וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב הראש החיובי של סאות'גייט: "רשפורד ופודן חייבים לפתוח"

באנגליה היללו את כוכבי הניצחון על ויילס: "פודן יכול להיות ענק, אי אפשר שלא לפתוח עם רשפורד". גם סאות'גייט עצמו החמיא, בייל הכחיש פרישה: "יש לנו קמפיין מוקדמות במרץ"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 30.11/ספורט1

נבחרת אנגליה עלתה אמש (שלישי) לשמינית גמר המונדיאל בקטאר אחרי 0:3 קליל על נבחרת ויילס, שם תפגוש את סנגל (ראשון, 21:00) במפגש ראשון אי פעם בין שתי הנבחרות. צמד של מרכוס רשפורד ועוד אחד של פיל פודן חתמו את התוצאה בדרבי הבריטי שהיה לאורך כל שלבי המשחק בשליטה של נבחרת שלושת האריות.

ללוח שידורי המונדיאל המלא

צפו בתקציר ניצחונה של אנגליה 0:3 על ויילס באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מרכוס רשפורד, שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
משחק נהדר של החלוץ האנגלי. רשפורד/רויטרס

כובש הצמד ואיש המשחק של אנגליה התראיין בסיום ושיתף את השמחה על ההעפלה לשלב הבא: "זאת תחושה נפלאה. היינו מאוכזבים מעט אחרי התיקו מול ארצות הברית, יכולנו לשחק הרבה יותר טוב. הדרך היחידה לחזור לעצמנו הייתה בעזרת תצוגה טובה במשחק שאחרי. עשינו הגנה נהדרת במחצית הראשונה, וזה היה ברור שתוך כמה הזמנויות נוכל להרוג את המשחק ולסיים את הסיפור".

רשפורד הוסיף: "זאת הסיבה שאנחנו משחקים כדורגל, בשביל הרגעים הכי גדולים וטובים כמו זה. אני מאוד שמח היום שהצלחנו לעלות לשלב הבא, בתקווה שנוכל לבנות מומנטום, כי יש לנו שאיפות גבוהות מאוד. אנחנו יכולים לשחק אפילו טוב יותר מששיחקנו הערב. לפני כמה ימים איבדתי את אחד מחבריי שנלחם במחלת הסרטן כבר תקופה. התפרקתי בכיבוש השער, אני שמח שהוא היה חלק מחיי וזה מוקדש לזכרו".

ג'וד בלינגהאם שפתח בכל שלושת משחקי נבחרתו שיבח את רשפורד: "אני שמח מאוד בשביל מרכוס. יש לנו עומק נהדר בהתקפה ולא משנה מי עולה בהרכב או מהספסל מביא איתו השפעה למשחק".

המאמן שהעלה בפעם השנייה ברציפות את אנגליה משלב הבתים היה מרוצה מהתצוגה ששחקניו סיפקו מול ויילס: "שלטנו במשחק, במיוחד במחצית הראשונה, אבל לא הצלחנו לייצר מספיק מצבים מסוכנים. במחצית השנייה ברגע שהשגנו את שני השערים תוך דקה ידענו שזה הרוח שהיינו זקוקים לה. זה היה משחק קשה עבור ויילס. אני חושב ששמרנו טוב על איכות המשחק שלנו עד הסיום".

גארת סאות'גייט החמיא לרשפורד: "זה נהדר עבורו, הוא התאמן המון והראה התקדמות אדירה מאז שהוא חזר אלינו לסגל. הוא יכול היה גם לסיים עם שלושער, לא? הכדור חופשי הזה הראה בדיוק למה הוא מסוגל, חלוץ יוצא מן הכלל".

המאמן לא שכח לפרגן לפודן ולציין את הקהל האנגלי שדחף לאורך המשחק: "לרגעים במחצית הראשונה חשבתי שהוא ורשפורד לא היו טובים מספיק, אז החלפנו בין האגפים ביניהם, וזה מה שנתן להם את החופש לעשות מה שהם עשו. שניהם היו מעורבים בשערים וזה נהדר. שיחקתי בעבר מול קהל אנגלי כזה, וזאת תחושה מדהימה לראות אותם במספרים כאלה. מעריך את העובדה שהם הגיעו מרחוק לכאן".

החדשות ה"רעות" מבחינת גארת' סאות'גייט היא שהמחליפים שלו הצטיינו ונתנו לו לא מעט נקודות למחשבה לפני שמינית הגמר. "פיל פודן גרם למאמן הרבה בעיות", אמר קפטן העבר ג'ון טרי. "הוא יכול להיות שחקן ענק עבורנו במונדיאל, יהיה מעניין לראות עם איזה הרכב גארת' יפתח מול סנגל, כי השחקנים הללו גרמו לו בעיות".

ג'רמיין ג'נאס השמיע דברים דומים כשדיבר על מרכוס רשפורד: "כשהוא בכושר הוא פשוט מהיר מדי, זריז מדי, חד מדי, טוב מדי. הוא חייב לפתוח. יש לו שלושה שערים בטורניר, וכרגע, אני לא רואה איך אתה יכול שלא לפתוח איתו".

מאמן נבחרת ויילס, רוב פייג', הביע את אכזבתו בסיום על הדחה מוקדמת, אך היה גאה בשחקניו: "זה היה קשה לעיכול. במחצית הראשונה היינו יוצאים מן הכלל, השחקנים הציגו יכולת טובה מאוד. יכולנו להחזיק אולי יותר בכדור, אבל אני יודע שהשחקנים עשו הכל הערב. אני לא רוצה לקחת דברים שליליים מהמשחק. בייל יצא במחצית בעקבות פציעה, אבל הוא הביא טורניר מדהים. אנחנו מאוכזבים להיות מודחים מהטורניר, אך אם ללכת אז בדרך הזאת, אחרי מחצית ראשונה נפלאה. אני גאה מאוד בשחקנים על ההופעות שלהם".

קפטן ויילס שדובר על כך שאולי יפרוש בסיום הטורניר הכחיש את השמועות והצהיר: "אנחנו ממשיכים למרץ, לקמפיין המוקדמות ליורו 2024. אני אשחק ככל שאני יכול וככל שארצה. מקווה להיות חלק מהסגל לקמפיין הקרוב".

בייל הוסיף: "כולנו מאוכזבים, אבל תראו כמה רחוק הגענו. עצם ההגעה לטורניר מדהימה. לא השגנו מה שציפינו כאן בקטאר, אבל ניקח המון ניסיון ונצפה למה שיבוא בהמשך. הדברים לא עבדו לנו בטורניר".

גארת' בייל, שחקן נבחרת ויילס. רויטרס
ירד בגלל פציעה והכחיש פרישה. בייל/רויטרס

המספרים:

* מרכוס רשפורד הוא שחקן מנצ'סטר יונייטד הראשון לכבוש שלושה שערים בטורניר גדול עבור אנגליה מאז בובי צ'רלטון במונדיאל 1966.

* הארי קיין הוא קפטן הנבחרת האנגלית הראשון לבשל שלושה שערים במונדיאל אחד מאז דייויד בקהאם ב-2002.

* נבחרת שלושת האריות סיימה את שלב הבתים עם הפרש שערים חיובי של 7+ לטובתה - הנתון הטוב ביותר שלה אי פעם בטורניר גדול.

* נבחרת ויילס לא רשמה נגיעה אחת ברחבה של אנגליה במחצית הראשונה.

* אנגליה סיימה בפסגת הבית לראשונה מאז מונדיאל 2006.

* השער השני של רשפורד היה השער ה-100 של אנגליה בתולדות המונדיאל - הנבחרת השביעית אי פעם להגיע להישג הזה.

* אנגליה שיחקה מול ויילס יותר פעמים מאשר מול כל נבחרת אחרת - 104 משחקים. הערב היה הניצחון ה-69 של האנגלים על הוולשים.

בשמינית הגמר תפגוש נבחרת אנגליה את נבחרת סנגל (ראשון, 21:00) בקרב על הכרטיס לרבע הגמר בקטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully