וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מחנאות בנבחרת צרפת? "שחקנים בסגל מחו נגד בנז'מן פבאר"

עודכן לאחרונה: 1.12.2022 / 13:06

ב"לאקיפ" מפרסמים שמספר שחקנים של אלופת העולם, וביניהם עוסמאן דמבלה, הלינו על יכולתו של מגן באיירן מינכן שסופסל בשני המשחקים האחרונים: "ז'ירו ולוריס דווקא תומכים בו"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

נבחרת צרפת פתחה נהדר את המונדיאל עם ניצחון מוחץ על אוסטרליה ולאחר מכן 1:2 על דנמרק שהבטיח לה את שמינית הגמר. אלא שבמשחק האחרון אמש המחליפים של דשאן התבזו כשהפסידו 1:0 לתוניסיה החלשה. ההפסד הזה לא מנע מאלופת העולם את המקום הראשון, אבל כן הוציא קצת "כביסה מלוכלכת" החוצה כשעל המוקד: בנז'מן פבאר.

על פי דיווח ב"לאקיפ" מספר שחקנים בנבחרת הצרפתית הלינו על היכולת של מגן באיירן מינכן, שבכלל לא שיחק נגד תוניסיה. אחד השחקנים הללו, על פי הדיווח, הוא עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה. פבאר היה אשם בגול של אוסטרליה במשחק הראשון והוחלף על ידי ז'ול קונדה במשחק נגד דנמרק, כשבמשחק האחרון אקסל דיסאסי פתח בעמדת המגן הימני ונכון לעכשיו נראה שפבאר, שכבש את השער המופלא נגד ארגנטינה בשמינית הגמר של המונדיאל הקודם, נמצא רק בעדיפות השלישית לעמדה הזו.

בנז'מן פבאר שחקן נבחרת צרפת. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
על הכוונת של חלק מהשחקנים? פבאר/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

תקציר ניצחונה של תוניסיה 0:1 על צרפת באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

דשאן מחזיק מאוד מפבאר ונהנה ממנו במונדיאל הקודם, אבל אחרי המשחק אמש הוא הודה שמגן באיירן לא נמצא ב"מזג" הנכון כדי לשחק ולא הסביר האם מדובר בבעיה מנטאלית או פיזית. ב"לאקיפ" כעת מפרסמים ששחקנים מסויימים, כולל דמבלה, מחו על יכולתו של השחקן, כאשר אחרים, כמו הוגו לוריס ואוליבייה ז'ירו תומכים בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully