וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי עם דמעות בעיניים, יהיה קשה להתעלות על זה"

יניב טוכמן, קטאר, בשיתוף קוקה-קולה

28.11.2022 / 9:37

רותם ישראל הצטרפה לטיסת המשפיענים והצרכנים של קוקה-קולה למשחק בין גרמניה לספרד ונדהמה: "חוויה מטורפת עם מקומות מטורפים". עמרי בן נתן: "מישהו פה אמר לי שזה הרגע הכי מאושר שהיה לו בחיים". מאור בוזגלו: "מעבר למיתוג ולארגון חווינו אצטדיון מדהים"

משפיעני קוקה-קולה במונדיאל/צילום: ניב אהרונסון | עריכה: ניר חן | כתב: יניב טוכמן

"חבל שזה נגמר. זו הייתה חוויה מטורפת באצטדיון משוגע עם מקומות מטורפים, חוויה של פעם בחיים. התרגשתי, הייתי עם דמעות בעיניים, יהיה קשה להתעלות על זה. אנשים שהיו בפעילות אמרו תודה לקוקה-קולה על החוויה הזאת".

הדוברת היא רותם ישראל, שהייתה אחת מעשרה משפיענים שטסו עם קוקה-קולה לקטאר, למשחק בין ספרד לגרמניה שהסתיים אמש (ראשון) ב-1:1. אל ישראל והמשפיענים האחרים הצטרפו צרכנים של קוקה-קולה שזכו בנסיעה במסגרת פעילות של החברה, וכפי שניתן לנחש - הם לא הצטערו לרגע.

"ספרד לא ניצחה, אבל אנחנו נהנינו", אמר עמרי בן נתן, שהצטרף אף הוא לנסיעה, "כשאתה יושב באצטדיון, תוך כדי הרגע, אתה אומר 'כמה בני מזל היינו שהגענו לפה, זה משהו יוצא מן הכלל. אמר לי פה מישהו, אחד הצרכנים שהצטרפו, 'תקשיב, זה הרגע הכי מאושר שהיה לי בחיים'. אני עצמי לא דמיינתי שאני הולך לשבת בשורה הראשונה".

קוקה קולה בפעילות מונדיאל. ניב אהרונסון
ככה מסכמים בילוי/ניב אהרונסון

גם מאור בוזגלו ורעייתו מירן היו בין המשפיענים שטסו. "קוקה-קולה שיחקו אותה בענק", אמר מאור, "מעבר למיתוג ולארגון חווינו אצטדיון באמת מדהים. הקהל היה קצת קהל של טניס, כזה שאוהב שקט ותרבות, אבל עדיין הייתה אווירה יוצאת מהכלל, מהשירות ועד הדברים הכי קטנים שראיתי בתור שחקן והיום אני רואה כצופה. זה היה ממש מיוחד".

בוזגלו הוסיף את דעתו המקצועית: "אני קצת מאוכזב מהגרמנים ומופתע מהספרדים, שהם נבחרת צעירה. בתור שחקן אני נמשך לשחקנים כישרוניים, אבל בתוך תוכי אני רוצה שברזיל תיקח. בכל מקרה, יש אחלה מונדיאל".

מירן סיכמה: "היה מדהים ופתאום אני מבינה מה פספסתי כשמאור שיחק בסאות'המפטון ובסן סירו. פספסתי בענק, אבל הלחץ לא נתן לי להיות שם. פה באתי ליהנות, ככה שהכול היה בכיף". ומה היא מתכננת לעתיד עם קוקה-קולה? "יש להם דברים מעניינים ושווים במיוחד. זו משפחה מדהימה".

יניב טוכמן, בשיתוף קוקה-קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully