וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אונאנה סירב לשנות את סגנון המשחק ובחר לעזוב את נבחרת קמרון"

סיבת היעדרותו של השוער נחשפה: המאמן ריגובר סונג ביקש ממנו לשחק בצורה "מסורתית", הוא העדיף לא לשחק. גם סמואל אטו לא הצליח לגשר על הפערים. סונג: "לא עשה מה שהתבקש, אישרנו שיעזוב"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

שעה קלה לפני שנפתח המשחק בין קמרון לסרביה נודע כי אנדרה אונאנה, שוער אינטר, הודח מסגל הנבחרת האפריקאית ולמעשה סיים את דרכו במונדיאל 2022 בקטאר. הסיבה לא הייתה ברורה תחילה ובתקשורת המקומית רק נכתב שהסיבה היא עבירת משמעת, אלא שעוד לפני שיצא לדרך המשחק הגורלי בו קמרון חילצה 3:3 מסרביה, החלו להיחשף פרטים ראשונים מאחורי התקרית.

על פי הדיווחים, הסיבה להדחתו מהסגל, וככל הנראה גם לעזיבתו את הנבחרת במונדיאל הנוכחי, היא חוסר הסכמות מקצועיות ורצון המאמן ריגובר סונג שאונאנה ישחק בסגנון "מסורתי יותר", כך נכתב, אלא שהשוער הבהיר כי אין בכוונתו לשנות את סגנון המשחק שלו, הסיטואציה הפכה למתוחה ובסופו של דבר אואנה הודח מהסגל.

סמואל אטו, נשיא ההתאחדות הקמרונית, ניסה לגשר על בין סונג לאונאנה, אבל על פי הדיווחים היה זה השוער שהבהיר כי מבחינתו מדובר בסיטואציה שאי אפשר להחזירה לאחור ועל כן הוא בוחר לעזוב. אונאנה עמד בשער קמרון בהפסד 1:0 לשוויץ במשחק הפתיחה.

המאמן סונג התייחס בסיום המשחק לאירוע והסביר: "עמדת השוער מאוד חשובה. אנחנו בטורניר קשה ואני יודע מה צריך לעשות בו, לדאוג שהקבוצה היא מעל כל אחד. אונאנה רצה ללכת וקיבלנו את זה. יש 26 שחקנים שעובדים יחד בתחרות הזו ואנחנו רוצים להראות רוח של משמעת וכבוד, אנחנו כאן כדי להוכיח את זה. הוא שוער גדול, אבל הפוקוס הוא על הנבחרת. חובה לכבד את המשמעת שלה. אם אתה לא יכול לעשות את מה שמבקשים ממך, מן הראוי שתיקח אחריות ותזוז הצידה. אני שלם עם ההחלטה".

צפו בתקציר ה-3:3 בין קמרון לסרביה באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שוער נבחרת קמרון, אנדרה אונאנה. Claudio Villa, GettyImages
עמד בשער מול שוויץ וסיים את דרכו בקטאר. אונאנה/GettyImages, Claudio Villa

סונג הקמרוני הוא כזכור אחד משחקני העבר הגדולים ביותר של קמרון, שבמדיה רשם 137 הופעות בין השנים 1993 ל-2010, השנה בה פרש. כבר ב-2016 הצטרף לצוות האימון של נבחרת קמרון ובפברואר האחרון מונה למאמן הנבחרת לקראת ההתמודדות מול אלג'יריה בפלייאוף העלייה, שהסתיים בניצחון קמרוני גדול.

אונאנה, להבדיל, חזר מהשעיה באמצע העונה שעברה אחרי שנכשל בבדיקת סמים והושעה לשנה עקב שימוש בחומר אסור. בקיץ הוא עבר מאייאקס לאינטר בהעברה חופשית ובשבועות האחרונים רשם את הופעותיו הראשונות במדי הנראזורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully