וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן מרוקו: "הראינו שאפריקה קיימת". השחקנים חגגו עם דגלי פלסטין

רגראגי אחרי ההעפלה: "כשהגעתי המטרה הייתה לשנות את המנטליות המרוקאית". חברו של שון וייסמן לריאל ויאדוליד חגג עם דגל פלסטין

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

עשרות אלפים יצאו היום (חמישי) לרחובות בערים הגדולות במרוקו וגם בערים באירופה, כדי לחגוג את ההעפלה של נבחרת מרוקו לשמינית גמר מונדיאל 2022. אריות האטלס עשו את זה בפעם השנייה בתולדותיהם והראשונה מאז 1986, ובסטייל.

מרוקו הוגרלה לבית קשה על הנייר עם קרואטיה ובלגיה, הנבחרות שסיימו את המונדיאל הקודם במקומות 2 ו-3 בהתאמה. אבל כמו לפני 36 שנה, אז סיימו במקום הראשון בבית עם אנגליה, פולין ופורטוגל - גם הפעם הם חגגו על חשבון האירופיות עם הפסגה.

במונדיאל 1986 החגיגה הסתיימה בשמינית הגמר עם הפסד 1:0 למערב גרמניה (משער מאוחר של לותר מתיאוס). בעוד כמה שעות וואליד רגראגי ושחקניו יידעו נגד מי הם ישחקו בסיבוב הבא ולא מן הנמנע שזו שוב תהיה גרמניה.

בסיום המשחק השחקנים חגגו במשך דקות ארוכות על הדשא, בין היתר עם דגלי פלסטין. חברו של שון וייסמן לריאל ויאדוליד, ג'וואד אל יאמיק, הניף דגל פלסטיני.

שחקן נבחרת מרוקו, ג'וואד אל יאמיק, חוגג עם דגל פלסטין. רויטרס
אל יאמיק עם דגל פלסטין/רויטרס

המספרים

* מרוקו היא הנבחרת האפריקאית הראשונה מאז ניגריה ב-1998, שמסיימת במקום הראשון בבית המוקדם שלה במונדיאל.

* מרוקו הצטרפה לסנגל בשמינית הגמר וזו הפעם השנייה בה שתי אפריקאיות מעפילות לשלב הזה באותו טורניר. הפעם הקודמת הייתה ב-2014 (אלג'יריה וניגריה). גאנה עשויה להצטרף אליהן מחר ולקבוע תקדים: שלוש אפריקאיות בשמינית הגמר.

* השער העצמי שכבש הערב נאייף אגר, היה השער ה-100 במונדיאל הנוכחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני נבחרת מרוקו, עבדלחמיד סבירי, יוסף אן-נסירי. רויטרס
הנבחרת הערבית היחידה שעלתה לשמינית הגמר. שחקני מרוקו/רויטרס

התגובות

מאמן נבחרת מרוקו, וואליד רגראגי, שמונה לתפקיד לפני כארבעה חודשים בלבד: "לא קיבלנו במתנה את המקום הראשון בבית כזה... רצינו להראות בטורניר הזה שאפריקה קיימת. כשהגעתי לנבחרת, המטרה הייתה לשנות את המנטליות המרוקאית ולעשות צעד קדימה. לא רצינו להסתפק בהשתתפות במונדיאל".

חכים זייש שכבש את השער הראשון והצטיין: "ידענו שזה בית קשה, אבל שיחקנו את המשחק שלנו ודבקנו בתכנית שלנו בכל משחק. עשינו היום היסטוריה, זה חלום לכבוש בגביע העולמי ולעזור למדינה שלך. אין הרבה מה להגיד, רק להסתכל על החגיגות מסביב - זה אומר הכול".

תקציר המשחק בין מרוקו לקנדה באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully