וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "כעסתי על החמצת הפנדל, אבל הנבחרת יצאה מזה מחוזקת"

כוכב נבחרת ארגנטינה חגג עלייה לשמינית הגמר: "ידענו שהשער הראשון ישנה את המשחק". דה פול התרגש: "אגן על החולצה הזו עד המוות", סקאלוני הרגיע: "די מריה הרגיש אי נוחות, אבל הוא יהיה בסדר"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 30.11/ספורט1

למרות החמצת הפנדל של ליאונל מסי, ארגנטינה צוהלת ושמחה. הכוכב הגדול החמיץ הערב (רביעי) מהנקודה הלבנה במחצית הראשונה, אבל חבריו לא נתנו לזה לשבור את רוחם בדרך לניצחון יקר 0:2 על פולין. אלכסיס מקאליסטר וחוליאן אלברס היו חתומים על השערים וארגנטינה השכיחה את ההפסד הסנסציוני לערב הסעודית במחזור הפתיחה ועלתה מהמקום הראשון בבית ג'. היא תפגוש את אוסטרליה בשמינית הגמר בשבת, בעוד פולין שעלתה רק בזכות הפרש שערים עדיף על פני זה של מקסיקו, תשחק למחרת מול אלופת העולם צרפת.

בארגנטינה חגגו את הניצחון של הנבחרת וכבר מתחילים לפנטז, לאור המפגש הנוח בשמינית הגמר והעובדה כי ברבע הגמר ישחקו מול הולנד או ארה"ב. בחצי הגמר? שם כבר עשוי להיות קלאסיקו ענק מול ברזיל.

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:2 על פולין באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
נשם לרווחה. ליאונל מסי/רויטרס

התגובות

ליאונל מסי אמר בסיום: "כעסתי על החמצת הפנדל, אבל הנבחרת יצאה מחוזקת אחרי הטעות שלי. ידענו שברגע שנכבוש את השער הראשון, זה ישנה את המשחק. מול אוסטרליה הולך להיות קשה מאוד, הכול כאן מאוד שווה. אנחנו צריכים להיערך בצורה הטובה ביותר, כמו שאנחנו עושים תמיד. עלינו להיות רגועים, עכשיו מתחיל עוד מונדיאל והתקווה היא להמשיך את מה שעשינו היום".

אלכסיס מקאליסטר, כובש השער הראשון: "ההפסד במשחק הפתיחה היה מכה שבאה לנו בזמן. התחברנו וחזרנו להיות הנבחרת שהיינו פעם. לא התייאשנו".

הקשר רודריגו דה פול הוסיף: "הראינו שיש לנו הרבה אופי ואישיות, אנחנו חייבים להעריך את הדרך בה אנחנו משחקים. אני אוהב את המדינה בה נולדתי ואני הולך להגן על החולצה הזו עד המוות. לעולם לא אשנה את הגישה שלי, לעולם לא אפסיק לרוץ. זה אני וזה מה שהבאתי לכאן".

הבלם ניקו אוטאמנדי אמר: "יש כאן חבורה שמתחזקת ברגעי לחץ וזה הוכח הערב. היה לנו גמר ולא איבדנו לרגע את הפוקוס. אנחנו עושים את מה שהמאמן מבקש כדי שנוכל להתקדם משחק אחר משחק".

ליאונל סקאלוני מאמן ארגנטינה הרגיע לגבי אנחל די מריה שהוחלף ואמר: "הוא הרגיש אי נוחות והעדפנו להחליף אותו כדי לא לסכן אותו. הוא שחקן חשוב מאוד שלנו והוא יהיה בסדר עד למשחק מול אוסטרליה".

צפו בחגיגות בארגנטינה

אוהדי ארגנטינה חוגגים ביציע בקטאר

ונשמעים היטב גם בחוץ

חגיגות גם בבנגלדש

המספרים

* בעידן שלוש הנקודות, ארגנטינה היא השלישית שמפסידה במשחק הראשון ובכל זאת מסיימת בראש הבית. קדמו לה ספרד ב-2010 (אחרי הפסד לשוויץ) שגם זכתה במונדיאל וקולומביה ב-2018 (אחרי הפסד ליפן).

* קרלוס מקאליסטר, אביו של אלכסיס, רשם שתיים משלוש ההופעות שלו במדי נבחרת ארגנטינה מול אוסטרליה בפלייאוף העלייה למונדיאל 1994. עכשיו הבן כבש שער בכורה וסידר מפגש עם הסוקרוז בשמינית הגמר.

* חוליאן אלברס שמר על הרצף המדהים: הוא כבש בפעם הראשונה שפתח במונדיאל, אחרי שעשה את זה גם בהופעות הבכורה בהרכב בגביע ליברטדורס, בפרמיירליג, בליגת האלופות ובמוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה.

* רודריגו דה פול דייק ב-137 מסירות מתוך 145 ניסיונות - הכי הרבה של שחקן ארגנטינה במונדיאל (מאז איסוף הנתונים ב-1966).

* מסי הוא הארגנטינאי הראשון שמחמיץ שני פנדלים במסגרת הגביע העולמי. זה קרה לו מול איסלנד ב-2018 ושוב הערב. הוא דייק מהנקודה הלבנה רק נגד ערב הסעודית, בתחילת הטורניר הנוכחי.

* וזה לא שהיו הרבה אחרים מחוץ לארגנטינה. למעשה, היה רק אחד נוסף שהחמיץ שני פנדלים במונדיאל (לא כולל בעיטות הכרעה): אסמואה ג'יאן, כוכב נבחרת גאנה, שהחטיא פנדל אחד ב-2006 ועוד אחד ב-2010. המאזן שלו עומד על 50 אחוזים (2 מ-4).

* וויצ'ך שצ'סני עצר פנדל שני ברציפות במונדיאל 2022 והסטטיסטיקה שלו מדהימה: 26 עצירות מתוך 87 פנדלים שנבעטו לשערו.

* השוער היחיד פרט אליו שעצר פנדל אחרי שגרם לו במסגרת הגביע העולמי, הוא ז'ואל באטס הצרפתי שעשה את זה מול ברזיל ב-1986.

* בכל אחד מהמשחקים של פולין עד עכשיו היה פנדל, וכולם הוחמצו: רוברט לבנדובסקי, סאלם אל דווסארי וכעת מסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully