וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטואה זעם על חבריו, ורטונגן תקף: "בטח תגידו שאנחנו זקנים"

אכזבה בבלגיה אחרי ההפסד 2:0 למרוקו שעקפה אותה בדרך לפסגת הבית. השוער ששגה בשער הראשון כעס בשריקת הסיום, הבלם רתח: "יש לי דברים בראש שאני לא אמור לומר בשידור חי, זה מתסכל". באנגליה ביקרו את היכולת של הזאר: "שחקן גמור מאז שעזב את צ'לסי"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

בית ו' נפתח מחדש הערב (ראשון) אחרי שבלגיה הפסידה 2:0 למרוקו שעלתה על חשבונה למקום הראשון והתקרבה לשמינית הגמר. המרוקאים היו טובים יותר לאורך רוב חלקי המשחק ועל אף שער של חכים זייש שנפסל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הצליחו לכבוש מרגלי עבדלחמיד סבירי (73) בכדור חופשי וטעות של טיבו קורטואה, וזקאריה אבוחלאל (92) שבעט מקרוב את השני בדרך לחגיגות של הנבחרת האפריקאית.

לפי דיווח באתר הבלגי "HLN", טיבו קורטואה זעם על חבריו ולא הסתיר זאת עם כניסתו לחדר ההלבשה בסיום המשחק. השוער, שגה בשער הראשון של מרוקו, גם היה הראשון לרדת מכר הדשא לאחר שריקת הסיום.

תקציר הניצחון הגדול של מרוקו על בלגיה באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

הבלם יאן ורטונגן כמעט שלא מצא את המילים בריאיון אחרי המשחק מההלם: "לא חושב שהגענו למצבים בכלל. בהגנה היינו בסדר, לא נתנו להם יותר מדי, אבל בסוף ספגנו פעמיים - שערים שאסור היה לנו לקבל. כבר ניצלנו מהכדור החופשי הראשון שנכנס ונכנס, אבל בפעם השנייה זה כבר לא קרה. עוברים לי כל כך הרבה דברים בראש, לא דברים שאני אמור לומר בשידור חי".

כשהמראיינים ניסו להקשות על הבלם הוותיק הוא תקף: "בטח תגידו שאנחנו לא תוקפים טוב כי אנחנו זקנים, נכון? תמיד יש מה לומר. יש לנו המון איכות מקדימה, אבל גם מרוקו נבחרת איכותית והיום היא הייתה יותר טובה. זה מתסכל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס הודה בסיום, לקראת המשחק הבא נגד קרואטיה ביום חמישי שבו יכול להיות שבלגיה תהיה חייבת לנצח כדי להבטיח את מקומה בשמינית: "השער הראשון של מרוקו הכריע את המפגש. אנחנו מגנים באותה צורה כבר שש שנים ולא ספגנו הפעם ממצב נייח בגלל ה-11 שהיו על הדשא, זה לא היה קשור להרכב, אבל אצטרך לצפות באירוע כדי להבין מה קרה. לא הצלחנו לפגוע במרוקו, לא הגענו לאיזורים המסוכנים ועכשיו עלינו להישאר מאוחדים ולהגיע חזקים יותר למפגש מול קרואטיה. נגיע מוכנים".

באנגליה ראו פעם נוספת את אדן הזאר מאכזב וכינו אותו "שחקן גמור, מאז שעזב את אנגליה ב-2019 הוא לא מצליח לשחזר את אותו מגע קסם. הוא סופרסטאר ואין ספק שהוא אחד השחקנים הכי גדולים שידעה בלגיה, אבל הוא כבר לא מהיר וגם הביטחון שלו לא אותו הדבר. זה לא מפתיע שהוא לא משחק בריאל מדריד וגם מרטינס יצטרך לקבל החלטה קשה בכל הנוגע לקפטן".

השחקן המצטיין של המשחק היה חכים זייש ששערו נפסל, אך הוא סיפק הופעה נהדרת ובישל במבצע אישי נפלא את השער שחתם את תוצאת המשחק. כזכור, קשרה של צ'לסי היה מסוכסך עם מאמן הנבחרת הקודם ולא זומן לסגל בקמפיינים קודמים של מוקדמות ואליפות אפריקה, אך לקטאר הוא זומן ומאז נראה נהדר תחת וואליד רגראגי. "השחקן הטוב ביותר בנבחרת - פורח כשנותנים לו את ההזדמנות", נכתב על ידי התקשורת באפריקה.

מספרים:

* בלגיה כבשה שער אחד בשני מחזורים, זה הכי מעט שלה מאז המונדיאל ב-1930 שם היא לא כבשה כלל אחרי שני משחקים.

* זה היה הניצחון השלישי בלבד בהיסטוריה של מרוקו במונדיאל והראשון מאז שגברה 0:3 על סקוטלנד בטורניר של 1998.

* השער של עבדלחמיד סבירי היה הראשון של מרוקו בכדור חופשי במוניאל אי פעם.

* ההפסד למרוקו עצר את הרצף שמונה הניצחונות של בלגיה בשלב הבתים של המונדיאל, כאשר ניצחון תשיעי היה מעניק להם את השיא למעמד הזה.

ההפתעות במונדיאל נמשכות, ויש כאלו שמרוויחים מכך:

88 מלקוחות ה-Winner ניחשו בטופס דאבל את הנצחונות של קוסטה ריקה ושל מרוקו, וזכו ביחס ממוצע של 32.
9 אחוזים מהלקוחות ידעו שקוסטה ריקה תנצח, ביחס שהגיע עד 7.8.
11 אחוזים מהלקוחות ידעו שמרוקו תנצח, ביחס של 4.65

מחזור הסיום בבית ו'

קרואטיה - בלגיה (חמישי, 17:00)
קנדה - מרוקו (חמישי, 17:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully