וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העצירה של וויצ'ך שצ'סני נגד ערב הסעודית היא יצירת אמנות"

גיבור הניצחון של פולין ממשיך לסחוט מחמאות. דודק: "העצירה הכפולה שלו לא פחות גדולה משלי נגד שבצ'נקו בגמר ליגת האלופות"

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי ניצחונה של פולין על ערב הסעודית/צילום: פז חסדאי עריכת וידאו: טל רזניק

פולין חגגה אתמול (שבת) ניצחון 0:2 לא קל על ערב הסעודית, כשעיקר הכותרות הולכות לרוברט לבנדובסקי שבגיל 34 סוף סוף הבקיע במונדיאל. אבל אף אחד לא שכח לציין גם את הגיבור האמיתי של הניצחון, וויצ'ך שצ'סני.

השוער שמר על רשת נקייה משחק שני ברציפות, תוך שהוא מגיע לשיאו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם עצירת פנדל ומיד לאחר מכן הדיפה נפלאה של הריבאונד אותו בעט מוחמד אל-ברייק לכיוון הרשת העליונה.

הסטטיסטיקה של שצ'סני בפנדלים מזהירה: 25 עצירות מתוך 86 בעיטות. הוא עצר אחד של ג'רארד מורנו ביורו 2020 ובעונה שעברה בלם שלושה פנדלים רצופים בסרייה A, של ז'ורדן ורטו (רומא), לורנצו פלגריני (רומא) ואנטוניו קנדרבה (סמפדוריה). בין הבועטים שהחמיצו מולו יש גם שמות כמו לורנצו אינסינייה (פעמיים), גונסאלו היגואין, צ'ירו אימובילה, ניימאר, אדין דז'קו, דירק קאוט, ויין רוני ודומניקו ברארדי.

וויצ'ך שצ'סני, שוער נבחרת פולין. רויטרס
86 פנדלים, 25 עצירות! שצ'סני אתמול/רויטרס

ב-Sport.pl כתבו אתמול: "אחרי הניצחון על ארגנטינה, מלך ערב הסעודית העניק לשחקנים במתנה רכבי רולס רויס. אם ככה, אחרי המשחק הערב גם השוער שלנו ראוי לרולס רויס. הופעה נהדרת של שצ'סני, שסוף סוף נתן משחק גדול בטורניר גדול".

בפולין נזכרו בהצלה הכפולה של ייז'י דודק מול אנדריי שבצ'נקו בגמר ליגת האלופות ב-2005, כשהוא שיחק בליברפול והחלוץ במילאן - והאוקראיני נגח, נהדף, טס לריבאונד ונבלם ממטר. דודק אמר אמש: "האינטואיציה של שצ'סני הייתה נהדרת. זו הייתה עצירה כפולה לא פחות גדולה מהעצירה הכפולה שלי נגד שבצ'נקו בגמר ליגת האלופות".

דודק הוסיף: "לוויצ'ך היה משחק נהדר. אמרתי לפני הטורניר שהנבחרת תהיה צריכה אותו ברגעים הקשים וזה מה שהוא עשה. בפנדל הוא הרגיש לאן הבועט יבעט והעצירה מהריבאונד הייתה יצירת אמנות, פשוט יצירת אמנות!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בתקציר ניצחונה של פולין 0:2 על ערב הסעודית באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully