וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאטה מרטינו עזב את מקסיקו: "אני אחראי לכישלון הגדול הזה"

המאמן לקח אחריות אחרי ההדחה בשלב הבתים: "החוזה שלי הסתיים ברגע שהשופט שרק לסיום". אלברס: "עשינו הכל, ניסינו הכל, אבל אנחנו יוצאים עם טעם מר". וגם, איזה רצף נעצר ומה השיא של ערב הסעודית?

נבחרת מקסיקו הייתה קרובה אמש (רביעי) להשלים את המשימה ולעלות לשמינית הגמר על חשבון פולין שהפסידה 2:0 לארגנטינה במשחק המקביל. לפני חישוב הכרטיסים הצהובים, ספגה בתוספת הזמן, ועל אף ניצחון 1:2 על ערב הסעודית, סיימה את דרכה בגביע העולם בקטאר.

צפו בתקציר ניצחונה של מקסיקו 1:2 על ערב הסעודית באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

המקסיקנים החזיקו עד הערב ברצף של שבע הדחות בשמינית הגמר ברציפות - החל ממונדיאל 1994 ועד 2018, אך הערב הרצף נקטע. מעבר לכך, היא לא הצליחה להגיע לשמינית הגמר לראשונה מאז 1978.

טאטה מרטינו, המאמן הארגנטינאי של מקסיקו, הודיע לאחר המשחק על עזיבה ואמר: "אני אחראי לכישלון הגדול הזה. החוזה שלי הסתיים ברגע שהשופט שרק לסיום".

אדסון אלברס שספג צהוב שלא שינה בסופו של דבר במאבק על הכרטיס לשמינית הגמר סיכם: "היו לנו הרבה הזדמנויות התקפיות, לצערנו לא הצלחנו לתרגם את כולן לשערים. כמובן שזה טעם מר לסיים ככה, אבל אלה העובדות, נצטרך להתמודד עם זה ולהמשיך הלאה. הבית שהוגרלנו אליו לא היה קל בכלל, ניצחון מול פולין היה אידאלי עבורנו ולא הצלחנו לעשות זאת. אחרי שאתה מגיע ממשחק מול ארגנטינה ויודע שרק ניצחון במשחק האחרון ישאיר אותך בתמונה, אתה תעשה הכל. עשינו הכל, ניסינו הכל, אבל אנחנו יוצאים עם טעם מר".

כובש השער השני המרהיב של מקסיקו, לואיס צ'באס הוסיף: "נראה מאוחר יותר מה קרה לנו במשחק, מי צריך לעזוב פה את הנבחרת, כי זה לא הגיוני שנראה ככה במונדיאל. ידענו שמקסיקו חייבת לעלות משלב הבתים, שמנו לעצמו מטרה ולא הצלחנו לעמוד בה. אנחנו עוזבים את קטאר עצובים מאוד. זאת תחושה חמוצה ומתוקה, בעיקר בגלל השער והתוצאה בסיום, אבל ככה זה כדורגל".

גיירמו אוצ'ואה, שוער נבחרת מקסיקו. רויטרס
מונדיאל חמישי, אבל ראשון ללא העפלה לשמינית. אוצ'ואה/רויטרס

הירווינג לוסאנו הצטרף לתחושות של חבריו לנבחרת: "זה לא היה מספיק בסיום, אני חושב שיכולנו להוציא יותר מעצמנו בשני המשחקים הראשונים, זה הכדורגל. אני רוצה להודות לאוהדים, למשפחה שלי ולכל האנשים סביבנו שהיו פה ותמכו בנו. אני לא יודע מה השתבש אצלנו מבחינת הנבחרת, ראשי הנבחרת יצטרכו לנתח ולראות מה הדברים הטובים ביותר עבור מקסיקו כרגע, על מנת לנסות ולשפר אותם".

מוחמד אל-אוואיס, שוער נבחרת ערב הסעודית. רויטרס
טורניר מכובד של הסעודים, הופעה נהדרת של השוער. אל-אוואיס/רויטרס

המספרים:

* השער של לואיס צ'אבס היה הראשון אי פעם של מקסיקו במונדיאל בכדור חופשי.

* מקסיקו הודחה בשלב הבתים במונדיאל לראשונה מאז 44 שנים - מונדיאל 1978.

* ערב הסעודית שברה הערב את שיא הכרטיסים הצהובים לנבחרת בשלב הבתים במונדיאל - 14 כאלה היו לה בקטאר.

בשלב שמינית הגמר ארגנטינה תפגוש את אוסטרליה (שבת, 21:00), בעוד פולין תשחק מול צרפת (ראשון ,17:00) בקרב על הכרטיס לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully