וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תלונות בקטאר: תורים של שעות בפינוי אוהדי ארגנטינה

22.11.2022 / 16:24

בעקבות עומס על המטרו בדוחא, עשרות אלפי אוהדים חיכו למעלה משעתיים בתור עד שהגיעו לתחנה שתוביל אותם לעיר. שליח וואלה! לקטאר מדווח

דיווח של שליח וואלה! ספורט לקטאר אחרי ארגנטינה - ערב הסעודית/צילום: פז חסדאי, עריכה: ניר חן

כשלים נוספים בארגון הגביע העולמי בקטאר: עשרות אלפי אוהדים נתקעו היום (שלישי) בתורים ארוכים בסיום המשחק בין ארגנטינה לערב הסעודית, שהתקיים באצטדיון לוסייל. הרכבת התחתית החדשה של דוחא לא הצליחה להתמודד בצורה יעילה עם העומס ולפנות בצורה מוצלחת את הרבבות שהגיעו למשחק, וכך אלפי אוהדים נאלצו לעמוד בתור מעל שעתיים רק כדי להגיע לתחנת המטרו. לאחר מכן, כמובן, ציפתה להם נסיעה של עוד כחצי שעה עד למרכז העיר. 

תורי ענק בסיום המשחק בין ארגנטינה לערב הסעודית. פז חסדאי, שליחנו לקטאר, מערכת וואלה!
וזה עוד לפני הנסיעה למרכז העיר/מערכת וואלה!, פז חסדאי, שליחנו לקטאר

יש לציין שהתורים היו מסודרים. אלפי שוטרים ומתנדבים שמרו על הסדר, אך ההתקדמות נעשתה בעצלתיים. זו לא הפעם הראשונה שפינוי אצטדיון בקטאר לא נעשה בצורה חלקה, כי גם במשחק הפתיחה באצטדיון אל בית אוהדים הגיעו ליעדם בעיכוב גדול עקב הצורך להיעזר באוטובוסים ובשאטלים שיובילו אותם מהאצטדיון המרוחק אל תחנת המטרו הקרובה. אצטדיון אל בית הוא היחידי בדוחא שאי אפשר להגיע אליו ישירות במטרו. 

אתמול, על פי דיווחים בתקשורת, גם היו תלונות על בעיה בקריאת כרטיסים במשחק של הולנד נגד סנגל, ורבים טענו שנותרו בחוץ על אף שרכשו כרטיסים. 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully