וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוייר: "אנחנו עוד בחיים, וזה הדבר הטוב ביותר שיצא מהמשחק"

שוער וקפטן נבחרת גרמניה הסתכל על חצי הכוס המלאה אחרי התיקו מול ספרד: "נלחמנו, מחמאות ענקיות להגנה שלנו". מולר: "חייבים לנצח את קוסטה ריקה, נקווה שהמשחק המקביל יסייע לנו לעלות לשמינית", וגם, מה התרחישים בבית ה' לקראת מחזור הסיום?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

נבחרות ספרד וגרמניה נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 שהשאיר את סיכויי המנשאפט לעלות לשלב שמינית הגמר בחיים, גם עם נקודה אחת מתוך שש אפשריות. הגרמנים זקוקים לניצחון במחזור הסיום ולאיבוד נקודות יפני, אך כרגע מתמקדים בתוצאה הטובה שהוציאו משחקניו של לואיס אנריקה.

תומאס מולר סיכם את המשחק: "התיקו הזה מרגיש טוב, שיחקנו נגד נבחרת נהדרת של ספרד. זה לא היה המשחק הטוב ביותר שלנו, אבל עשינו הכל על המגרש כדי שזה יתאזן. מלבד כל זה, יש לנו עדיין סיכוי להעפיל לשמינית הגמר. אנחנו נהיה חייבים לנצח עכשיו את קוסטה ריקה ולקוות שהתוצאה במשחק המקביל תסייע לנו לעלות לשלב הבא".

מנואל נוייר החמיא לשחקני ההגנה שעמדו לפניו במגרש: "זה היה משחק קשה. נלחמנו ולא נתנו להם יותר מדי אפשרויות להבקיע. מחמאות ענקיות להגנה שלנו - בזכותה היה קשה לכבוש מולנו. האמנו בעצמנו גם כאשר היינו בפיגור. הדבר הטוב ביותר שיצא מהמשחק הזה הוא שאנחנו עדיין בחיים ועם סיכוי לעלות לשלב הבא".

תומאס מולר, שחקן נבחרת גרמניה. Alexander Hassenstein, GettyImages
לא תלויים רק בעצמם. מולר/GettyImages, Alexander Hassenstein

כובש שער השוויון של גרמניה, ניקלאס פולקורג, על משחק נוסף ללא ניצחון בקטאר: "רצינו להוציא משהו מהמשחק הזה. הנקודה חשובה בשביל ההרגשה, אבל רצינו לנצח. כעת נלך עם תחושה טובה לקראת המשחק האחרון בתקווה שדברים יילכו בכיוון שלנו כפי שאנחנו רוצים שיהיו".

מאמן המנשאפט, האנזי פליק, הוסיף: "זה היה משחק כדורגל ברמה גבוהה מאוד. כל אוהד כדורגל זכה לקבל תמורה למה שהוא שילם. כל הכבוד לשחקנים שנלחמו עד הרגע האחרון, אבל זה היה רק הצעד הראשון. נגד קוסטה ריקה אנחנו נרצה לקחת את הצעד השני ולעלות לשמינית הגמר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מספרים:

* סרג'יו בוסקטס השתווה לצ'אבי עם 15 הופעות במונדיאלים במדי הנבחרת הספרדית. בפסגה עדיין נמצא סרחיו ראמוס עם 17 הופעות.

* ניקלאס פולקרוג כבר את שערו השני בשלוש הופעות בנבחרת גרמניה, עם הופעת בכורה בגיל 29 בלבד.

* הפעם האחרונה שגרמניה גברה על ספרד היה ביורו 1988.

* במחצית הראשונה גרמניה בעטה רק פעם אחת למסגרת של ספרד. בפעם האחרונה שהיא רשמה נתון כזה היא זכתה במונדיאל - במשחק הגמר נגד ארגנטינה ב-2014.

* אלברו מוראטה הוא השחקן השישי אי פעם במונדיאל לכבוש משחק שני ברציפות כמחליף והראשון לעשות זאת במדי נבחרת ספרד.

צפו בתקציר התיקו הדרמטי בין גרמניה לספרד. התקציר באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

ניקלאס פולקרוג, שחקן נבחרת גרמניה לצד ג'מאל מוסיאלה. רויטרס
שער שני בשלוש הופעות. פולקרוג/רויטרס

תרחישי בית ה':

תמונת הבית אחרי המחזור השני - ספרד בפסגה עם 4 נקודות והפרש שערים חיובי של שבעה, יפן שנייה עם 3 נקודות והפרש שערים שוויוני, קוסטה ריקה במקום השלישי עם 3 נקודות והפרש שערים שלילי של שישה וגרמניה במקום האחרון עם נקודה בלבד והפרש שער אחד שלילי.

במחזור הסיום ספרד תשחק מול יפן ונבחרת גרמניה תפגוש את קוסטה ריקה בשחזור משחק הפתיחה של מונדיאל 2006, אז הגרמנים ניצחו 2:4 וישמחו לתוצאה דומה בחמישי. ניצחון גרמני בשילוב איבוד נקודות של יפן יעלה אותם לשמינית הגמר, כאשר כל איבוד נקודות אפשרי ו\או ניצחון יפני ישים את הגרמנים מתחת ליפנים. גם ניצחון של גרמניה על קוסטה ריקה בהפרש של שני שערים ומעלה בשילוב תיקו של יפן יעלה את המנשאפט לשלב הבא. תרחיש דמיוני יהיה אם ספרד תפסיד ליפן, אז גרמניה תצטרך לנצח בהפרש של שבעה שערים ומעלה את קוסטה ריקה על מנת להעפיל על חשבונם לשלב הבא.

משחקי בית ה' הנותרים

יפן - ספרד (חמישי, 21:00)
קוסטה ריקה - גרמניה (חמישי, 21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully