וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל טוענים: ההתלבטות הסתיימה, טיטה החליט לפתוח בהרכב התקפי

הסלסאו מוכנים לסרביה (ה', 21:00), המאמן יוותר על קשר לטובת שחקן התקפה נוסף. מילינקוביץ'-סאביץ' צפוי לפתוח בין הקורות של היריבה

מחזור 1הסתיים24/11/2022
ברזיל
  • ריצ'רליסון (62)
  • ריצ'רליסון (73)
0
    סרביה
    תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 23.11/ספורט1

    ברזיל

    ברזיל, הפייבוריטית לזכייה של סוכנויות ההימורים וגם של אוהדי כדורגל רבים, מתכוננת בדריכות רבה למשחק הפתיחה שלה. ההפסד של ארגנטינה לערב הסעודית הבהיר לטיטה ושחקניו שאסור לזלזל וכשמדובר בשחקנים כמו ניימאר, ויניסיוס ורישרליסון - מדובר בתזכורת חשובה.

    לפני התקשורת הברזילאית, טיטה החליט לפתוח עם הרכב התקפי, כשאת מרכז המגרש יאיישו רק קאסמירו ולוקאס פאקטה, מה שאומר שפרד יישאר על הספסל לטובת שחקן התקפה נוסף. ראפיניה, ניימאר, ויניסיוס ורישרליסון ירכיבו חלק קדמי מאיים במיוחד.

    שחקני נבחרת ברזיל. רויטרס
    הסטירה שארגנטינה חטפה תעיר את ברזיל?/רויטרס

    סרביה

    סרביה הגיעה לקטאר עם תקוות גדולות לצלוח בהצלחה את שלב הבתים לראשונה מאז 1998. ההגרלה ייעדה מפגשים חוזרים עם ברזיל ושוויץ (בדיוק כמו לפני ארבע שנים וחצי) והציפייה היא שהפעם ההופעה תשתפר.

    המאמן דראגן סטויקוביץ' - אחד הכוכבים הגדולים בנבחרת הנוצצת של מונדיאל 1990 - צפוי לפתוח עם שלושה בלמים וכנראה ייחסר את אלכסנדר מיטרוביץ' שלא כשיר לגמרי ואולי ישתלב כמחליף. דושאן ולאחוביץ' שחזר לכשירות אחרי כחודש בחוץ, אמור לשחק בחוד ולהיעזר בלוקה יוביץ'.

    האחים וניה וסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' ישתפו פעולה, כל אחד בעמדה שלו. האחראי על החלק היצירתי יהיה דושאן טאדיץ' שהבריק במשחק ההכנה האחרון שהסתיים ב-1:5 על בחריין לפני כמה ימים.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

    בשיתוף אאורה נדל"ן
    דושאן טאדיץ', שחקן נבחרת סרביה. רויטרס
    אחראי על החלק היצירתי. טאדיץ'/רויטרס

    טריוויה

    * ברזיל וסרביה הן יריבות ותיקות בטורניר הגביע העולמי. המפגש האחרון התקיים במונדיאל הקודם ואז הסלסאו ניצחו 0:2. לפני כן נערכו ארבעה מפגשים, כשסרביה עוד הייתה חלק מיוגוסלביה: ב-1930, 1950, 1954 ו-1974. המאזן בארבעת המשחקים הללו: ניצחון לכל נבחרת ושתי תוצאות תיקו.

    * המשחק יפגיש חמישה שחקנים שרגילים לשתף פעולה ביובנטוס והפעם יתחרו אחד בשני. בצד הסרבי דושאן ולאחוביץ' ופיליפ קוסטיץ' ובצד הברזילאי שלושת שחקני ההגנה, דנילו, אלכס סנדרו וברמר. ארבעת הראשונים גם אמורים לפתוח.

    * ניימאר רחוק רק שני שערים מפלה, שמוביל את טבלת הכובשים של נבחרת ברזיל בכל הזמנים עם 77. האם בקטאר הוא יעלה לפסגה?

    * אלכסנדר מיטרוביץ' הוא מלך השערים של נבחרת סרביה בכל הזמנים עם 50 כיבושים. אף אחד מחברי הסגל הנוכחי אפילו לא קרוב אליו (דושאן טאדיץ' הוא הבא בתור עם 20).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: עלירזה פגאני (איראן)
    אצטדיון: האייקוני (לוסייל)
    קהל: 88103

    שני המחזורים הבאים בבית ז'

    28.11

    קמרון - סרביה
    ברזיל - שוויץ

    2.12

    סרביה - שוויץ
    קמרון - ברזיל

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully