וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס לפני משחק, אשתו ו"אונלי פאנס": השואו של לואיס אנריקה

מאמן נבחרת ספרד שוב ענה לשאלות אוהדים בשידור חי: "שחקנים יכולים לקיים יחסי מין לפני משחק, אבל לא כאן בנבחרת כי אנחנו במחנה סגור. בימיי כשחקן, אשתי ואני עשינו מה שצריך כשיכולנו"

סיכום אירועי היום בספורט, 24.11/ספורט1

לואיס אנריקה עומד בהבטחתו ועונה לשאלות בשידור חי ברשת טוויץ' גם במהלך המונדיאל. אמש (חמישי) אחרי יום חופש שנתן לשחקני נבחרת ספרד בעקבות הניצחון המרשים 0:7 על קוסטה ריקה, לוצ'ו שוב התיישב מול המצלמה, כחלק מהחלטתו ליצור קשר ישיר עם האוהדים וללא תיווך התקשורת, ולקראת סיום השידור דיבר בפתיחות גם על עניינים שבינו לבינה.

כאשר התבקש להביע את דעתו על התיאוריה לפיה שחקנים צריכים להימנע מקיום יחסי מין לפני משחקים, השיב לואיס אנריקה: "כאן אנחנו במחנה סגור, אז אי אפשר. אבל באופן כללי מדובר בשטות מוחלטת. אם אתה במסיבה מופרעת יום לפני משחק אז ברור שזה לא הכי טוב, אבל אפשר להתנהל בגבולות הטעם הטוב. כל אחד עם החברה שלו, עם אשתו, עם מי שהוא רוצה".

המאמן המשיך: "שוב, בנבחרת כרגע זה לא אפשרי, אנחנו במחנה. אבל כשהשחקנים נמצאים במועדונים שלהם, הם ישנים בבית. אם הם עושים סקס לפני משחק, זה לא עניין שלי. אם הם צריכים את זה, אם זה עושה להם טוב - אפס דאגות מבחינתי. אני בעד שהשחקנים יחיו את חייהם בצורה נורמלית ככל האפשר".

מנקודת מבטו האישית, לואיס אנריקה נזכר בימיו כשחקן והבהיר: "מבחינתי זה חשוב. כשחקן, טוב... כשיכולנו, אשתי ואני... עשינו את מה שצריך לעשות".

המאמן נשאל גם על חשבונות Onlyfans (תכנים למבוגרים בלבד) והשיב: "זה לפלירטים ואני לא צריך את זה. יש לי את אשתי והילדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ספרד כאמור החלה את הטורניר עם 0:7 מוחץ על קוסטה ריקה וביום ראשון תפגוש את גרמניה למה שנחשב מראש למשחק הכי גדול של הבתים. במחזור הסיום של בית ה', תפגוש לה רוחה את יפן ביום חמישי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully