וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "שוב לא היינו טובים". חשש באקוודור מפציעת ולנסיה

עודכן לאחרונה: 25.11.2022 / 21:56

מאמן הולנד מאוכזב מהיכולת של נבחרתו עם הכדור ("היריבות מנסות לשבש לנו את המשחק"), הכוכב ירד על אלונקה: "הברך מטרידה אותי"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.11/ספורט1

במשחק הפתיחה שלה במונדיאל, התקשתה הולנד להציג כדורגל איכותי אך בכל זאת התגברה על סנגל. הערב (שישי) היא כבר שילמה מחיר על היכולת הבינונית שלה, כשסיימה ב-1:1 עם אקוודור. אף על פי כן, גורלם של לואי ואן חאל ושחקניו ברגליהם, שכן יארחו במחזור הסיום את קטאר, בידיעה שניצחון בהפרש גבוה יבטיח להם את פסגת בית א'. לשם כך, היא תצטרך לבעוט קצת יותר למסגרת - עד כה היא עשתה זאת פעמיים בלבד - הנתון הכי נמוך של נבחרת אירופית בשני משחקים מאז 1966.

"שיחקנו לא טוב עם הכדור", הודה ואן חאל. "הנבחרת הזאת מאוד רוצה, ויש לנו את האיכויות, אבל איבדנו הרבה כדורים ונתנו אותם ליריבה. למרות זאת, אפשרנו לאקוודור להגיע למעט מאוד מצבים. בליגת האומות כבר הוכחנו איך אנחנו מסוגלים לשחק, אבל היריבות הללו שונות ומנסים לשבש לנו את המשחק. אני לא במצב רוח עגום, עדיין לא הפסדנו, אנחנו בראש הבית ואני מאמין בשחקנים שלי".

"יש להם כמה סילונים שמאלצים אותך להגיב במהרה", הודה וירג'יל ואן דייק על ההתקפה של האקוודורים, בראשו של אנר ולנסיה הנהדר. "יכולנו להתמודד עם זה בצורה טובה יותר. היינו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בהחזקת הכדור, הקצב שלנו היה איטי מדי. בסופו של דבר השגנו תוצאה בסדר, וזה מה שחשוב".

צפו בתקציר ה-1:1 של הולנד ואקוודור: באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

מאמן נבחרת הולנד, לואי ואן חאל. רויטרס
מאמין בשחקניו. ואן חאל/רויטרס

ולנסיה, שכבש את שערו השלישי בטורניר והשישי ברציפות של אקוודור בגביע העולמי (השחקן הדרום אמריקאי הראשון אי פעם שעושה זאת), נפצע לקראת הסיום וירד על אלונקה, וכרגע לא ברור האם יהיה כשיר למשחק הגורלי מול סנגל במחזור הסיום. "הברך שלי מטרידה אותי מאז תחילת הטורניר", אמר הכוכב, "ניסיתי לעשות את הבלתי אפשרי ולעזור לחברי".

"אני גאה מאוד בשחקנים הללו", סיכם המאמן גוסטבו אלפארו. "אני גאה בצורה שהם שיחקו. במחצית אמרתי להם שאנחנו בפיגור בגלל שאנחנו צעירים וחסרי ניסיון, אבל עלינו עם גישה שונה למחצית השנייה ובכלל לא חשבנו על התוצאה. שיחקנו שווים מול שווים מול נבחרת מצוינת. השווינו בזכות כדורגל ואומץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully