וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוצ'ואה הגן על חימנס מפני הביקורות וזכה למחמאה משצ'סני: "הוא גאון"

במקסיקו חושדים שהחלוץ הסתיר פציעה כדי להיכלל בסגל, השוער הגן ונזכר: "חיי השתנו מאז ברזיל 2014". גוארדאדו בדרך להישג נדיר, לבנדובסקי ופולין יחלו עם ניצחון? (שלישי, 18:00)

מחזור 1הסתיים22/11/2022
מקסיקו
    0
      פולין
      דיווח של שליח וואלה! ספורט לקטאר, פז חסדאי, אחרי אנגליה - איראן/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: טל רזניק

      כל העיניים בבית ג' נשואות לעבר ארגנטינה וליאונל מסי, שתפגוש את ערב הסעודית, אך מחר (שלישי, 18:00) ייערך המשחק שעשוי להתברר כחשוב ביותר בבית - בין מקסיקו לפולין. רבים מעריכים ששתי הנבחרות הללו תיאבקנה על המקום השני בבית, כך שלמשחק יש חשיבות עצומה גם אם הוא רק במחזור הראשון.

      ראול חימנס, שחקן נבחרת מקסיקו. Elsa, GettyImages
      בצל הביקורות, הוא לא אמור לפתוח בהרכב. חימנס/GettyImages, Elsa

      מקסיקו

      הנבחרת ממרכז אמריקה העפילה שבע פעמים ברציפות לשמינית גמר גביע העולם, ותמיד נעצרה שם. הפעם ההכנות למונדיאל היו רחוקות מלהיות שקטות בשל האווירה העכורה סביב המאמן חרארדו "טאטה" מרטינו.

      עוד עניין שהסעיר במיוחד את הנבחרת היה הכשירות של אחד השחקנים הבולטים בסגל - ראול חימנס. החלוץ היה בספק לטורניר, ובמדינתו האשימו כי הכחיש שהוא לא כשיר במאת האחוזים כדי להיכלל בסגל ולכאורה לתפוס מקום לשחקן בריא.

      השוער גיירמו אוצ'ואה, שיפתח מונדיאל חמישי בקריירה (שלישי כשוער ראשון), הגן על חברו לנבחרת: "הוא מאוד רוצה לשחק ולתרום. הוא מהווה דוגמא אחרי מה שעבר, הביקורות לא הוגנות כלפיו. לפעמים אנשים רואים סרטון של חמש שניות ואין להם את כל המידע". אגב, חימנס לא צפוי לפתוח מול פולין כאשר החלוץ שיעלה בחוד יהיה ככל הנראה הנרי מרטין.

      בעיני רבים, אוצ'ואה נחשב לשוער שמתעלה במיוחד במונדיאל, כאשר התצוגה שלו ב-0:0 נגד ברזיל במונדיאל 2014 צרוב לאוהדים רבים בזיכרון. המקסיקני התייחס למיתוס ואמר: "כל גביעי העולם חשובים, אבל 2014 היה מיוחד. החיים שלי מתחלקים ללפני המשחק נגד ברזיל ואחריו. אני מקווה שגם הפעם אני אשאר עם זיכרון נחמד".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

      בשיתוף חברת גליל
      וויצ'ך שצ'סני. רויטרס
      החמיא לאוצ'ואה, לא מקל ראש במקסיקו. שצ'סני/רויטרס

      פולין

      אחרי שהודחו בשלב הבתים במונדיאל הקודם וביורו לפני שנה וחצי, הפולנים רוצים לנצל את העובדה שרוברט לבנדובסקי עדיין בשיאו כדי להרשים הישג משמעותי - כמו ההגעה לרבע הגמר ביורו 2016. לצידו של חלוץ ברצלונה אמור לעלות בחוד קרול שבידרסקי, בעוד ארקדיוש מיליק וקשישטוף פיונטק המנוסים יותר ימתינו על הספסל.

      השוער שיעלה בין הקורות, וייצ'ך שצ'סני, החמיא ליריבה ובמיוחד למקבילו אוצ'ואה: "הוא שוער נהדר, גאון אמיתי. היו לו טורנירים טובים ואני זוכר שהיה נהדר ב-2014. מקסיקו ברמה דומה אלינו, יש להם שחקנים נהדרים, כמו הירווינג לוסאנו מנאפולי".

      טריוויה

      - מקסיקו ופולין נפגשו פעם באחת בגביע העולם - ב-1978 - אז האדומים לבנים ניצחו 1:3.

      - בניגוד לאוצ'ואה ששיחק רק בשניים מתוך ארבעת המונדיאלים אליהם זומן, חברו אנדרס גוארדאדו צפוי לערוך הופעה במונדיאל חמישי בקריירה. בכך הוא ישווה את שיאם של שלושה שחקנים (לותר מתיאוס, אנטוניו קרבחאל, רפאל מארקס), שניים מהם ממקסיקו, ובטורניר הנוכחי יצטרפו אליו ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו.

      - מקסיקו תשתתף בטורניר בפעם ה-17, כאשר אף נבחרת לא קיימה יותר משחקים בגביע העולם (57) מבלי להגיע לגמר.

      - פולין הפסידה שמונה מתוך 11 המשחקים האחרונים שלהם במונדיאל, ולא עברו את הבתים מאז 1986.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: כריס בית' (אוסטרליה)
      אצטדיון: 974 (דוחא)
      קהל: 39369

      מקסיקו תפגוש במחזור השני את ארגנטינה (שבת, 21:00), פולין את ערב הסעודית (שבת, 15:00).

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully