וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס הרננדז סובל מקרע ברצועה הצולבת ולא ישוב לשחק העונה

המגן שנפגע מול אוסטרליה עבר בדיקת MRI שאישרה כי הוא צפוי להיעדרות ממושכת, נבחרת צרפת תישאר עם 24 שחקנים בסגל בקטאר

דיווח של שליח וואלה! ספורט לקטאר אחרי ארגנטינה - ערב הסעודית/צילום: פז חסדאי, עריכה: ניר חן

נבחרת צרפת החלה את מונדיאל 2022 עם 1:4 מרשים על אוסטרליה, ניצחון בו נקלעה לפיגור מוקדם והצליחה להפוך עוד במחצית הראשונה, אבל דידייה דשאן ושחקניו גם איבדו את אחד משחקני המפתח שלהם באותו ערב.

"לאקיפ", "רדיו מונטה קרלו" ו-"AFP" דיווחו הלילה (בין שלישי לרביעי) שלוקאס הרננדז, המגן שנפגע בדקה התשיעית, במהלך הבקעת השער האוסטרלי, קרע את הרצועה הצולבת והמשמעות היא שצפוי להיעדרות ממושכת והוא לא ישוב לשחק כלל בעונת 2022/23, גם לא בבאיירן מינכן כמובן. לאחר מכן אישרה את הפרסומים ההתאחדות הצרפתית ודשאן מסר: "כולנו בנבחרת הצטערנו לשמוע את החדשות על לוקאס ואנחנו מאחלים לו החלמה מהירה וטובה".

לוקאס הרננדז, שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
לא ישוב לשחק העונה. לוקאס הרננדז/רויטרס

מי שנכנס למגרש במקומו של לוקאס הרננדז אמש היה אחיו הצעיר, תאו הרננדס שלמרות שראה את אחיו נאנק מכאבים היה מהמצטיינים של נבחרת צרפת. הוא בישל את שער השוויון החשוב לאדריאן ראביו, המשיך לתקוף ללא הרף וסיבך את האוסטרלים קשות באגף שמאל.

מכיוון שהמונדיאל כבר יצא לדרך, דשאן לא יוכל לצרף שחקן נוסף לסגל על חשבונו של לוקאס הרננדז והוא נשאר עם 24 שחקני סגל בלבד, אחרי שגם קארים בנזמה שנפצע נגרע מהסגל. לכן, תאו יהיה המגן השמאלי היחיד בסגל של צרפת, כשבתקשורת המקומית מעריכים שבמידת הצורך, אם לא תהיה ברירה לדשאן, הוא עשוי לנסות כמגן שמאלי את אדריאן ראביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully