וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס לקראת גאנה: "אני לא השטן. זה הזמן שלנו להופיע"

עודכן לאחרונה: 1.12.2022 / 13:21

כוכב אורוגוואי התייחס למשחק המיתולוגי מלפני 12 שנה ("למה אני צריך להתנצל?"), ומקווה להתעוררות שלו ושל חבריו בניסיון להשיג את הכרטיס לשמינית. מקסי גומס עשוי לפתוח לצד נונייס בחוד (שישי, 17:00)

מחזור 3הסתיים02/12/2022
גאנה
    0
    • (26) אראסקאטה
    • (32) אראסקאטה
    אורוגוואי
    תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

    גאנה

    12 שנה חלפו, והכוכבים השחורים עדיין לא התאוששו מהדרמה העצומה ברבע הגמר של מונדיאל 2010, אז הפסידו לאורוגוואי 4:2 מהנקודה הלבנה, בתום משחק סוער במיוחד. במרכזו, כמובן, נגיעת היד של לואיס סוארס בדקה ה-120, והחמצת הפנדל של אסמואה גיאן, ששלחה את המשחק לדו-קרב פנדלים, שם נשבר ליבם של הגנאים. כעת הם מחפשים נקמה, בידיעה שהם תלויים בעצמם: ניצחון ישלח אותם כמובן לשלב הבא - אולי אפילו מהמקום הראשון, בכפוף למשחק של פורטוגל מול דרום קוריאה - בעוד תיקו יספיק גם כן, בהנחה שהקוריאנים לא יהממו את הפורטוגלים במשחק המקביל.

    לא יכולה להיות סיטואציה מתוקה יותר עבור גאנה - גם להעפיל לשמינית הגמר לראשונה מאז אותו מונדיאל ב-2010, וגם להדיח את היריבה השנואה. לא צפויים שינויים בהרכב של אוטו אדו, שאמר: "נצטרך להיות בשיאנו כדי לנצח, אבל אני מלא ביטחון ביכולות שלנו".

    לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

    לואיס סוארס נוגע ביד מול גאנה ב-2010. Michael Steele, GettyImages
    איך אפשר לשכוח. סוארס ונגיעת היד ב-2010/GettyImages, Michael Steele

    אורוגוואי

    אין הרבה נבחרות שאכזבו עד כה בקטאר יותר מהסלסטה, שסיבכו עצמם אנושות לקראת מחזור הסיום. כעת אין להם הרבה ברירות: הם חייבים לנצח, ובמקביל לקוות שפורטוגל תנצח את דרום קוריאה במשחק המקביל. כל תוצאה אחרת, תשלח הביתה, אולי אפילו מהמקום האחרון בבית ח', את מי שסומנה כאחת הסוסים השחורים במונדיאל 2022.

    ייתכן שלואיס סוארס ואדינסון קבאני, שאכזבו בשני המחזורים הראשונים, יסופסלו הפעם גם יחד. מקסי גומס עשוי לפתוח לצד דרווין נונייס, רונאלד אראוחו ככל הנראה ימשיך להיעדר. "זה סיפור אחר לגמרי מהמשחק של לפני 12 שנה", אמר המאמן דייגו אלונסו. "נצטרך לקחת סיכונים ולהיות אמיצים". סוארס עצמו התייחס במסיבת העיתונאים למשחק ההוא ואמר: "למה אני צריך להתנצל? אני לא השטן. גרמתי לפנדל, קיבלתי כרטיס אדום, לא אני זה שהחמצתי את הפנדל. עברו 12 שנים. אני כבר לא חושב על זה, שיחקתי מאז שוב נגד גאנה וחיבקתי אותם".

    החלוץ התייחס ליכולתו ולחשיבות המשחק והוסיף: "ככל שחולפות השנים אתה כבר לא אותו הדבר מבחינה פיזית, אני צריך לנסות לשחק כדורגל אחר. הרמה הפיזית כאן גבוהה מאוד. אני מנסה ליהנות מהידיעה שזהו המונדיאל האחרון שלי. כואב לי שהגענו למצב, אבל אני יודע שבמצבים הללו השחקנים האורוגוואים מגיבים הכי טוב. לא צריך לחפש תירוצים. זה הזמן להופיע על המגרש".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

    בשיתוף אאורה נדל"ן
    פדריקו ואלוורדה, שחקן נבחרת אורוגוואי. Lars Baron, GettyImages
    רגע האמת. ואלוורדה/GettyImages, Lars Baron

    טריוויה

    * אורוגוואי סופרת שלושה משחקים רצופים ללא שער זכות בגביע העולמי.

    * גאנה ספגה שני שערים או יותר בחמשת משחקיה האחרונים במונדיאלים.

    * אורוגוואי לא הודחה בשלב הבתים מאז 2002 (הפעם הראשונה שלהם מאז 1974).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאל זיברט (גרמניה)
    אצטדיון: אל ג'אנוב (אל ווכרה)
    קהל: 43443

    משחקי שבת במונדיאל

    הולנד - ארה"ב (17:00)
    ארגנטינה - אוסטרליה (21:00)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully