וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה דואגים: "הסיוט מ-2018 שוב חוזר?"

ההפסד 2:1 ליפן גרר כותרות ותגובות זועמות מצד התקשורת והקהל המקומי: "הנבחרת עשתה מעצמה צחוק". מולר: "זה מגוחך להפסיד במשחק הפתיחה של המונדיאל, זה לא הגיע לנו"

דיווח של שליח וואלה! ספורט למונדיאל בקטאר, פז חסדאי, אחרי גרמניה - יפן/צילום: פז חסדאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

צפו בתקציר ה-1:2 המפתיע של יפן על גרמניה. באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

מונדיאל 2022 ממשיך לספק סנסציות, כשהפעם הנבחרת התורנית הייתה יפן שעשתה מהפך וניצחה 1:2 את גרמניה. היפנים התקשו במחצית הראשונה מול אלופת העולם ב-2014, אך חילופים של האג'ימה מוריאסו הביאו את שלושת הנקודות היקרות לנבחרת מאסיה.

ב'בילד' תקפו את שחקני הנבחרת על ההפסד: "נבחרת גרמניה עשתה מעצמה צחוק. האם הסיוט מ-2018 חוזר שוב?", והוסיפו, "זו לא הרשלנות בניצול המצבים שמדאיגה, אלא גם ההגנה. החולייה האחורית נראית לחוצה ומלאה בחורים בסיטואציות רבות".

בעיתון הגרמני חוששים מהמחזור הבא: "בנבחרת מפחדים מהמשחק מול ספרד, המשחק הזה הוא גמר ומול יריבה שחוששים ממנה - גרמניה ניצחה את ספרד רק פעם אחת בשבעת המשחקים האחרונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תומאס מולר התראיין בסיום ואמר שהם עוד לא מספיק יעילים מול השער: "אני מרגיש ששיחקנו טוב לאורך רוב שלבי המשחק, אבל בכדורגל אתה חייב להפוך הזדמנויות לשערים. היעילות שלנו פשוט לא הייתה שם. זה מגוחך להתחיל מונדיאל בהפסד, אבל כשאתה רואה איך אנחנו סופגים שערים, אתה לא יכול לומר שזה היה הפסד שלא הגיע לנו".

כובש השער מהנקודה הלבנה, אילקאי גונדואן, הוסיף: "עשינו את זה קל בשביל יפן. השער השני במיוחד, אלו לא דברים שאמורים לקרות, בטח שלא במונדיאל. נוייר הציל אותנו מספר פעמים. היו לנו הזדמנויות מדהימות להבקיע, אבל לא הצלחנו לתרגם אותן ליתרון של 0:2. אסור שזה יקרה לנו שוב".

המאמן האנזי פליק הוסיף: "זה מאוד מאכזב, החזקנו בכדור 78% מהזמן במחצית הראשונה, במחצית השנייה הגענו להרבה הזדמנויות שלא ניצלנו. יפן בהחלט ניצחה אותנו מבחינת היעילות. צריכים להביט קדימה וזה מה שנעשה".

על החילופים שעשה: "רצינו להכניס אנרגיה חדשה, מולר לא שיחק הרבה זמן וזה היה הדבר הנכון לעשות. עשינו טעויות אישיות שלא היינו צריכים לעשות ובגלל זה הפסדנו".

בסיום המשחק, ואחרי הדרמה הענקית שהביאה לנבחרתם את הניצחון המרהיב, נשארו כמו במונדיאל 2018 האוהדים היפנים ביציעים וסייעו לנקות את הלכלוך באזור המושבים שלהם. בנוסף, דקות לאחר שריקת הסיום אתר ההתאחדות היפנית קרס מרוב כניסות של אזרחי המדינה אשר חגגו את הניצחון היוקרתי.

המספרים:

* זה היה ההפסד הראשון של גרמניה במונדיאל במשחק בו היא כבשה ראשונה מאז ה-2:1 לבולגריה במונדיאל 1994.

* זה היה ההפסד השני ברציפות במשחק פתיחה עבור גרמניה. ב-2018 היא הפסידה למקסיקו.

* יוסופה מוקוקו הפך לשחקן הצעיר ביותר בנבחרת גרמניה במונדיאל בגיל 18 ושלושה ימים כשעלה מהספסל בדקה ה-90.


על פי נתוני הטוטו, 94 אנשים ניחשו שיפן תנצח בדיוק 1:2, ביחס של פי 15. 70 איש ניחשו שגרמניה תוביל במחצית ויפן תנצח, ביחס של פי 50. 4.5% מהמהנחשים הימרו על ניצחון יפני ביחס של פי 7.

שאר משחקי בית ה'

ספרד - קוסטה ריקה (18:00)

יפן - קוסטה ריקה (12:00, 27.11)
ספרד - גרמניה (21:00, 27.11)

יפן - ספרד (21:00, 1.12)
קוסטה ריקה - גרמניה (21:00, 1.12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully