וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דה בראונה: "אין לנו סיכוי לזכות, אנחנו זקנים מדי"

עודכן לאחרונה: 26.11.2022 / 20:47

כוכב נבחרת בלגיה הפתיע בריאיון באנגליה: "השחקנים כיום בסגל לא באותה רמה כמו ב-2018, אז היינו מועמדים לזכייה". לוקאקו עשוי לשוב לסגל רק במשחק נגד קרואטיה, ולא ישותף מול מרוקו שמחפשת ניצחון ראשון בגביע העולם מאז 1998. הזאר ימשיך בהרכב

מחזור 2הסתיים27/11/2022
בלגיה
    0
    • (73) סאיס
    • (90) אבוחלאל
    מרוקו
    דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי ניצחונה של פולין על ערב הסעודית/צילום: פז חסדאי עריכת וידאו: טל רזניק

    בלגיה

    השדים האדומים לא הרשימו בניצחון 0:1 על קנדה, בלשון המעטה, אבל יותר חשוב מלשפר את הרושם יהיה להשיג שלוש נקודות נוספות שיבטיחו את המקום בשמינית הגמר. רומלו לוקאקו ערך שני אימונים מלאים לצד חבריו לנבחרת, אך המאמן רוברטו מרטינס הבהיר שהחלוץ צפוי לשוב לסגל רק במשחק נגד קרואטיה, במחזור נעילת שלב הבתים.

    נראה שהדילמה העיקרית של הספרדי נמצאת בקישור, בין אמאדו אונאנה ליורי טילמנס. האחרון היה זה שפתח נגד קנדה, אלא שהיכולת שלו לא השביעה רצון, אולם מצד שני הוא כבר שיחק 33 פעמים לצדו של אקסל ויטסל - מי שאמור להמשיך בעמדת הקשר האחורי. אונאנה, ששיתף פעולה עם ויטסל רק בשלושה משחקים, מציע לבלגים יותר עוצמה פיזית ותרומה בשני הצדדים של המגרש.

    מרטינס התייחס למפגש עם שני ילידי בלגיה שמשחקים במקורו: אנס זארורי ובילאל אל חאנוס: "אתה צריך לבחור לשחק עבור המדינה שאתה מרגיש אליה משהו, זה צריך לבוא מהלב ועלינו להבין את הבחירה שלהם". המאמן הוסיף: "המחצית הראשונה שלנו נגד קנדה הייתה מתחת לרמתנו, יש לנו שחקנים מנוסים ושחקנים בעלי פוטנציאל שעוד לא צברו ניסיון במונדיאל, אז אנחנו לא יודעים כמה טובים נוכל להיות".

    מי שעוד התראיין היום הוא הכוכב קווין דה בראונה, שהפתיע בריאיון ל"הגרדיאן" כשנשאל אם לבלגיה יש סיכוי לזכות במונדיאל: "אין לנו סיכוי לזכות, אנחנו זקנים מדי", אמר וספק אם התבדח, "אני חושב שסיכוי לזכות היה לנו ב-2018. אנחנו נבחרת טובה, אבל מתבגרת שגם איבדה כמה שחקני מפתח. הגיעו שחקנים צעירים טובים, אבל הם לא ברמה של אלו שהיו איתנו ב-2018. אני רואה אותנו יותר כנבחרת שיכולה להפתיע".

    אדן הזאר, שחקן נבחרת בלגיה. Julian Finney, GettyImages
    ימשיך בהרכב של בלגיה. הזאר/GettyImages, Julian Finney

    מרוקו

    האפריקאים, שלא הצליחו להבקיע במחזור הראשון וסיימו ב-0:0 עם קרואטיה, יחפשו ניצחון ראשון בגביע העולם מאז 1998 (פעמיים תיקו ושני הפסדים מאז). מרוקו עומדת על רצף של שישה משחקים בלי הפסד, ויודעת שניצחון יקרב אותה משמעותית לשמינית הגמר.

    המאמן וואליד רגראגי ככל הנראה ימשיך עם ה-11 שפתחו במחזור הראשון, כשסופיאן אמרבאט יצטרך להיזהר מכרטיס צהוב בשביל לא להחמיץ את המחזור השלישי. אם בכל זאת יהיה שינוי, הוא עשוי להגיע בעמדת המגן הימני, שכן נוסייר מזראווי סוחב פציעה מינורית.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

    בשיתוף אאורה נדל"ן
    נוסייר מזראווי, מגן נבחרת מרוקו. רויטרס
    בספק בגלל הפציעה במשחק הקודם. מזראווי/רויטרס

    טריוויה

    * בלגיה ומרוקו כבר נפגשו פעם אחת במסגרת המונדיאל: זה הסתיים בניצחון 0:1 של האירופאים ב-1994.

    * השדים האדומים מעולם לא נוצחו על ידי נבחרת אפריקאית בגביע העולם, כשמאזנם עומד על שלושה ניצחונות ותיקו - כל המשחקים היו בשלב הבתים. ב-2018, הם הביסו 2:5 את תוניסיה.

    * הנבחרת של רוברטו מרטינס יכולה להפוך לראשונה אי פעם שמנצחת תשעה משחקים רצופים בשלב הבתים של המונדיאל. ערב המפגש עם מרוקו, בלגיה עומדת על שמונה ניצחונות ברצף.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ססאר ראמוס (מקסיקו)
    אצטדיון: אל תומאמה (דוחא)
    קהל: 43738

    במחזור הסיום של בית ו', בלגיה תתמודד נגד קרואטיה ובמקביל מרוקו תשחק נגד קנדה. המשחקים יתקיימו ביום חמישי (1 בדצמבר) בשעה 17:00.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully