וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל קיבל מחמאות על השיזוף: "אמי נקברה עם לחיים ורודות, זה בגנים"

מאמן נבחרת הולנד התבדח במסיבת העיתונאים לקראת קטאר (ג', 17:00, ספורט4) והבהיר כי לא יסכן את ממפיס בכל מחיר. ואן דייק משיב לביקורות: "אין סיבה להיכנס לפאניקה בגלל משחק אחד"

מחזור 3הסתיים29/11/2022
הולנד
  • גאקפו (26)
  • יונג (49)
0
    קטאר
    תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

    הולנד

    הכתומים של לואי ואן חאל מאכזבים מאוד עד כה במונדיאל 2022, אבל למחזור הסיום הם מגיעים בכל זאת בעמדה נוחה להעפיל מהמקום הראשון בבית. למזלה של הולנד, היא הוגרלה לבית די נוח על הנייר עם אקוודור שמולה סיימה ב-1:1, סנגל שאותה הכניעה 0:2 עם צמד שערים דרמטיים והיא תתארח אצל המארחת קטאר במחזור הסיום בידיעה שניצחון בהפרש גבוה יותר משל אקוודור שתשחק נגד סנגל, אם אקוודור תנצח כמובן, יספיק למקום הראשון. הולנד מובילה כעת על אקוודור בטבלה רק מכיוון שקיבלה פחות כרטיסים צהובים ממנה - השתיים בשוויון מוחלט בכל הנוגע להפרש השערים ולמאזן הפנימי - כך שהולנד תצטרך גם להיזהר בכל הנוגע לביצוע עבירות מול קטאר, בידיעה שאם תסיים במקום השני היא עלולה לפגוש את אנגליה בשמינית הגמר. מי שעשוי לפתוח לראשונה בהרכב במונדיאל הנוכחי זהו ממפיס דפאי שעד כה עלה פעמיים מהספסל.

    לואי ואן חאל הבהיר במסיבת העיתונאים כי לא יסכן בכל מחיר את שחקן ברצלונה: "כדי להיות אלופי העולם אנחנו צריכים את ממפיס ונעשה הכול כדי להתקדם לשלב הבא יחד איתו. אני אחליט יחד עם ממפיס, זה תלוי במה שנראה". כאשר אחד הכתבים החמיא למאמן הוותיק על השיזוף שלו, ואן חאל צחקק והגיב: "אמא שלי שכבה בארון עם לחיים ורודות כשהיא מתה, זה עניין של גנים".

    הבלם והקפטן וירג'יל ואן דייק נשאל על הביקורות הנוקבות שסופגים הוא וחבריו מכוכבי העבר ההולנדיים ובראשם מרקו ואן באסטן, והשיב: "אני יכול רק לנסות ללמוד מהביקורות, זה לא דבר רע ברמות האלה. אני רגיל לביקורות ואליו התייחסתי הפעם רק כי הוא תקף אותי אישית וזה שחרר אצלי משהו".

    ואן דייק גם נשאל על כך שסיפר כי הוא מרגיש נוח יותר במערך של 4-3-3: "זה נכון, אבל זה לא משנה. כולם מרגישים בנוח עם הדרך שבה אנחנו משחקים והראינו המון איכות לאורך הדרך, רק המשחק האחרון לא הסתיים בצורה טובה. אין סיבה להיכנס לפאניקה בגלל משחק אחד".

    וירג'יל ואן דייק, נבחרת הולנד. רויטרס
    "אין סיבה להיכנס לפאניקה". ואן דייק/רויטרס

    קטאר

    מארחת המונדיאל הייתה הנבחרת הראשונה שרשמית הודחה מגביע העולם והפכה למארחת הראשונה אי פעם שהפסידה בשני משחקיה הראשונים, אבל פליקס סאנצ'ס ושחקניו יקוו לפחות לסיים את התחרות עם טעם מתוק יותר ואולי עם נקודה היסטורית אחרי שמול סנגל כבשה לראשונה בתולדותיה במשחקי המונדיאל. מוחמד מונטארי, כובש השער ההיסטורי, צפוי לפתוח בהתקפה לצד הכוכב אכרם עפיף.

    פליקס סאנצ'ס, המאמן הספרדי של קטאר, נשאל אם בדיעבד היה פועל אחרת והשיב: "קל לדבר על משהו אחרי שקרה, אבל לא הייתי משנה כלום אם הייתם מחזירים אותי בזמן. אני חושב שעשינו הכנה הכי טובה שאפשר ועבדנו יחד זמן רב, אבל לפעמים דברים לא הולכים כפי שאנחנו רוצים ומקווים. שיחקנו נגד אלופת אפריקה, אקוודור היא גם יריבה חזקה מאוד ועכשיו יש לנו מפגש קשה עם הולנד. אם נמשיך לעבוד כך על בסיס יומי, אני חושב שנוכל לצמצם את הפערים בעתיד".

    על חוזהו שמסתיים בסוף השנה אמר: "סיימנו עידן עם הזכייה בגביע אסיה והתחלנו אחד חדש עם ההשתתפות בקופה אמריקה, בגולד קאפ וכעת זה יסתיים במונדיאל. צריך להפוך דף ולהתחיל שוב מחדש".

    sheen-shitof

    עם הנחה בלעדית

    השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

    בשיתוף HairMax
    מוחמד מונטארי, שחקן נבחרת קטאר. רויטרס
    שער ששווה מקום בהרכב? מונטארי/רויטרס

    טריוויה

    * נבחרת הולנד ניצחה את כל ארבעת משחקיה בגביעי העולם נגד יריבות אסיאתיות, הבקיעה 11 שערים וספגה רק פעם אחת. כמובן שזהו יהיה המפגש הראשון שלה מול קטאר.

    * זו גם הפעם הרביעית שנבחרת הולנד תתמודד נגד מארחת מונדיאל. הכתומים הפסידו ב-1974 וב-1978 לגרמניה ולארגנטינה בהתאמה וב-2014 ניצחו את ברזיל במשחק על המקום השלישי.

    * ההפסד היחיד של הולנד במחזור סיום שלב הבתים במשחקי המונדיאל נרשם ב-1978, אז נכנעה 3:2 לסקוטלנד.

    * הנבחרות שאירחו את משחקי המונדיאל ניצחו את מחזור סיום שלב הבתים בחמישה מששת הטורנירים הקודמים. היחידה שהפסידה היא רוסיה שהובסה ב-2018 על ידי אורוגוואי.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: בקארי גסאמה (גמביה)
    אצטדיון: אל בית (אל חור)

    בשמינית הגמר הראשונה בבית א' תשחק נגד השנייה בבית ב' והשנייה בבית א' תפגוש את הראשונה בבית ב'.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully