וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר נפצע ומירר בבכי על הספסל, רופא ברזיל: "הוא סובל מנקע"

עודכן לאחרונה: 25.11.2022 / 0:49

הכוכב נפגע בקרסולו וצלע בחדרי ההלבשה. טיטה: "אל תדאגו, הוא ימשיך לשחק במונדיאל". וגם: המספרים של רישרליסון הלוהט

סיכום אירועי היום בספורט, 24.11/ספורט1

מהרגע הראשון ועד האחרון לחצה הערב (חמישי) ברזיל על השער של סרביה. הסלסאו הירבו להחמיץ - אך כשנדמה היה שמא הפייבוריטית המובילה לזכייה תמעד במשחק הפתיחה שלה, הגיע רישרליסון והציל את היום. זה התחיל עם שער קליל בריבאונד (62), והמשיך עם מספרת מרהיבה (73) שקבעה 0:2, וסידרה שלוש נקודות חשובות וצעד גדול אל עבר שמינית הגמר.

אבל לא הכל ורוד במחנה הברזילאי. בדקה ה-79 הוחלף ניימאר, לאחר שנפגע בקרסולו. כוכב פריז סן ז'רמן ישב על הספסל, מתוסכל, דומע ונאנק מכאבים, עם שקית קרח, וחומרת פציעתו עדיין לא ברורה. עם שריקת הסיום, צלע לחדרי ההלבשה. רופא הנבחרת ד"ר רודריגו לסמאר טען מספר דקות אחרי תום המשחק: "ניימאר סובל מנקע בקרסול הימני, יש לו נפיחות, נחכה ונראה איך הוא יגיב. כבר התחלנו בטיפולים, צריך להיות סבלניים". בשעות הקרובות אמור החלוץ לעבור סדרת בדיקות, ואז תיקבע גם תקופת ההיעדרות המדויקת.

הכוכב צולע לחדרי ההלבשה

ניימאר על הספסל

כך נראה הקרסול של ניימאר אחרי המשחק

המספרים

* ברזיל בלתי מנוצחת ב-20 משחקי הפתיחה שלה בטורנירי המונדיאל (16 ניצחונות, 4 תיקו). ההפסדים היחידים היו באליפויות הראשונות ב-1930 ו-1934.

* ברזיל השוותה את השיא של גרמניה (1990-2010), עם 16 משחקים רצופים ללא הפסד בשלב הבתים של הגביע העולמי.

* רישארליסון השחקן השישי שכובש צמד עד כה במונדיאל, והמירוץ לנעל הזהב מעולם לא נראה חם יותר.

* חלוץ טוטנהאם ממשיך לככב בנבחרת, והוא מלך שערי הסלסאו ב-2022. בשבעה משחקים הוא כבש תשעה שערים, ובישל עוד אחד.

* רישרליסון כבש 19 שערים בברזיל, הכי הרבה מכל שחקני הנבחרת מאז הבכורה שלו בספטמבר 2018.

* כמה קשה לכבוש שני שערים במונדיאל? נזכיר שזו כמות השערים של רונאלדיניו הגדול בגביע העולמי.

* רישרליסון הפך לברזילאי השמיני שכובש צמד במשחקו הראשון במונדיאל. האחרון שעשה זאת היה ניימאר ב-2014.

* ב-45 הדקות הראשונות ניימאר הפך לשחקן שביצעו עליו הכי הרבה עבירות במונדיאל הנוכחי (5). במחצית השנייה הכפיל את זה.

* 50% מהמחציות במונדיאל עד כה הסתיימו ללא שערים - שמונה מתוך 16 משחקים.

מתברר שרישרליסון עבד על השער הזה באימונים

תקציר ה-0:2 של ברזיל על סרביה באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

התגובות

שיחת היום המשיכה להיות מצבו של ניימאר. "אל תדאגו, הוא ישחק במונדיאל", הבטיח טיטה. "הוא ימשיך לשחק, בזה אתם יכולים להיות בטוחים. הוא הרגיש כאבים כל המשחק, אבל החליט להישאר על כר הדשא כדי לעזור לקבוצה. זה מדהים שהוא בכלל הצליח לחוות את הכאב הזה ולהמשיך לשחק".

גיבור המשחק רישרליסון הוסיף: "היה נראה שניימאר נפגע בקרסול, אמרתי לו שישים עליו קרח כמה שיותר מהר כדי שיהיה כשיר ב-100 אחוז למשחק הבא. כשאגיע למלון אראה מה שלומו". על הצמד שלו, אמר: "במחצית, אמרתי לחברים שלי שאם אקבל כדורים, אבקיע. זה מה שקרה. זה ניצחון מתוק, וכעת נותרו עוד שישה להגיע למטרה שלנו".

לוקאס פאקטה נשאל האם הוא דואג לחברו, והשיב: "לא. נראה בחדר ההלבשה, נראה מה אומר הרופא. הוא הרגיש כאב, אנחנו חושבים שהוא בסדר".

ויניסיוס הוסיף: "הוא ספג מכה ברגל ואנחנו מקווים שזה שום דבר, הוא השחקן הכי חשוב שלנו". על המשחק עצמו אמר כוכב ריאל מדריד: "לא ציפיתי שהופעת הבכורה שלי במונדיאל תהיה כל כך טובה".

מנגד, המאמן המפסיד דרגאן סטויקוביץ' אמר: "פיזית, הקצב שלנו קצת נפגע במהלך המשחק ואני רוצה לדעת למה. אני לא יודע למה זה קרה, אצטרך לראות שוב את המשחק כדי להבין. שיחקנו טוב, אבל אז התחלנו לתת לברזיל הרבה שטחים. במחצית הראשונה היינו שווים, אבל במחצית השנייה נענשנו. הגענו לקטאר עם הרבה בעיות, יש לנו הרבה פצועים ואנחנו חסרים שחקני מפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully