וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאגרף מקסיקני איים על ליאונל מסי: "שיתפלל שלא אמצא אותו"

קאנלו אלברס צפה בסרטון שבו נראה הכוכב הארגנטינאי מנגב את הרצפה עם חולצה של מקסיקו ותקף: "את ארגנטינה אני מכבד, אבל הוא השפיל אותנו"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

אחד המתאגרפים המוכרים בעולם, המקסיקני קאנלו אלברס, שיגר מסר מאיים לעברו של ליאונל מסי, כוכב נבחרת ארגנטינה. לאחר הניצחון הגדול של האלביסלסטה על מקסיקו, ברשתות החברתיות פורסמו סרטונים של שחקני נבחרת ארגטינה חוגגים בחדר ההלבשה ובאחד מהם גם ניתן היה לשים לב שעל הרצפה בחדר ההלבשה הייתה גם חולצה של נבחרת מקסיקו, שמסי נראה כמי שמשתמש בה כדי לנגב את הרצפה.

הסרטון עורר זעם רב בקרב המקסיקנים שגידפו את הכוכב הארגנטינאי ברשתות החברתיות השונות, אבל המתאגרף המעוטר לקח את הנושא צעד קדימה כאשר בחשבון הטוויטר שלו שיגר מסר מאוד מאיים לעברו של "הפרעוש": "ראיתם את מסי מנקה את הרצפה עם הדגל שלנו? עדיף לו להתפלל שלא אמצא אותו", צייץ אלברס, "מזלו שאני מכבד את ארגנטינה, שמכבדת את מקסיקו. אני לא מדבר על ארגנטינה, אלא על מסי. מי שלא מגן על המדינה שלו הוא אדיוט", כתב במספר ציוצים בזה אחר זה.

מספר מעוקביו של קאנלו בטוויטר העירו לו על סדרת הציוצים נגד מסי, והוא השיב להם כך: "ברגע שהחולצה של מקסיקו על הרצפה, זה מעשה משפיל במטרה לפגוע בנו. תפסיקו עם הבולשיט הזה אם הוא ניסה או לא ניסה לפגוע. ברגע שהחולצה של מקסיקו על הרצפה, מדובר בהשפלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully