וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר הילל את קאסמירו: "הקשר הטוב ביותר בעולם זה זמן רב"

הכוכב הפצוע שיבח את הקשר שכבש ב-0:1 על שוויץ, שהפך את ברזיל לראשונה שלא מפסידה 17 משחקים רצופים בבתים במונדיאל. ג'אקה: "הם יכולים להרכיב שלוש נבחרות". המפסידה הייתה קרובה להיסטוריה, יאקין: "היינו חסרי אומץ ומזל". מה היא צריכה כדי להעפיל?

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי הניצחון של מרוקו על בלגיה/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: אביעד בלילי

בזכות השער של קאסמירו שקבע 0:1 על שוויץ, נבחרת ברזיל הפכה לנבחרת השנייה בלבד שמבטיחה את מקומה בשמינית גמר מונדיאל 2022. עם זאת, הסלסאו עדיין לא הבטיחו את המקום הראשון בבית. לשם כך הם יצטרכו לפחות תיקו נגד קמרון במחזור האחרון.

שוויץ מדורגת במקום השני בבית. ניצחון נגד סרביה במשחק הבא יבטיח עבורה העפלה שלישית ברציפות לשמינית הגמר, כאשר גם תיקו יספיק לה, אלא אם קמרון תפתיע את ברזיל. ניצחון של האפריקאים ביותר משער אחד בצירוף תיקו שוויצרי יעלה אותם, ואם הם ינצחו בשער אחד אז ההכרעה תיקבע לפי מספר שערי הזכות. הפסד של שוויץ לסרביה, והיא תסיים את דרכה בקטאר.

תקציר ניצחונה של ברזיל 0:1 על שוויץ באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נבחרת ברזיל חוגגת. Matthias Hangst, GettyImages
חגיגות בצהוב. שחקני ברזיל בסיום/GettyImages, Matthias Hangst

התגובות

קפטן ברזיל טיאגו סילבה סיכם: "עמדנו במשימה הראשונה. אנחנו מרוצים מההופעה היום, גם אם היו לנו לא מעט קשיים. היה משחק קשוח וצמוד, אבל זה המונדיאל. התוצאה הזו מעניקה לנו עוד ביטחון, יש לנו נבחרת חזקה מאוד. ניימאר חסר לכולנו, הוא שחקן מפתח בכל מקום שהוא משחק. הרגשנו בחסרונו היום, אבל אנחנו מוכנים להשיג את התוצאות הדרושות כדי להשאיר לניימאר את האפשרות לחזור בהמשך".

קאסמירו, כובש שער הניצחון שגם נבחר לאיש המשחק, זכה לפרגון מניימאר שהכתיר אותו בטוויטר ל"קשר הטוב ביותר בעולם זה זמן רב". שחקנה של מנצ'סטר יונייטד אמר: "ידענו שזה יהיה בית קשה. המשחק הראשון היה מסובך ומשעמם, הערכנו שכך יהיה גם הפעם. המטרה הייתה לעבור שלב וחשוב שהשגנו אותה, בטח בבית כל כך קשה. לחצנו אותם היטב והיינו סבלניים. זה היה משחק משעמם, הם ידענו איך לשחק מולנו, אבל אנחנו ידענו להכריע".

קפטן שוויץ, גרניט ג'אקה, החמיא ליריבה: "ברזיל איכותית מאוד, הם יודעים לשחק על הקרקע. נגד סרביה יהיה שונה, הם מגביהים יותר, בעיקר למיטרוביץ'. היום הצלחנו לעשות כמה דברים טובים, אבל ברזיל טובה מאוד. היא יכולה להרכיב שלוש נבחרות. קאסמירו שיחק מצוין בריאל מדריד, עכשיו הוא עושה את זה במנצ'סטר יונייטד. תמיד יפה לראות אותו משחק ולשחק נגדו, חבל שהוא כבש נגדנו היום".

המאמן מוראט יאקין הביע צער: "אני לא יכול להאשים את השחקנים שלי. הם עשו עבודה טובה והצליחו למשוך את היריבה עד שלב מסוים, והיה חסר לנו קצת אומץ לקחת סיכונים בהתקפה. היה חסר לנו קצת מזל. זו תוצאה מאכזבת, כי פספסנו את ההזדמנויות שהיו לנו, עם קצת מזל היינו עושים תוצאה יותר טובה".

ידע מתי להופיע. הנתון של קאסמירו

המספרים

- ברזיל הפכה לראשונה אי פעם שרושמת רצף של 17 משחקים ללא הפסד בשלב הבתים. הפעם האחרונה שהפסידה בשלב הראשון הייתה 2:1 לנורבגיה ב-1998. עד הערב ברזיל חלקה את השיא עם נבחרת גרמניה, שלא הפסידה 16 משחקים בבתים בין 1990 ל-2010.

- ברזיל הפכה לנבחרת השנייה מאז 1966 שלא מאפשרת ליריבותיה לבעוט למסגרת בשני משחקיה הראשונים במונדיאל. הראשונה שעשתה זאת, צרפת ב-1998, סיימה את אותו הטורניר עם הגביע המוזהב בידיה.

- זו הפעם ה-14 ברציפות שנבחרת ברזיל עוברת את שלב הבתים, הרצף הפעיל הארוך ביותר. במקום השני נמצאת מקסיקו, שנמצאת על סף הדחה, עם שבע העפלות רצופות.

- ב-20 משחקים תחת טיטה בטורנירים גדולים (מונדיאל או קופה אמריקה), ברזיל רשמה על שער נקי 14 פעמים וספגה שבעה שערים בלבד.

- עד הערב, שוויץ הייתה אחת משלוש נבחרות (לצד פורטוגל והונגריה) שפוגשת את ברזיל יותר מפעם אחת במונדיאל ולא מפסידה לה. שוויץ הייתה יכולה להפוך לראשונה שמחזיקה במאזן אחרי שלושה משחקים, אך השער של קאסמירו הדיח אותה מהרשימה.

- רק פעם אחת הבקיעה ברזיל שער ראשון במשחק במונדיאל יותר מאוחר מקאסמירו הערב בדקה ה-83. זה קרה ב-2018, כאשר פיליפה קוטיניו קבע 0:1 על קוסטה ריקה בדקה ה-90. אגב, באותו המשחק ברזיל הספיקה להכפיל ל-0:2 בתוספת הזמן.

לחצו ללוח השידורים המלא של מונדיאל 2022

המחזור האחרון בבית ז' ייערך בשישי, כאשר המשחקים בין קמרון לברזיל ובין סרביה לשוויץ ייצאו לדרך במקביל בשעה 21:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully