וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה שלילית: המשחק הראשון אי פעם ללא איומים למסגרת

אורוגוואי ודרום קוריאה נפרדו ב-0:0 מאכזב, אך הנתון המדהים העיב יותר מכול על הנבחרות. דייגו גודין הפך לשחקן המבוגר בתולדות הנבחרת הדרום אמריקאית להשתתף במונדיאל, ואיזה שיא נוסף שברו השחקנים בתכלת?

סיכום אירועי היום בספורט, 24.11/ספורט1

תקציר ה-0:0 של אורוגוואי ודרום קוריאה באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

התיקו המאופס הרביעי במונדיאל 2022 נרשם הערב (חמישי) במשחק בין נבחרת אורוגוואי לנבחרת דרום קוריאה במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, אך עם לא מעט מצבים מסוכנים שפגעו בקורה של האסיאתיים מהראש של דייגו גודין והרגל של פדריקו ואלוורדה.

היסטוריה נרשמה במשחק המאכזב כשעל פי פיפ"א לא נרשמו איומים למסגרת מצד שתי הנבחרות. ההישג המפוקפק הזה קרה לראשונה אי פעם באליפויות העולם.

'אצטדיון החינוך' בעיר אל ריאן ראה את ה-0:0 השני ברציפות בו, זאת אחרי התיקו המאופס שהיה בין תוניסיה לדנמרק. דייגו גודין, שנגח בדקה ה-43 לעמוד של הדרום קוריאניים, הפך לשחקן המבוגר ביותר ששיחק במונדיאל עבור נבחרת אורוגוואי בגיל 36 ו-281 ימים. בכך, הבלם המנוסה שבר את שיאו של אובדוליו וארלה ממונדיאל 1954.

לגודין וחבריו היה שיא נוסף שנרשם לראשונה באליפות העולם, כשארבעה שחקנים מנבחרתו, כולל הבלם עצמו, עלו לשחק באותו משחק בגיל 35 ומעלה. לגודין הצטרפו מרטין קסארס, לואיס סוארס ואדינסון קבאני שעלה מהספסל והחליף את חברו להתקפה.

סון יונג-מין, שחקן נבחרת דרום קוריאה לצד דייגו גודין, שחקן נבחרת אורוגוואי. רויטרס
ערב של שיאים, חלק שליליים. גודין וסון/רויטרס

שאר משחקי בית ח'

פורטוגל - גאנה (18:00)

דרום קוריאה - גאנה (15:00, 28.11)
פורטוגל - אורוגוואי (21:00, 28.11)

דרום קוריאה - פורטוגל (17:00, 2.12)
גאנה - אורוגוואי (17:00, 2.12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully