וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דייק: "בשלב הבא נצטרך ששחקנים יהיו מחויבים לשחק טוב יותר"

קפטן נבחרת הולנד שמח על המשחק ההגנתי והדגיש שיש צורך לשפר את ההתקפי: "יכולנו להיות יצירתיים יותר מול השער". ואן חאל שבר שיא ללא הפסדים במונדיאל: "מרוצה מהשחקנים, ממפיס שינה לנו את המשחק", וגאקפו השווה הישג מ-1986

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 29.11/ספורט1

נבחרת הולנד השלימה את משימתה והעפילה הערב (שלישי) לשלב שמינית הגמר אחרי ניצחון 0:2 על המארחת קטאר. שערים של קודי גאקפו (25) ופרנקי דה יונג (49) הכריעו את ההתמודדות ושלחו את לואי ואן חאל ושחקניו לשלב הבא מפסגת בית א'. מארחת הטורניר הודחה כבר בשלב הבתים ועם מאזן של אפס נקודות ושלושה הפסדים היא המארחת הגרועה ביותר בתולדות אליפות העולם.

ללוח שידורי המונדיאל המלא

צפו בתקציר ניצחונה של הולנד 0:2 על קטאר באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קפטן הולנד, וירג'יל ואן דייק, הביע שביעות רצון על העלייה לשלב הבא: "אני חושב שצברנו ביטחון. לא נתנו להם יותר מדי הזדמנויות לכבוש. יכולנו להיות יצירתיים יותר מול השער שלהם, אבל שמרנו על שער נקי, ניצחנו 0:2 ועלינו מפסגת הבית. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר, ובהמשך הטורניר נהיה חייבים גם לעשות את זה. אולי זה יהיה משהו ששחקנים ירגישו מחויבות לשחק ככה, עכשיו שאנחנו כבר בשלב הנוקאאוט".

בסיום החמיא לשחקניו ושמח על העפלה נוספת: "אני מאוד מרוצה מהשחקנים. ממפיס עשה את השינוי עבורנו במערך. הוא היה מעורב בכל השערים היום. אתם יכולים להגיד עליו מה שתרצו, אבל הוא חשוב לנו בצורה יוצאת דופן".

לואי ואן חאל רשם הישג נפלא שהפך למאמן הראשון במונדיאל להגיע לעשרה משחקים ללא הפסד, לא כולל דו קרב פנדלים, והמשיך את רצף העליות של האורנג' לשלב שמינית הגמר.

בסיום החמיא לשחקניו ושמח על העפלה נוספת: "אני מאוד מרוצה מהשחקנים. ממפיס עשה את השינוי עבורנו במערך. הוא היה מעורב בכל השערים היום. אתם יכולים להגיד עליו מה שתרצו, אבל הוא חשוב לנו בצורה יוצאת דופן".

פרנקי דה יונג הוסיף: "זה לא משנה לנו מול מי נתמודד בשמינית הגמר. הכי חשוב זה שעלינו לשלב הבא".

המספרים:

* קודי גאקפו הוא השחקן השני בהיסטוריה של המונדיאל שכבש בשלושת משחקי שלב הבתים הראשונים את השערים הפותחים במשחק. הראשון היה אלסנדרו אלטובלי האיטלקי שרשם את ההישג במונדיאל 1986.

* החלוץ של פ.ס.וו כבש בשלושת המצבים שלו למסגרת בטורניר וההולנדי הראשון לכבוש בשלושת משחקי הפתיחה במונדיאל. השתווה ליוהאן קרויף בכמות השערים לזכות האורנג' במונדיאלים.

* נבחרת הולנד לא מנוצחת ב-18 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות.

* ההולנדים לא הפסידו ב-17 משחקי שלב הבתים האחרונים שלהם במונדיאל.

* בכל שלב בתים בו השתתפו אי פעם - נבחרת הולנד העפילה לשלב הבא.

* לואי ואן חאל הפך למאמן הראשון בהיסטוריה של המונדיאל שאימן עשרה משחקים מבלי להפסיד אף אחד - שבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו בעד 120 דקות. ההפסדים היחידים שהיו לו כמאמן נבחרת הולנד היו בפנדלים.

* קטאר היא המארחת הגרועה ביותר אי פעם - שלושה הפסדים ואפס נקודות.

הולנד תפגוש בשמינית הגמר את סגנית בית ב' (17:00, 3.12), בעוד סנגל תתמודד מול זוכת בית ב' (21:00, 4.12).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully