וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'גייט רמז שפודן יפתח נגד ויילס: "שחקן משמעותי שישחק הרבה"

מאמן נבחרת אנגליה על הקשר שלא שותף נגד ארה"ב: "אין שום בעיה איתו, אנחנו מתכוונים להישאר בקטאר כמה שיותר". הדרקונים יעשו היסטוריה? (שלישי, 21:00)

מחזור 3הסתיים29/11/2022
ויילס
    0
    • (50) רשפורד
    • (51) פודן
    • (68) רשפורד
    אנגליה
    תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

    אנגליה

    שחקניו של גארת' סאות'גייט החלו את המונדיאל בקטאר עם שישייה מרשימה לרשת איראן, אבל במשחק הקודם הציגו יכולת רעה וסיימו בתיקו ללא שערים נגד ארצות הברית. שלושת האריות עדיין במקום הראשון בבית עם ארבע נקודות בזכות הניצחון של איראן על ויילס, ועל כן ניצחון בדרבי הבריטי מול הדרקונים יספיק להם כדי לסיים במקום הראשון בבית וככל הנראה להימנע ממפגש נגד הולנד, אם זו תסיים בראש בית א'.

    אחרי שני משחקים בהם עלתה אנגליה עם אותם 11 בהרכב, בממלכה קוראים לסאות'גייט לפתוח עם פיל פודן שכלל לא שותף מול האמריקאים והוא עשוי לעלות על חשבונם של אחד מבין בוקאיו סאקה, מייסון מאונט וראחים סטרלינג. קירן טריפייר צפוי לפתוח כמגן ימני, אבל ייתכן שבמהלך המשחק יוחלף כדי לאפשר לקייל ווקר לרשום דקות ראשונות אחרי כחודשיים - אז נפצע במדי מנצ'סטר סיטי ורק לאחרונה שב לאימונים מלאים. גם ג'יימס מדיסון צפוי להיכלל בסגל לראשונה אחרי שנעדר מהמשחקים הקודמים עקב פציעה קלה.

    במסיבת העיתונאים לקראת המשחק רמז סאות'גייט שפודן יפתח הפעם כשאמר: "פיל שיחק במשחק הראשון ובשני החלטנו שהוא לא ישותף, אבל הוא הולך לשחק ולהיות משמעותי עבורנו - אין בכלל שאלה לגבי זה. אין לנו שום בעיה עם פיל ובספטמבר הוא פתח פעמיים. נגד ארצות הברית הרגשנו שהיה צורך בשחקנים אחרים שייכנסו, אבל אנחנו מתכוונים להיות כאן כמה שיותר והוא שחקן סופר משמעותי והוא הולך לשחק הרבה".

    פיל פודן, קשר נבחרת אנגליה. רויטרס
    יפתח אחרי הספסול מול ארה"ב? פודן/רויטרס

    ויילס

    צמד הכוכבים הוולשים גארת' בייל וארון ראמזי מתקשים להזכר את יכולתם האדירה שסחפה את ויילס באליפויות אירופה הקודמות והעלתה אותם למונדיאל ראשון מאז 1958. במשחק הראשון הדרקונים חילצו נקודה מארצות הברית בזכות פנדל דרמטי שהבקיע בייל, אבל ביום שישי נראו רע מאוד והפסידו בצדק לאיראן שכבשה פעמיים עמוק בתוספת הזמן מול 10 שחקנים, זכר להרחקת השוער וויין הנסי. כדי להעפיל שלב ויילס חייבת לנצח את אנגליה, ובמקביל גם לקוות לתיקו בין ארצות הברית לאיראן - אם אחת מהן תנצח, תהיה חייבת ויילס להביס את אנגליה בהפרש של ארבעה שערים או יותר.

    מי שיפתח הפעם בשער של ויילס זהו דני וורד, שוער לסטר שגם עלה לדקות הסיום וספג פעמיים מול איראן שלא באשמתו. המאמן רוב פייג' הבהיר אחרי המשחק שהיכולת מול האיראנים מבחינתו "לא מתקבלת על הדעת" והוא מצפה לעצור את הרצף השלילי שעומד על שבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. דניאל ג'יימס עשוי לשוב להרכב ולתפוס את מקומו של הארי ווילסון.

    sheen-shitof

    פתרון טבעי

    גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

    בשיתוף גברא
    דני וורד, שוער נבחרת ויילס. רויטרס
    מקבל הזדמנות לפתוח במונדיאל. וורד/רויטרס

    טריוויה

    * אנגליה ניצחה בכל ששת המשחקים האחרונים שקיימה נגד ויילס, הבקיעה במהלכם 11 שערים וספגה פעם אחת בלבד מבעיטה חופשית של גארת' בייל ביורו 2016. הניצחון הוולשי האחרון על שלושת האריות הושג ב-1984.

    * זהו המפגש הראשון של נבחרת אנגליה מול יריבה בריטית במסגרת המונדיאלים. בשלושת המשחקים שאנגליה כן קיימה מול יריבות בריטיות במסגרת אליפויות אירופה, מאזנה עומד על שני ניצחונות ותיקו.

    * אנגליה הפסידה במחזור סיום שלב הבתים במונדיאל רק פעמיים ב-14 השתתפויות - אבל הפעם הקודמת הייתה במונדיאל הקודם, כשנכנעה 1:0 לבלגיה בטורניר ברוסיה.

    * הארי קיין, מלך שערי המונדיאל ב-2018 שטרם הבקיע בקטאר, הבקיע רק שלושה שערים עבור נבחרת אנגליה ב-10 המשחקים שנערכו בשנת 2022 וכולם מבעיטות עונשין מ-11 מטר.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: סלבקו וינצ'יץ' (סלובניה)
    אצטדיון: אחמד בן עלי (אל ריאן)
    קהל: 44297

    בשמינית הגמר הראשונה בבית ב' תשחק נגד השנייה בבית א' והשנייה בבית ב' תפגוש את הראשונה בבית א'.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully