וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הוחלף, קילל והבהיר: "כיוונתי לשחקן קוריאני, לא למאמן"

קרע בין CR7 למאמן סנטוס? החלוץ הבין שהתקשורת בוערת והסביר: "הקוריאני ניסה לזרז אותי בחילוף, אמרתי לו להישאר בשקט"

אוהדי נבחרת דרום קוריאה חוגגים בסיאול את העלייה לשמינית גמר מונדיאל 2022/יוטיוב

האם כריסטיאנו רונאלדו רתח הערב (שישי) על מאמן נבחרת פורטוגל, פרננדו סנטוס, כשזה החליף אותו בדקה ה-65 במשחק בו הסלסאו הפסידו לבסוף 2:1 לדרום קוריאה? בתקשורת הפורטוגלית כבר הריחו פרשה חדשה בכיכובו של הפנומן בדימוס, אבל CR7 כיבה את האש במהרה.

כשרונאלדו העביר את סרט הקפטן לפפה, הוא מלמל תוך שהוא גם מקלל: "אתה ממהר להחליף אותי...".

רבים היו משוכנעים שהחלוץ מכוון למאמן סנטוס, אבל כשהבין שהכותרות בפורטוגל שוב סובבות אותו, רונאלדו החליט להסביר: "מה שקרה בחילוף זה שאחד משחקני קוריאה ניסה לזרז אותי ואמרתי לו להיות בשקט כי זה לא התפקיד שלו. בכל מקרה, לא משנה מה קורה - הדברים צריכים להישאר על המגרש. מה שחשוב זה שנישאר מאוחדים".

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
בגלל החילוף או הזירוז של אחד משחקני דרום קוריאה? רונאלדו יוצא/רויטרס

המאמן סנטוס התעקש ש"כריסטיאנו היה מתוסכל כי אחד השחקנים הקוריאנים ניסה לזרז אותו לצאת. תסתכלו על התמונות ותראו שפפה גער בקוריאני בגלל זה".

בפורטוגל איחדו שורות בעניין הזה וריקרדו הורטה, שכבש את השער של הסלסאו, אמר בסיום כשהתבקש לסוגיה: "אני חושב שהוא לא היה מרוצה בגלל תגובה של אחד השחקנים הקוריאנים. הוא כבר אמר שזה לא שווה התייחסות: הוא שמח ומרוכז רק במונדיאל".

רונאלדו שוב הציג הערב יכולת חלשה ולמרות שנראה שחבריו מנסים "להכניס" אותו לעניינים - לפעמים בכוח על חשבון מסירות טובות יותר - הוא החמיץ כמה מצבים טובים, איבד כדורים ונראה רע. בסיום החלוץ הוותיק נותר לבדו על הספסל במשך דקות ארוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully