וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוק: "רגע שלא אשכח בחיי". גם גרהאם ארנולד חגג במחווה מרגשת

חלוץ נבחרת אוסטרליה הקדיש את השער מול תוניסיה לבנו שהיה ביציע וחגג כמוהו: "אמרתי לו שזה רגע שארצה לחלוק איתו". המאמן: "הסבנו גאווה גדולה למדינה"

המשחק בין אוסטרליה לתוניסיה, שהסתיים בניצחון 0:1 של הסוקרוז במסגרת בית ד' במונדיאל היום (שבת), הוליד בשורה אדירה: שחקן שמשחק בליגה משנית. מיטשל דיוק, שחקנה של פגיאנו אוקאיאמה מהליגה השנייה ביפן, הוא האחראי לניצחון הראשון של האוסטרלים בגביע העולם מאז 2010.

"אין מילים, זה רגע כל כך גדול בשבילי ובשביל המשפחה שלי ואלה שתומכים בי. אני על סף בכי. זו ההרגשה הכי טובה בעולם, אבל ננסה לא להיסחף יותר מדי כי יש עוד משחק אחד לנצח כדי לעלות מהבית", אמר דיוק, החלוץ שהקדיש את השער לבנו ביציע, ושכבש חמישה שערים בשמונה המשחקים האחרונים בהם פתח בהרכב נבחרת אוסטרליה, כשארבעה מהם היו בראש. "אני מוכן לצאת למלחמה עם הבחורים האלה. משחק עצום שלהם, בשמירה על רשת נקייה והשגת התוצאה. נלחמנו עד הסוף, כולם נתנו 110% וזה כל מה שאפשר לבקש. הראינו את הרוח האוסטרלית".

דיוק כאמור הקדיש את השער לבנו, והשניים חגגו יחד את השער כשעם האצבעות ציירו את האות J. על כך אמר החלוץ: "אמרתי לו שזה רגע שארצה לחלוק איתו יחד. עשיתי את האות 'J', האות הראשונה בשם של בני. זה רגע שלא אשכח כל חיי".

צפו בתקציר הניצחון של אוסטרליה על תוניסיה באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שחקן העבר של נבחת אוסטרליה, הארי קיואל, התלהב מעמדת הפרשן: "זאת הייתה התצוגה הטובה ביותר שראיתי מאוסטרליה זה זמן רב. אני מקווה שהם ימשיכו כך".

מי שביצע מחווה מרגשת בסיום המשחק היה המאמן גרהאם ארנולד, שאסף את שחקניו במעגל והעמיד במרכזו את מרטין בויל, שנותר מחוץ למונדיאל עקב פציעה בברך ומתנייד כרגע על קביים. "אני פשוט גאה מאוד בבחורים, הם הראו את רוח לחימה האוסטרלית. אני מאמין שהסבנו גאווה גדולה למדינה. תיקנו הרבה טעויות מהמשחק מול צרפת, עכשיו ממשיכים הלאה כי עוד לא השגנו כלום, יש עוד עבודה", הרגיע ארנולד, שבהדרכתו שמרה הנבחרת על רשת נקייה במשחק מונדיאל לראשונה מאז 1974.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully