וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסטה ריקה בתמונת שמינית הגמר: "סתמנו לעולם את הפה"

למרות בעיטה אחת למסגרת ב-180 דקות ויכולת חלשה במיוחד, הטיקוס ניצחו את יפן והתאוששו: "התבוסה לספרד הייתה תאונה"

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי הניצחון של מרוקו על בלגיה/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: אביעד בלילי

יכולת עלובה, תבוסה 7:0, בעיטה אחת למסגרת, ניצחון. זה, בכמה מילים, ההספק של נבחרת קוסטה ריקה עד עכשיו בגביע העולמי ומי האמין שהיא תגיע למחזור הסיום של בית ה' עם סיכוי להעפיל לשמינית הגמר? בשביל שזה יקרה היא תהיה צריכה לא להפסיד לגרמניה.

הטיקוס הגיעו למשחק היום נגד יפן אחרי התבוסה 7:0 לספרד ושוב לא נראו טוב. הפעם את איחדו שורות בהגנה ומנעו מהסמוראים להגיע למצבים רבים, אבל מנגד בקושי יזמו ולמעשה כפו את אחד המשחקים החלשים במונדיאל 2022. ואז הגיעה הדקה ה-81.

טעות בהגנה היפנית, ביחד עם עבודה רעה במיוחד של השוער שואיצ'י גונדה, סידרה לקיישר פולר את ה-0:1 היקר. בעיטה ראשונה של קוסטה ריקה למסגרת בטורניר, שער ושלוש נקודות למרות יכולת ירודה מאוד. היכולת הזו כמובן לא הפריעה לטיקוס לחגוג, כשהתקשורת המקומית מכריזה: "קוסטה ריקה סתמה לעולם את הפה".

תקציר הניצחון של קוסטה ריקה על יפן באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן נבחרת קוסטה ריקה, פרנסיסקו קאלבו. רויטרס
"עם סכין בין השיניים". קאלבו חוגג/רויטרס

באתר המקומי futbol.cr כתבו: "קוסטה ריקה שיקה עם סכין בין השיניים, כדי להגן על הכבוד. היא הזיעה וגם היה לה קצת מזל. ובסוף היא השיגה ניצחון שאף אחד במדינה לא העז לדמיין. הנבחרת ניצחה והוסיפה תבלון ל'בית המוות', בו כל אחת מהנבחרות עדיין בתמונה העלייה".

"המשחק היום הראה שהמשחק הקודם היה תאונה", אמר המאמן לואיס פרננדו סוארס, "לא עשינו שינויים משמעותיים לעומת התבוסה לספרד, המשכנו כרגיל וזה עבד. יש עוד דברים לשפר, אבל העיקר שלקחנו שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully