וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה מישראל? אין בעיה": כשגיא הוכמן השכין שלום עם האיראנים

מבזקי מונדיאל: הקומיקאי הישראלי נכנס ליציע של האוהדים האיראנים והתקבל בעיקר בלבביות. וגם: צעיפים ישראלים בהדפסה דיגיטלית הפכו ללהיט במונדיאל

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי ניצחון איראן על ויילס/צילום: פז חסדאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

רבות דובר בימים האחרונים על היחס של המקומיים בקטאר והאוהדים מהמדינות הערביות לישראלים, על התגובות העוינות והרצון לסלק אותם מהמדינה, אולם לא כולם חשים כך. אחד מאלפי הישראלים שהגיעו לדוחא בשבוע שעבר הוא הקומיקאי גיא הוכמן, שאת מרבית זמנו מבלה ביציעים. איך זה עובד לו?

הוכמן נכח במשחק שבו ניצחה ביום שישי איראן את ויילס והתערה באוהדים האיראנים. מה זה התערה? סיפור אהבה של ממש נרקם שם. כן, זה לא שהם מתים עלינו, אבל לפחות לשעתיים לא היו לרובם בעיות לקבל את העובדה שישראלי נוכח ביניהם ביציע. צפו בקטע שלמעלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהד גרמניה עם צעיף פונטה. יחצ,
אוהד נבחרת גרמניה עם הצעיף של פונטה/יחצ

ובינתיים, הישראלים עובדים גם מאחורי הקלעים, כשמאחורי הלהיט האופנתי של גביע העולם עומדת חברת ישראלית - פונטה (Ponte). החברה עיצבה צעיפים דמויי כאפיות בצבעי הדגלים של כל הנבחרות המשתתפות במשחקי המונדיאל בימים אלה, כולל האפשרות לבחור צעיף "לפי דרישה" המעוצב בצבעי שתי נבחרות המשחקות זו נגד זו, ואף להוסיף מיד לאחר הסיום את תוצאת המשחק.

הצעיפים מיוצרים ומודפסים דיגיטלית באופן בר קיימא ולפי דרישה, בטכנולוגיית Presto MAX של קורנית דיגיטל, המפתחת ומייצרת מכונות הדפסה דיגיטלית לתעשיית הטקסטיל והאופנה. את ההשראה לעיצוב, שאבו היזמים ממיקום המונדיאל, שנערך לראשונה במזרח התיכון. באתר החברה, ניתן לבחור באופציה של צעיף וגם באופציה הדומה יותר לכאפייה. כך למשל, אוהדי ערב הסעודית ודאי ישמחו לדעת שניתן להזמין כאפייה מעוצבת עם תוצאות המשחק הסנסציוני שבו גברו 1:2 על ארגנטינה של מסי בפתיחת המונדיאל.

"באיטלקית, פונטה פירושו גשר, ותפקידו של גשר הוא לחבר בין שתי נקודות", מסביר שחר כהן מייסד פונטה. "אנחנו רואים במוצר שלנו גשר המחבר בין תרבויות ואנשים, במיוחד בתחרות ספורט כל כך גדולה כמו המונדיאל, שמרכזת אליה נבחרות ממקומות כל כך שונים. הרעיון נולד מתוך תשוקה ואהבה אמיתית למשחק והרצון לקרב לבבות".

מחיר צעיף/כאפייה עומד על 119 שקלים ומחיר צעיף/כאפייה כולל עאקל עומד על 134 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully