וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת האנגלים: "פיפ"א מונעת כניסה מאוהדים הלבושים כצלבנים"

המסורת האנגלית תיפסק בקטאר: אוהדים לא יוכלו להתלבש למשחקים כג'ורג' הקדוש, זאת בשל הזיהוי עם מסעות הצלב והמלחמות נגד המוסלמים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.11/ספורט1

איסור על צריכת אלכוהול על עטיית לבוש המביע תמיכה בקהילת הלהט"ב הם רק חלק מהמגבלות שהוטלו על האוהדים המבקרים בקטאר לקראת מונדיאל 2022. הבוקר (שישי) נודע כי פיפ"א ומארחת הטורניר החליטו להטיל מגבלה נוספת, שתשפיע בעיקר על אוהדי נבחרת אנגליה.

בעשורים האחרונים, אוהדים אנגלים רבים ליוו ברחבי העולם את נבחרת "שלושת האריות" כשהם לבושים בתחפושת צלבנית. הסיבה לכך היא מחווה לג'ורג' הקדוש, הפטרון של אנגליה, אשר מהווה השראה לדגל האנגלי הקרוי על שמו. התחפושת המושקעת כוללת גלימה עם צלב אדום עליה, כיסוי ראש, חרב מפלסטיק ושריון.

בפעם הבאה המאבטחים יהיו פחות סובלניים? שני אוהדי אנגליה לפני המשחק מול איראן

כחלק ממסעות הצלב של תחילת האלף הקודם, הצלבנים הנוצריים יצאו למסעות כיבוש נרחבים, כולל בארץ ישראל, ולקחו חלק במלחמות עקובות מדם נגד המוסלמים. התחפושת אמנם נועדה כדי לעודד את הנבחרת, אך בקטאר, מדינה מוסלמית כמובן, "לבוש צלבני עלול להתפרש כפוגעני" על פי פיפ"א. לאור זאת הוחלט לאסור על אוהדים להגיע בלבוש זה כבר מהמשחק נגד ארצות הברית הערב (שישי, 21:00).

ברשתות החברתיות פורסם תיעוד לפני משחקה של אנגליה נגד איראן, בו שני אוהדים אנגלים לא מקבלים אישור מהמאבטחים להיכנס לאצטדיון. אותם אוהדים התבקשו להחליף את התלבושת, אחרת כניסתם תיאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully