וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגווייר וקיין כשירים לארצות הברית, גם ווקר עשוי לשחק באנגליה

גארת' סאות'גייט אישר שהבלם והחלוץ שהוחלפו מול איראן צפויים לעמוד לרשותו, המגן הימני ערך אימון מלא ואילו מדיסון שוב ייעדר (שישי, 21:00). ארונסון וריינה בתמונת ההרכב של האמריקאים, שמעולם לא הפסידו לשלושת האריות במשחקי גביע העולם

מחזור 2הסתיים25/11/2022
אנגליה
    0
      ארה"ב
      סיכום אירועי היום בספורט, 24.11/ספורט1

      נבחרת אנגליה

      נבחרת אנגליה החלה את מונדיאל 2022 בקטאר עם 2:6 נפלא על איראן, אבל גם בחרדה גדולה בעקבות הפגיעה שספג בקרסולו הארי קיין. לשמחת שלושת האריות, החלוץ הצליח אתמול (רביעי) לערוך אימון חלקי והבוקר המאמן גארת' סאות'גייט אישר שהוא כשיר לחלוטין למחזור השני, בו תתמודד נגד ארצות הברית (שישי, 21:00).

      עבור אנגליה זו הקלה גדולה לדעת שקיין ישמור על מקומו בחוד, אבל לא מן הנמנע שגם מחר הוא יוחלף במהלך המשחק על ידי קאלום ווילסון, שנגד האיראנים הספיק לבשל לג'ק גריליש. "בדקנו את קיין כדי לשלול אפשרות שהוא נפצע, אבל הכל בסדר והוא אמור לשוב להתאמן כרגיל. הוא ספג מכה קשה ברגל, אבל המשיך לשחק וגם ירד מהמגרש על הרגליים", אישר המאמן.

      שחקן נבחרת אנגליה, הארי קיין. Quality Sport Images, GettyImages
      הקלה גדולה באנגליה. קיין כשיר ואמור לפתוח/GettyImages, Quality Sport Images

      לא רק קיין צפוי לעמוד לרשות סאות'גייט נגד האמריקאים, אלא גם הבלם הארי מגווייר שחש ברע והוחלף מול האיראנים: "הוא חש ברע וזה השפיע על הראייה שלו, היה גם חשש שהוא סבל מזעזוע מוח, אבל בדקנו אותו והוא בסדר גמור. הוא כשיר", אמר סאות'גייט. בנוסף, המגן הימני קייל ווקר על פי הדיווחים שב לאימונים מלאים ועשוי לרשום דקות בכורה במונדיאל אחרי שהושבת בעקבות פציעה בשבועות האחרונים, מאז נפצע במנצ'סטר סיטי בתחילת חודש אוקטובר.

      מי ששוב ייעדר הוא ג'יימס מדיסון, קשר לסטר סיטי שהרוויח זימון למונדיאל ברגע האחרון, אבל לא כשיר במאת האחוזים והאנגלים מקווים שישוב לאימונים מלאים עד המשחק השלישי הואחרון בבתים נגד איראן - שייתכן שאליו כבר יגיעו האנגלים כשהם בשמינית הגמר, אם ינצחו את ארצות הברית.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

      בשיתוף קק"ל
      שחקני נבחרת אנגליה חוגגים עם בוקאיו סאקה. GIUSEPPE CACACE/AFP, GettyImages
      הרכב מנצח לא מחליפים, כנראה/GettyImages, GIUSEPPE CACACE/AFP

      ארצות הברית

      בעוד שלושת האריות חגגו עם שישייה לרשת איראן, ארצות הברית שלטה, תקפה ובסופו של דבר ספגה שוויון דרמטי מפנדל של גארת' בייל וסיימה ב-1:1 נגד ויילס במשחק החזרה שלה לגביעי העולם אחרי שנעדרה ב-2018. המאמן גרג ברהולטר אמר לאחר המפגש נגד הדרקונים ששחקניו "נתנו את כל מה שיש להם" והוא מאמין ביכולתם לקחת נקודות מאנגליה ולהישאר חזק בתמונת העלייה לשלב הבא.

      על סמך העבר יש לאמריקאים סיבות להאמין בעצמם, כי במונדיאל ב-2014 סיימה ארצות הברית במקום השני בבית ועלתה לשמינית יחד עם גרמניה ועל חשבון פורטוגל וגם במונדיאל 2010 הדהימה כאשר סיימה ראשונה בבית והותירה את האנגלים במקום השני. יהיה זה בסך הכל המפגש השלישי בין ארצות הברית לאנגליה במסגרת משחקי גביע העולם והאמריקאים מעולם לא הפסידו לבריטים בתחרות, אולם בשמונה משחקי ידידות שנערכו בין השתיים ניצחה אנגליה בכולם.

      על פי הדיווחים, לרשותו של ברהולטר יעמדו ווסטון מקני ויוסוף מוסא שנפגעו בתיקו נגד ויילס, אך האחרון ככל הנראה יוחלף בהרכב בברנדן ארונסון. בתמונת ההרכב נמצא גם ג'ו ריינה שכלל לא שותף במשחק הקודם.

      שחקן נבחרת ארה"ב, כריסטיאן פוליסיץ', אחרי התיקו נגד ויילס. רויטרס
      מאמינים בעצמם. פוליסיץ' ושחקני ארה"ב אחרי התיקו נגד ווילס/רויטרס

      טריוויה

      * יהיה זה המפגש השלישי בין אנגליה לארצות הברית במסגרת גביע העולם. ב-1950 ניצחה ארצות הברית 0:1, ב-2010 הן נפרדו ב-1:1.

      * ארצות הברית לא שמרה על רשת נקייה באף אחד מ-18 משחקיה הקודמים במונדיאל נגד יריבה מאירופה - מאז אותו ניצחון על אנגליה ב-1950. היא ספגה 32 שערים.

      * נבחרת אנגליה יכולה לפתוח מונדיאל עם שני ניצחונות רצופים בפעם הרביעית בתולדותיה, כפי שעשתה ב-2018, 2006 ו-1982.

      * נבחרת אנגליה סיימה בתוצאות תיקו מאופסות בגביעי העולם יותר מכל נבחרת אחרת, 11 פעמים, בעוד ארצות הברית לא סיימה בתיקו ללא שערים בכל 34 משחקיה במונדיאל.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: חסוס ולנסואלה (ונצואלה)
      אצטדיון: אל בית (אל חור)
      קהל: 68463

      משחקי המחזור השלישי בבית ב':

      ויילס - אנגליה (שלישי, 21:00)
      ארצות הברית - איראן (שלישי, 21:00)

      לחצו ללוח השידורים המלא של מונדיאל 2022

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully