וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת חוששת שהרננדז לא ישוב לשחק בקטאר, ז'ירו: "פחדנו בהתחלה"

אלופת העולם הביסה 1:4 את אוסטרליה במשחק בו נקלעה לפיגור מוקדם, דשאן הודה שפציעת המגן "נראית חמורה". החלוץ שהשתווה להנרי: "לא מתכוון לעצור כאן"

דיווח של שליח וואלה! ספורט לקטאר אחרי ארגנטינה - ערב הסעודית/צילום: פז חסדאי, עריכה: ניר חן

נבחרת צרפת הגיעה לקטאר בתור אלופת העולם מלפני ארבע שנים וחצי, בידיעה שלאחרונה כולם מדברים על היכולת המאכזבת שלה באליפות אירופה ובמשחקי ליגת האומות שנערכו בשנה האחרונה, וכמובן שעל החיסורים המשמעותיים שלה בעקבות הפציעות של פול פוגבה, אנגולו קאנטה, קארים בנזמה ואחרים. גם הערב (שלישי) זה נפתח רע מבחינתה עם שער מהיר של האוסטרלים בדקה התשיעית, אבל למזלה היא יצאה מההלם, התעוררה במהרה ועוד במחצית הראשונה השלימה מהפך בדרך ל-1:4 בסיום.

קיליאן אמבפה רשם החמצת ענק וגם הבקיע את השער השלישי של הטריקולור, אבל סיפור המשחק עבור הצרפתים הוא ללא ספק הצמד של אוליבייה ז'ירו בן ה-36, שבזכות הצמד הגיע ל-51 שערים במדי נבחרת צרפת והשתווה לתיירי הנרי ככובש המצטיין של הטריקולור בכל הזמנים.

צפו בתקציר הניצחון של נבחרת צרפת על אוסטרליה באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לוקאס הרננדז, שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
סיים את המונדיאל אחרי 9 דקות? לוקאס הרננדז/רויטרס

"הכחולים לקחו את העניינים לידיים", נכתב בכותרת של "רדיו מונטה קרלו" וב"לה פריזיאן" שיבחו את ז'ירו ואת היכולת, אבל גם הדגישו את הדאגה מפציעת לוקאס הרננדז שנפצע בעת הבקעת השער האוסטרלי והוחלף על ידי אחיו הצעיר תאו, שנבחר לאחד הצטיינים של צרפת הערב. דידייה דשאן נשאל על פציעתו של לוקאס הרננדז ואמר: "אנחנו נמתין לתוצאות הבדיקות שהוא יעבור, אבל זו נראית פציעה רצינית".

ז'ירו, איש השעה, ניסה להנמיך מעט את הציפיות הגבוהות ואמר: "תחילת המשחק לא הייתה טובה וזה משהו שאנחנו נצטרך לשפר. פחדנו קצת בהתחלה, ולשמחתי הגבנו לכך במהירות, עשינו מהפך והיינו יכולים גם להבקיע שערים נוספים. היינו מאוד יעילים היום, אבל כמובן שזה לא מושלם. זו פתיחה טובה שתוסיף לנו ביטחון, אבל אנחנו חייבים ללמוד מהדברים הקטנים".

על כך שהשתווה להנרי אמר החלוץ הוותיק: "כבוד גדול להשתוות אליו, אבל אני לא מתכוון לעצור כאן. אני גאה בכך מאוד ומקווה להמשיך לעזור לנבחרת לעמוד במטרותיה".

בנז'מן פבאר נשאל אם המשחק של ארגנטינה באותו בוקר השפיע עליהם: "ראינו שארגנטינה התקשתה נגד ערב הסעודית ודיברנו על כך שאנחנו לא רוצים להיקלע לסיטואציה דומה. שיחקנו טוב, נשארנו רגועים וגם בפיגור 1:0 לא נלחצנו", אמר.

שני המחזורים הבאים בבית ד'

26.11, יום שבת

12:00: תוניסיה - אוסטרליה
18:00: צרפת - דנמרק

30.11, יום רביעי

17:00: תוניסיה - צרפת
17:00: אוסטרליה דנמרק

ללוח השידורים המלא של מונדיאל 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully