וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "ארה"ב אחת הטובות במונדיאל". אופטימיות לגבי פוליסיץ'

הולנד וארה"ב ייפגשו בשמינית הגמר הראשון של מונדיאל 2022 (שבת, 17:00). ממפיס וגאקפו צפויים להמשיך בחוד הכתום

שמינית הגמרהסתיים03/12/2022
הולנד
  • דפאיי (10)
  • בלינד (45)
  • דומפרייס (81)
1:3
  • (76) וורייט
ארה"ב
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

הולנד

הולנד צלחה את שלב הבתים בקלות יחסית, אבל מפתיחת הטורניר שחקניה מודים שהיכולת מדאיגה. נגד יריבה שמשחקת בקצב מאוד גבוה ולא נבהלת משמות גדולים, האורנג' יהיו חייבים להשתפר והם יודעים זאת היטב.

"ארה"ב הראתה שהיא נבחרת מצוינת", אמר לואי ואן חאל והוסיף: "הייתי אומר שעד עכשיו היא אחת הנבחרות הכי טובות במונדיאל. יש לה סגל מאוד אנרגטי, זו נבחרת פיזית שמסוגלת להקשות על כל יריבה".

בהולנד רבים היו רוצים לראות הרכב התקפי שכולל חוד שמורכב ממפיס דפאי וסטיבן ברחוויין כשקודי גאקפו מאחוריהם, אבל ואן חאל ימשיך להיות זהיר ונראה שברחוויין יתחיל על הספסל.

שחקני נבחרת הולנד. רויטרס
חייבים לשדרג את היכולת. שחקני הולנד באימון המסכם/רויטרס

ארה"ב

ארה"ב הרשימה מאוד מבחינת יכולת בשלב הבתים, אבל תהיה צריכה לשפר שני דברים: הראשון הגעה ליותר מצבים וגם ניצול שלהם, והשני המשכיות לאורך 90 דקות ולא 60-65 כמו נגד ויילס ואיראן.

סימני השאלה הגדולים חגים כמובן מעל ראשו של כריסטיאן פוליסיץ', שנפצע במהלך כיבוש שער הניצחון על איראן והוחלף. במחנה האמריקאי הביעו אופטימיות והכוכב אמר היום: "מאוד כאב לי, אבל עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב. אקבל החלטה ביחד עם הצוות המקצועי והצוות הרפואי".

המאמן גרג ברהולטר אמר: "להולנד יש שחקנים מצוינים עם הרבה איכות, אבל אנחנו יכולים להקשות עליהם באמצעות עבודה קבוצתית. פוליסיץ'? יש לי ציפיות גבוהות ואני מאמין שהוא ישחק".

בהנחה שפוליסיץ' יהיה כשיר, ארה"ב אמורה להמשיך עם אותו הרכב שפתח נגד איראן. קמרון קרטר-ויקרס שוב יועדף על פני ווקר זימרמן ובחוד ימשיך ג'וש סרג'נט הפעלתן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן נבחרת ארצות הברית גרג ברהולטר. Stu Forster, GettyImages
בונה על הקבוצתיות. ברהולטר/GettyImages, Stu Forster

טריוויה

* כל חמשת מפגשי העבר בין הנבחרות היו למשחקי ידידות. הולנד ניצחה את ארבעת הראשונים בין 1998 ל-2010, ארה"ב ניצחה באחרון שהתקיים ב-2015.

* הולנד לא הפסידה 19 משחקים ברציפות (ב-90 דקות) במונדיאלים ליריבות מחוץ לאירופה. הפעם האחרונה הייתה ב-3:2 הזכור נגד ברזיל במונדיאל 1994.

* קודי גאקפו קבע 0:1 להולנד בכל אחד משלושת המשחקים בשלב הבתים. האחרון שעשה את זה היה דויד וייה (שהוסיף גם בשמינית הגמר) בנבחרת ספרד מודל 2010.

* ארה"ב עברה את שמינית הגמר רק פעם אחת, במונדיאל 2002 אז היא גברה על מקסיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: ווילטון סמפאיו (ברזיל)
אצטדיון: חליפה (אל ווכרה)
קהל: 44846

המנצחת במשחק בין הולנד לארה"ב, תשחק ברבע הגמר נגד ארגנטינה או אוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully