וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי אנגליה שרקו בוז, סאות'גייט חטף אש: "הופעה עלובה"

עודכן לאחרונה: 26.11.2022 / 0:13

קין תקף, אואן לא האמין שפודן לא שותף, נוויל התאכזב. המאמן טען: "אהבתי את הגישה של השחקנים". התגובות, המספרים והציוצים

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי ניצחון איראן על ויילס/צילום: פז חסדאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

ה-2:6 הנפלא על איראן העלה את רף הציפיות מנבחרת אנגליה. במחזור הפתיחה, נראתה הנבחרת של גארת' סאות'גייט כאחת המועמדות המובילות ללכת עד הסוף, אלא שהערב (שישי) ירדו שלושת האריות בחזרה אל הקרקע, עם 0:0 מאכזב מול ארצות הברית, שהוביל לשריקות בוז מצד האוהדים האנגלים. האמריקאים היו עדיפים למשך מרבית דקות המשחק, וכעת הכל פתוח בבית ב'. ארצות הברית תצטרך לנצח בקרב הענק איראן כדי להעפיל לשמינית הגמר, בעוד אנגליה תפגוש את ויילס, כשתיקו יספיק לה כדי לעלות.

מיותר לציין שבתקשורת הבריטית לא אהבו את היכולת, וגם את ניהול המשחק של סאות'גייט. "זו הופעה מתסכלת", אמר רוב גרין, שוער הנבחרת לשעבר. "אנגליה לא הצליחה לגרום לאף טעויות אצל ארצות הברית, היא פשוט לא הצליחה להשתלט על המשחק". רוב דורסט ב"סקיי" היה נחרץ יותר: "אנגליה היתה מאוד, מאוד רעה. היא היתה פסיבית מדי, ולא ראינו את אותה אינטנסיביות שהוצגה מול איראן. ארצות הברית הוציאה את אנגליה מהקצב שלה והשטף שלה. התיקו הזה לא אסון, אבל תידרש יכולת הרבה יותר טובה מול ויילס". גארי ליניקר הוסיף: "הופעה רעה מאוד, אבל זה קורה בשלב הבתים. השאלה הגדולה היא האם המאמן מסוגל לשנות דברים לטובה כשדברים לא עובדים, עם הטקטיקה והחילופים שלו".

הפרשנים גם לא אהבו את ההחלטה של סאות'גייט להשאיר על הספסל את פיל פודן, אולי השחקן היצירתי ביותר בסגל, שאפילו לא נכנס כמחליף. "אני המום ששיתפנו 14 שחקנים, אבל השחקן הכי מוכשר שלנו עדיין על הספסל", צייץ מייקל אואן המתוסכל. "התאכזבתי לא לראות את פודן", הוסיף גארי נוויל. "נראינו עייפים, והקישור שלהם היה עדיף בהרבה. לסאות'גייט יש הרבה ניסיון והוא יידע מה צריך לעשות, יש לי כבוד עצום עבורו, אבל ההופעה היתה רעה, כולנו מאוכזבים וכולנו ציפינו ליותר. פודן וטרנט אלכסנדר ארנולד היו צריכים לשחק, שחקן כמוהו בוודאי היה פותח בברזיל וצרפת".

רוי קין השמיע דברים דומים: "כולנו הופתענו שפודן לא נכנס. סאות'גייט יודע יותר טוב מכולם, אבל כולנו חשבנו את אותו הדבר. אף אחד מהמחליפים לא השפיע ואנגליה נראתה לא בקצב, ללא רעיונות, אפילו בבעיטות חופשיות. הופעה עלובה".

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

צפו בתקציר ה-0:0 של אנגליה וארה"ב: באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

התגובות

גארת' סאות'גייט סיכם ואמר: "זה בדיוק המשחק שחשבתי שיהיה - מפגש קשה מול יריבה חזקה ואתלטית. ידענו שיהיה לנו קשה לשחזר את ההופעה מול איראן. אני מרוצה מאוד מאיך שהשחקנים הופיעו. היכולת שלנו בשליש השלישי היתה יכולה להיות טובה יותר, אבל היינו מצוינים בהגנה. שלטנו במשחק היטב ופשוט לא הצלחנו לפתוח אותו עם הזדמנויות טובות. הנקודה הזו שמה אותנו במצב טוב מאוד להעפיל, אם ננצח במשחק האחרון נסיים ראשונים והמטרה היתה לעלות. נגד ויילס יהיה משחק אחר לגמרי".

כשנשאל מדוע לא שילב את פודן, אמר המאמן האנגלי: "רצינו לשמור על הרכב זהה. בסוף, עם שחקני הכנף, העדפנו את ג'ק גריליש ומרכוס רשפורד, חשבנו שג'ק יכול לשמור היטב על הכדור והמהירות של מרכוס תהווה איום".

הארי מגווייר, מנקודות האור הבודודת של האנגלים: "לא היינו בשיאנו, אבל בסופו של דבר השגנו נקודה ואנחנו בעמדה טובה בבית. יכולנו לנצח בסיום, אבל היינו צריכים להיות קצת יותר מדויקים. ניקח את הדברים החיוביים. המשחקים במונדיאל אף פעם לא קלים, ארצות הברית יריבה טובה, היא לחצה אותנו".

הארי קיין הוסיף: "זו לא היתה ההופעה הכי טובה שלנו, זה בטוח, אבל שמרנו על שער נקי ואנחנו בעמדת זינוק מצוינת. היינו צריכים להיות יותר מדויקים, זה היה ההיפך הגמור מהמשחק מול איראן. ארצות הברית לחצו היטב והקשו עלינו, תיקו זו לא תוצאה רעה ונתכונן למשחק הבא. אחרי המשחק הראשון כולם חשבו שיילך לנו קל, אבל זה לא המצב".

מנגד, סיכם איש המשחק כריסטיאן פוליסיץ' ואמר: "תיקו היא לא תוצאה רעה, אבל בהרבה שלבים של המשחק היינו עדיפים. הראינו המון ביטחון והיינו שווים לנבחרת חזקה מאוד. אני מקווה שגרמנו לאוהדים האמריקאים לחוש גאווה".

המספרים

* אנגליה עדיין לא הצליחה לנצח את ארצות הברית במונדיאל - זה היה הניסיון השלישי שלה (הפסד ושתי תוצאות תיקו). רק מול ברזיל יש לה יותר משחקים בלי לנצח (ארבעה).

* ארצות הברית שמרה על רשת נקיה מול יריבה אירופית לראשונה מאז 1950 - גם אז היריבה היתה אנגליה (0:1).

* עם זאת, האמריקאים ללא ניצחון מול יריבות אירופיות ב-11 הניסיונות האחרונים שלהם.

* זהו התיקו המאופס החמישי במונדיאל, ב-20 המשחקים הראשונים שלו. זה קרה רק פעם אחת בגביע העולמי - בגרמניה 1974.

* זהו ה-0:0 הראשון של ארצות הברית במונדיאל (ב-34 משחקים).

* אנגליה, לעומת זאת, היא מלכת ה-0:0 של המונדיאלים, עם 12 כאלה (ברזיל שנייה עם 9).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully