וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברל אמבולו מגשים חלום: "תמיד רציתי לשחק נגד קמרון"

חלוץ נבחרת שווויץ יפגוש במשחק הפתיחה בקטאר את הנבחרת שמייצגת את המדינה בה נולד ומחפשת ניצחון ראשון בגביעי העולם אחרי שבעה הפסדים רצופים (חמישי, 12:00)

מחזור 1הסתיים24/11/2022
שוויץ
  • אמבולו (48)
0
    קמרון
    תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 23.11/ספורט1

    נבחרות שוויץ וקמרון ייפגשו מחר לראשונה אי פעם כאשר יוציאו לדרך את משחקי בית ז' במונדיאל 2022 בקטאר (חמישי, 12:00). במשחק הנוסף בבית שייערך מחר ב-21:00, ברזיל תתמודד מול סרביה.

    ברל אמבולו שחקן נבחרת שוויץ. רויטרס
    מגשים חלום. אמבולו/רויטרס

    שוויץ

    האדומים-לבנים נעצרו באליפות אירופה בקיץ בשנה שעברה ברבע הגמר, אבל כעת יהיה זה טורניר ראשון שלהם עם המאמן מוראט יאקין, אחרי ארבעה טורנירים גדולים בהדרכת ולדימיר פטקוביץ'. שוויץ עשתה קמפיין מוקדמות מונדיאל יוצא מן הכלל והקדימה את איטליה, שכידוע נאלצה להשתתף בפלייאוף והודחה על ידי צפון מקדוניה בעוד שיאקין ושחקניו עלו ישירות לגביע העולם. גם בליגת האומות שוויץ רשמה רצף ניצחונות מרשים מול פורטוגל, ספרד וצ'כיה בדרג הבכיר.

    בגביע העולם ב-2018, שוויץ נעצרה בשמינית הגמר על ידי שבדיה. השוויצרים אמנם הפסידו בחזרה הגנרלית שלהם למונדיאל, 2:0 לגאנה, אך יאקין בהחלט מקווה שגרניט ג'אקה וברל אמבולו יובילו אותו לניצחון מול קמרון, יחד עם ג'רדאן שאקירי שעבר השנה לשיקגו פייר מה-MLS. בשער צפוי לעלות גרגור קובל מכיוון שיאן זומר לא כשיר במאת האחוזים.

    אמבולו, יש לציין, הוא יליד קמרון שגדל במדינה עד גיל 6, אז עזב עם אמו לשוויץ. בגיל 14 הוא שב לראשונה בחייו לקמרון ומספר שנים אחר כך, אחרי שהפך לכוכב כדורגל והשתכר בהתאם, הקים עמותה למען נזקקים בקמרון, שוויץ ופרו. הוריו הגיעו יגיעו לצפות מחר במשחק ולקראתו הוא אמר: "תמיד רציתי לשחק נגד קמרון, זוהי הגשמת חלום".

    sheen-shitof

    פתרון טבעי

    גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

    בשיתוף גברא
    שחקן נבחרת שוויץ רומי פרוילר לצד שרדאן שאקירי. רויטרס
    עזב לארה"ב, אבל עדיין מנהיג את שוויץ. ג'אקירי/רויטרס

    קמרון

    נבחרתו של ריגוברט סונג, שסיימה במקום השלישי באליפות אפריקה האחרונה, עלתה לקטאר בתום דרמה גדולה בחודש מרץ ששברה לאלג'יראים את הלב, אך סידרה לקמרון את הכרטיס למונדיאל אחרי שמונה שנות היעדרות - ב-2014 קמרון סיימה במקום ה-32 והאחרון עם שלושה הפסדים וב-2010 בדרום אפריקה סיימה במקום ה-31, גם אז הפסידה בכל שלושת משחקיה. יהיה זה המונדיאל השמיני שלה.

    הכוכב הקמרוני הוא כמובן אריק-מקסים שופו מוטינג, שכבש 11 שערים ובישל עוד שלושה ב-10 משחקיו האחרונים בבאיירן מינכן. בנבחרת הוא ירשום מחר את הופעתו ה-70 ויקווה למצוא את שערו ה-20 לפחות. שחקני מפתח נוספים בקמרון הם הקשר האחורי אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה מנאפולי וכמובן השוער אנדרה אונאנה מאינטר.

    קרל טוקו אקמבי שחקן נבחרת קמרון חוגג שער. רויטרס
    מחפשים ניצחון במונדיאל אחרי 20 שנה. שחקני קמרון/רויטרס

    טריוויה

    * קמרון לא הצליחה לנצח בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. במסגרת משחקי גביע העולם היא עם שבעה הפסדים רצופים, בסך הכל ניצחה פעם אחת ב-15 המשחקים האחרונים במונדיאלים בהם השתתפה - כאשר גברה 0:1 על ערב הסעודית ביוני 2002.

    * בעשרת משחקיה האחרונים שמרה שוויץ על רשת נקייה רק פעמיים - במשחק הראשון ברצף זה כאשר הביסה 0:4 את בלגיה בנובמבר ובניצחון 0:1 על פורטוגל בחודש יוני. עם זאת, בכל שבעת המשחקים האחרונים של קמרון הובקעו לכל היותר שני שערים ב-90 דקות ובשום משחק לא כבשה קמרון פעמיים (להוציא את הניצחון הדרמטי על אלג'יריה שסידר לה את הכרטיס למונדיאל ובו כבשה בדקה ה-120).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: פקונדו טז'ו (ארגנטינה)
    אצטדיון: אל ג'אנוב (אל ווכרה)
    קהל: 39089

    משחקי בית ז' בשני המחזורים הבאים

    יום שני, 28 בנובמבר

    קמרון - סרביה (12:00)
    ברזיל - שוויץ (18:00)

    יום שישי, 2 בדצמבר

    קמרון - ברזיל (21:00)
    סרביה - שוויץ (21:00)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully