וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל שבר שיא לאומי, אבל סופג ביקורת: "היכולת מאכזבת"

הולנד חזרה למונדיאל עם 0:2 על סנגל, בתקשורת הכתומה ביקרו אחרי תצוגה פושרת. גאקפו: "יכולים להיות הרבה יותר טובים"

דיווח של שליח וואלה! ספורט לקטאר, פז חסדאי, אחרי אנגליה - איראן/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: טל רזניק

צפו בתקציר סנגל - הולנד באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

למעלה משמונה שנים המתינו בהולנד לרגע הזה, והערב (שני) הוא הגיע. הכתומים שפספסו את המונדיאל ברוסיה חזרו לבמה המרכזית עם 0:2 על סנגל, שבהחלט קידם אותם לעבר שלב הנוקקאוט.

לואי ואן חאל היה צריך להמתין 84 דקות ארוכות עד שנפרץ הסכר, כאשר קודי גאקפו התחבר להגבהה מצוינת של פרנקי דה יונג ונגח פנימה את הראשון. עמוק בתוספת הזמן, המחליף דייבי קלאסן הכפיל וקבע את תוצאת הסיום.

המאמן הוותיק, שיפרוש מאימון בתום הטורניר, שבר הערב שיא יוקרתי והפך לשיאן הניצחונות כמאמן נבחרת הולנד. הניצחון על האפריקאים היה ה-38 של ואן חאל כמאמן הלאומי, ובכך שבר את השוויון עם דיק אדבוקאט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן נבחרת הולנד, קודי גאקפו. רויטרס
הרבה לחץ השתחרר ברגע הזה. גאקפו/רויטרס

גיבור המשחק של ההולנדים היה קודי גאקפו, שמצא את הרשת בהופעת הבכורה שלו בגביע העולם. אגב, כעת במשחק אחד במונדיאל יש לו את אותו מספר השערים בנגיחה כמו ב-106 משחקיו בקריירה בליגה ההולנדית.

"השער נתן הרגשה טובה, חיפשנו אותו ונחמד שזה מגיע. אנחנו יודעים מה אנחנו מסוגלים לעשות", אמר גאקפו והוסיף, "לא הייינו זהירים עם הכדור, יכולים להיות הרבה יותר טובים. האם היה לחץ? זה משחק שונה מכל משחק רגיל, אבל לא היינו מתוסכלים בגלל זה. ננתח ונראה מה צריך לשפר".

בהולנד אמנם היו מרוצים מהתוצאה, אך פחות מהיכולת. ב"טלחראף" נכתב: "ההולנדים התקשו אך בסוף היו חזקים מדי עבור סנגל. ההתחלה קשה, ואן חאל אמר שהולנד יכולה לזכות אבל היכולת מאכזבת". ב-"AD" הוסיפו: "סנגל הראתה שהיא מסוגלת לעמוד בקצב של הולנד, אך בהיעדר סאדיו מאנה זה כמעט ולא הסתיים במצבים מסוכנים".

הנתון המדהים של קלאסן וטארמי

המספרים

* השער של דייבי קלאסן (98:17) היה השני הכי מאוחר במשחק ללא הארכה במונדיאל מאז 1966. במקום הראשון? מהדי טארמי האיראני, שרק שלוש שעות קודם לכן צימק ל-6:2 נגד אנגליה (102:30).

* קפטן הנבחרת, וירג'יל ואן דייק, ערך היום את הופעתו ה-50 במדי נבחרת הולנד, וזו הייתה הראשונה שלו בטורניר גדול. כזכור, הולנד פספסה את יורו 2016 ומונדיאל 2018, כאשר מיורו 2020 הוא נעדר בשל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully