וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל העולם מתקשים לעכל: "איך הוא יסביר את ההחמצה הזו לנכדים?"

אנדראס קורנליוס הצליח לנגוח לקורה מכשלושה מטרים, הדנים מעדו במפתיע מול תוניסיה וברשתות החברתיות מסרבים להאמין. מה אמר להגנתו החלוץ?

דיווח של שליח וואלה! ספורט לקטאר אחרי ארגנטינה - ערב הסעודית/צילום: פז חסדאי, עריכה: ניר חן

יום המשחקים השלישי במונדיאל 2022 בקטאר החל עם אחת הסנסציות הגדולות בתולדות הגביע העולמי, כאשר ארגנטינה הפסידה 2:1 לערב הסעודית, אבל הפתעה גדולה מאוד נרשמה גם במשחק הבא, כאשר דנמרק לא הצליחה לנצח את תוניסיה והשתיים נפרדו ב-0:0.

אמנם דנמרק לא נחשבה לפייבוריטית ללכת עד הסוף, בוודאי לא כמו ארגנטינה, אבל גם המעידה שלה בהחלט הרעידה את עולם הכדורגל. מי שמסומן כ"אשם" בנפילה הדנית הוא החלוץ אנדראס קורנליוס, שעלה מהספסל והצליח להחמיץ כמעט מקו השער.

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

אנדראס קורנליוס, חלוץ נבחרת דנמרק מחמיץ. François-Xavier MARIT, GettyImages
קשה להאמין שקורנליוס החמיץ משם/GettyImages, François-Xavier MARIT
אנדראס קורנליוס, חלוץ נבחרת דנמרק בהחמצת ענק. FRANCOIS-XAVIER MARIT, GettyImages
דנמרק איבדה שתי נקודות יקרות/GettyImages, FRANCOIS-XAVIER MARIT

צפו בהחמצת הענק של קורנליוס הדני ובתקציר ה-0:0 מול תוניסיה באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

החלוץ בן ה-29, שחקן פ.צ קופנהאגן בחודשים האחרונים כבש העונה 5 שערים ב-15 משחקים בכל המסגרות (כולל בטורקיה, כי את 2022/23 החל בטרבזונספור), נכנס ל-25 הדקות האחרונות במשחק כשתפס את מקומו של קספר דולברג ותוך חמש דקות היה חייב להבקיע, אבל רשם את החמצת הטורניר.

"איך הוא הצליח לא להבקיע משם?!", זעקו הכותרות בדנמרק ולמעשה ברחבי העולם כבר הכתירו את הנגיחה שלו לקורה כהחמצת מונדיאל 2022. "איך הוא יסביר את ההחמצה הזו לנכדים?", תהו ב"טלגרף" וב"אופטוס" העלו את התמונה וכתבו לגולשים "הוא באמת החמיץ משם".

קורנליוס התייצב בעמדת הראיונות בסיום ואמר: "לא צפיתי באירוע, אבל אני זוכר שהכדור עבר בין שחקנים ואף אחד לא הצליח לגעת בו - אני ניסיתי, אבל לא הגעתי טוב. עדיין הייתי צריך להבקיע איכשהו, פשוט לכוון אותו למסגרת, לדחוף אותו לשער. זה מרגיש כמו החמצה גדולה מאוד".

המאמן קספר יולמאנד הודה: "הסתבכנו. שיחקנו לאט ועם עצבים, אני מצטער על ההופעה. הסיטואציה בהחלט מסובכת, אבל זו עדיין רק ההתחלה. אנחנו מכוונים לתוצאות הרבה יותר טובות ואני יכול רק להצטער".

רגע נוסף במשחק שלא יישכח כל כך מהר התרחש בתוך תוספת הזמן של המחצית השנייה, אז נקרא השופט הראשי על ידי שופטי המסך לצפות בפנדל אפשרי לזכותה של דנמרק, אולם בצעד מאוד מפתיע - ומוצדק חשוב לציין - בחר שלא להקשיב לעצתם וטען כי נגיעת היד לא מצדיקה פנדל.

"זה כמעט ביזארי לראות שופט שנקרא ל-VAR ולא מצביע מיד לאחר מכן על הנקודה הלבנה. זה בעיקר אמיץ מצדו", נכתב בשבחו של השופט המקסיקני ססאר ראמוס בתקשורת האנגלית.

המחזורים הבאים בבית ד'

26.11, יום שבת

12:00: תוניסיה - אוסטרליה
18:00: צרפת - דנמרק

30.11, יום רביעי

17:00: תוניסיה - צרפת
17:00: אוסטרליה - דנמרק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully