וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה: "לא יודע למה נבחרתי למצטיין, אולי בגלל השם שלי"

פיפ"א העניקה לקשר נבחרת בלגיה את פרס ה-MVP, הוא הופתע והודה: "לא חושב שהיה לי משחק טוב, המחמאות מגיעות לנבחרת קנדה"

סיכום אירועי היום בספורט, 24.11/ספורט1

נבחרת בלגיה הציגה יכולת חלשה ומאכזבת במשחק הפתיחה שלה במונדיאל 2022 בקטאר, אבל בכל זאת הצליחה לנצח 0:1 את קנדה הודות לשער של מישי בטשואיי - ובעיקר בזכות טיבו קורטואה, שהדף פנדל ומנע מההתקפה הקנדית להכניע אותו.

הכוכב הבלתי מעורער של השדים האדומים הוא קווין דה בראונה, קשר מנצ'סטר סיטי שדווקא רשם משחק חלש במיוחד בסטנדרטים שלו. הוא מסר רק 33 כדורים ומהם 23 מוצלחים, איים פעם אחת בלבד על השער הקנדי ולפחות פעמיים יכול היה להציב שחקן מול שוער, כפי שהוא עושה כמעט על בסיס שבועי בפרמיירליג, אבל מסר לכיוון הלא נכון.

למרות כל זאת, בסיום פיפ"א העניקה לדה בראונה את תואר איש המשחק - ובהחלט ייתכן שלראשונה בחייו הודה שמדובר בפרס שלא מגיע לו. "אני לא חושב שהיה לי משחק טוב, אני לא יודע למה נבחרתי למצטיין וקיבלתי את הפרס", אמר דה בראונה, "אולי זכיתי בגלל השם שלי. לקנדה מגיעות המחמאות".

על המשחק אמר דה בראונה: "לא הצלחנו לבנות את המשחק שלנו, אבל אנחנו יודעים מה עלינו לשנות ולשפר. לא היינו מדוייקים, גם לי לא היה משחק טוב, אבל כולם נלחמו וזה המעט שאפשר לבקש".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קווין דה בראונה, קשר נבחרת בלגיה. Catherine Ivill, GettyImages
לא חגג את שער היתרון. דה בראונה/GettyImages, Catherine Ivill

דה בראונה לא חגג בעת הבקעת השער ובמקום זאת שוחח עם המאמן רוברטו מרטינס, ובתקשורת הבלגית אף דווח כי התעמת במקביל עם הבלם טובי אלדרווירלד - מבשל השער שאותו למעשה השתיק הקשר.

הבלם נשאל על כך בסיום ואמר: "היו אמוציות, אנחנו גברים ולא ילדים, כבר דיברנו על הכל". דה בראונה התייחס לאירוע והבהיר: "מסרנו כדורים ארוכים במקום לנצל שטחים פתוחים. זו הייתה שיחה על כדורגל. עכשיו נשכח מהכל נמשיך הלאה".

שני המחזורים הבאים בבית ו'

27.11

בלגיה - מרוקו
קרואטיה - קנדה

1.12

קרואטיה - בלגיה
קנדה - מרוקו

לוח השידורים המלא של משחקי מונדיאל 2022 בקטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully