וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמאבינגה התאמן, שחקני צרפת מבינים: "כולנו עכשיו חיילים של אמבפה"

דשאן שוקל אם לפתוח עם וראן נגד אוסטרליה (שלישי, 21:00). השחקנים מפנימים את ההיררכיה החדשה אחרי פציעתו של בנזמה

מחזור 1הסתיים22/11/2022
צרפת
  • רביו (27)
  • ג'ירו (32)
  • אמבפה (68)
  • ג'ירו (71)
1:4
  • (9) גודווין
אוסטרליה
קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.11/ספורט1

צרפת

מכת הפציעות שפקדה את אלופת העולם לקראת המונדיאל גבתה מחיר כבד. אל פול פוגבה, אנגולו קאנטה, מייק מניאן, פרסנל קימפמבה וכריסטופר אנקונקו הצטרף ברגע האחרון גם קארים בנזמה, ובסופו של דבר החליט דידייה דשאן לא לזמן מחליף לכוכב ריאל מדריד, ולהישאר עם קאדר של 25 שחקנים.

גם בתוך הסגל לא כולם כשירים. אדוארדו קמאבינגה לא התאמן ביומיים האחרונים, אבל דשאן עדכן במסיבת העיתונאים שהפציעה שלו לא רצינית, ושהוא יחזור כבר היום לאימונים. יחד עם זאת, הוא בכל מקרה לא צפוי לפתוח. רפאל וראן שאף הוא מתאושש מפציעה, כשיר למשחק וייתכן שיפתח, אולם בשלב זה נראה שדשאן מעדיף את איברהימה קונאטה.

דשאן צפוי להעלות הרכב התקפי שיכלול את קיליאן אמבפה, עוסמאן דמבלה, אנטואן גריזמן ואוליבייה ז'ירו בחוד, כשמאחור אורלאן טשואמני ואדריאן ראביו יופקדו על השליטה במרכז השדה וינסו להיכנס לנעליים הגדולות של קאנטה ופוגבה.

כך או כך, לכולם ברור מי הכוכב הבלתי מעורער בסגל. "אחרי הפציעה של קארים, אנחנו הופכים קבוצת החיילים של אמבפה", אמר אחד השחקנים בעילום שם ל"ל'אקיפ".

אלופת העולם הגיעה פצועה וחבולה לקטאר, וההכנה שלה רחוקה מלהיות אידיאלית, אבל היא עדיין פייבוריטית ברורה מול אוסטרליה. ב-Winner מעניקים לה יחס של 1.25 לניצחון, בעוד מי שמאמין שאוסטרליה תדהים את צרפת כמו סנגל ב-2002 יקבל פי 9.20. גם תיקו יהווה הפתעה והיחס עליו הוא 5.00.

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן לצד קיליאן אמבפה. רויטרס
הכל סביבו. אמבפה עם דשאן/רויטרס

אוסטרליה

הסגל של הסוקרוז לא כולל שמות גדולים או מוכרים במיוחד בניגוד לשנים עברו, וגם הדרך לקטאר הייתה פתלתלה וארוכה, אבל החבורה של גרהאם ארנולד עדיין מנוסה מאוד, ובעיקר יודעת לשחק יחד.

ארנולד ככל הנראה יחסר את מרטין בויל בהתקפה, ובהיעדרו מיטשל דיוק צפוי לפתוח. האוסטרלים מקווים שההגנה המאורגנת בראשות עזיז בהיץ' שיערוך את הופעתו ה-54 במדים הלאומיים, תצליח להקשות מעט על סוללת הכוכבים הצרפתית. מאט לקי, השחקן הכי מנוסה בסגל (73 הופעות) ומלך השערים של הסגל הנוכחי (13 כיבושים), יהיה האיש שצרפת תתמקד בו בצד השני.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני נבחרת אוסטרליה חוגגים. KARIM JAAFAR/AFP, GettyImages
יחפשו סנסציה. שחקני אוסטרליה/GettyImages, KARIM JAAFAR/AFP

טריוויה

* שתי הנבחרות נפגשו גם במונדיאל הקודם ואז צרפת ניצחה 1:2 בשלב הבתים בזכות פנדל של אנטואן גריזמן ושער עצמי של עזיז בהיץ'. חמש שנים לפני כן היה 0:6 לטריקולור במשחק ידידות, כאשר הניצחון האוסטרלי היחיד בחמישה מפגשים היה 0:1 בגביע הקונפדרציות ב-2001, אותו הניפו הצרפתים למרות אותו הפסד.

* כל ארבע אלופות העולם האחרונות שהגיעו מאירופה, כשלו בשלב הבתים בטורניר שלאחר מכן ומזה צרפת מנסה להימנע. לה זה קרה ב-2002, עם שלב בתים בו השיגה נקודה ולא כבשה.

* לאוסטרליה זה מונדיאל שישי בהיסטוריה וחמישי ברציפות, כשהניצחון האחרון שלה היה ב-2010, אז גברה 1:2 על סרביה בשלב הבתים משערים של טים קייהיל וברט הולמן. מאז היו לה חמישה הפסדים ותיקו אחד (1:1 עם דנמרק ב-2018).

* הוגו לוריס יערוך את ההופעה ה-140 שלו במדי נבחרת צרפת, מרחק שני משחקים בלבד מהשיא הלאומי של ליליאן תוראם. חברו אוליבייה ז'ירו זקוק לשני שערים כדי להשתוות לתיירי הנרי, הכובש המוביל בתולדות הטריקולור (51).

הרכבי הקבוצות

שופט: ויקטור גומס (דרום אפריקה)
אצטדיון: אל ג'אנוב (אל ווכרה)
קהל: 40875

משחקי בית ד'

22.11, יום שלישי

15:00: דנמרק - טוניסיה
21:00: צרפת - אוסטרליה

26.11, יום שבת

12:00: טוניסיה - אוסטרליה
18:00: צרפת - דנמרק

30.11, יום רביעי

17:00: טוניסיה - צרפת
17:00: אוסטרליה דנמרק

ללוח השידורים המלא של מונדיאל 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully