וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להטיס 90 איש למונדיאל בקטאר? זה סטייטמנט"

בשיתוף קוקה-קולה

26.11.2022 / 22:16

עמרי בן נתן הוא אחד ממשפיעני הרשת שטסים עם קוקה-קולה למונדיאל. רגע לפני ההמראה ששולחת יחד איתו עוד משפיענים וכ-50 זוכים במבצע של החברה הוא נפעם: "וואלה, הפעם הגזימו". מאור בוזגלו: "קיבלתי משימה להקפיץ, לדבר ולהסתכל למצלמה. לא יודע איך אפשר לעשות את זה"

קוקה קולה מטיסה למונדיאל/צילום: ניב אהרונסון | כתב: יניב טוכמן

חגיגת הכדורגל בקטאר נמשכת, וכמו בכל חגיגה, גם כאן קוקה-קולה היא אחת השחקניות המרכזיות. קוקה-קולה יזמה במשך מספר שבועות פעילות ובה נבחרו 10 משפיענים ממגזרים שונים, אושיות רשת שאחריהם עוקבים מאות אלפים. לצרכני קוקה-קולה נאמר כי 'זה לא בשמיים לטוס למונדיאל בקטאר', נמסרו להם משימות שונות ומי שעשה את הדברים בצורה יצירתית ויוצאת דופן נבחר.

24 משתתפים זכו, כל אחד בכרטיס זוגי למשחק של ספרד מול גרמניה שיתקיים ביום ראשון. החבילה כוללת טיסה, אירוח בקטאר וכמובן צפייה במשחק. כך המריאה קבוצה של 90 משפיענים, צרכנים וקמעונאים לקטאר לטיסה שהיא יותר גדולה מהחיים.

בין המשתתפים: רותם ישראל, דין מירושניקוב, מאור ומירן בוזגלו, מרואן כבהא, עומרי בן נתן, משה כורסיה וליאל אלי. צפו במשפיענים לקראת ההמראה למשחק הגדול.

"זו פעם שנייה שלי במונדיאל", אמר בוזגלו, "חוויה שלכל אחד כדאי לחוות. להוציא כמות כזאת של אנשים זה לא דבר שמובן מאליו. המשימה שקיבלתי היא להקפיץ כדור, להסתכל למצלמה ולדבר. לא יודע איך אפשר לעשות את זה. נראה". עמרי בן נתן הוסיף: "קוקה-קולה עושים מיזמים ענקיים, אבל הפעם הם הגזימו. לקחת 90 איש ועוד למונדיאל בקטאר זה סטייטמנט". מירושניקוב: "הייתי אוסף פחיות כדי לזכות במבצעים, פתאום אני נמצא עם חבר'ה שהתחרו ביניהם".

צפו במשפיענים הנרגשים לפני הטיסה.

יניב טוכמן, בשיתוף קוקה-קולה
  • עוד באותו נושא:
  • קוקה קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully