וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדש בכושר שיא בנבחרת: "חגגתי כאילו השער היה של רונאלדו"

קשר פורטוגל מעורב בשמונה שערים בשמונת המשחקים האחרונים בסלסאו, שהעפילה לשמינית הגמר. בתקשורת המקומית החמיאו: "הראו שהם רוצים לסגור את סיפור העלייה כבר הערב, הפעם לא נצטרך להשתמש במחשבון"

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי הניצחון של מרוקו על בלגיה/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: אביעד בלילי

"הפעם לא נצטרך להשתמש במחשבון במחזור האחרון". האמירה מתוך האתר "רקורד" הפורטוגלי מספרת את כל הסיפור של נבחרת פורטוגל עד כה במונדיאל 2022. אחרי שני ניצחונות, כולל 0:2 חלק על אורוגוואי הערב (שני), הסלסאו מגיעים למחזור הסיום של שלב הבתים בראש שקט ועם הכרטיס לשמינית הגמר בכיס. נקודה אחת מול דרום קוריאה במחזור הסיום תספיק כדי להבטיח את המקום הראשון, כאשר גם הפסד בשער אחד יספיק, אלא גאנה תנצח במקביל את אורוגוואי בשני שערים ומעלה.

גם ב"אבולה" חגגו את הפעם הראשונה מאז 2006 שפורטוגל מנצחת פעמיים ברציפות בגביע העולם: "זו פתיחה דומה ל-1966 ו-2006 (בשני המקרים פורטוגלי הגיעה לחצי הגמר). היא באה בגישה הנכונה והראתה שהיא רוצה לסגור את סיפור ההעפלה כבר הערב".

צפו בתקציר ניצחונה של פורטוגל 0:2 על אורוגוואי באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ברונו פרננדש עם כריסטיאנו רונאלדו שחקני נבחרת פורטוגל. רויטרס
בסוף שניהם חייכו. פרננדש ורונאלדו/רויטרס

על שני השערים היה חתום ברונו פרננדש, שקיבל קרדיט על השער הראשון שבהתחלה נספר לכריסטיאנו רונאלדו. הקשר הגביה לרחבה, ולאחר שנדמה היה שהחלוץ מחליק את הכדור עם הראש בדרך לרשת, התברר שהוא כלל לא נגע בכדור.

פרננדש סיכם את האירוע ואמר: "חגגתי כאילו זה היה שער של רונאלדו. נדמה היה שהוא נגע בכדור, המטרה שלי הייתה להגביה לו. זה לא משנה מי כבש, הכי חשוב שניצחנו ואנחנו בשמינית הגמר. עכשיו מה שחשוב זה המשחק הבא, צעד אחר צעד". בזכות הצמד היום, פרננדש סופר מעורבות בשמונה שערים בשמונת משחקיו האחרונים במדים הלאומיים - חמישה שערים ושלושה בישולים - שניים מהם במחזור הראשון נגד גאנה.

פרננדו סנטוס, מאמן נבחת פורטוגל. רויטרס
יכול להיות מרוצה. סנטוס/רויטרס

המאמן פרננדו סנטוס טען שהיה זה "ניצחון מוצדק" והוסיף: "עברנו את השלב הראשון, עכשיו עלינו להמשיך לעבוד כדי לשפר את מה שטעון שיפור. הנבחרת חזקה ומאוחדת, על המגרש ומחוצה לו. המטרה שלנו היא לגרום אושר לעם הפורטוגלי".

על הפצועים אמר: "אני לא רופא. הצוות הרפואי שלנו יעשה את העבודה ואז נראה מי יוכל להתאושש ובמי נוכל להשתמש. הם יעשו הכול כדי להכשיר את השחקנים".

השוער דיוגו קוסטה, שסיפק כמה הצלות מרשימות ושמר על שער נקי: "כל הנבחרת עבדה היטב, היינו יעילים ומאוחדים. נלחמנו אחד עבור השני, האנרגיות היו חיוביות והכול הסתדר. מה שחשוב זה שעברנו לשלב הבא. עדיף כמובן לעלות מהמקום הראשון, אבל הכי חשוב שהכרטיס כבר אצלנו. אנחנו רוצים לעמוד בכל המטרות שלנו ולתת הכול עבור המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully