וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוויץ שוב בעטה אותנו מהמונדיאל! ג'אקה התנהג בצורה מבישה"

עודכן לאחרונה: 2.12.2022 / 23:42

בסרביה הספידו אחרי עוד כישלון בגביע העולמי: "ההגנה הנואשת שלחה אותנו הביתה". הקפטן טאדיץ': "סיטואציה קשה, חייבים שינויים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

נבחרת סרביה ממשיכה לספור וזה כבר הופך להיות קשה. העיטים הפסידו הערב (שישי) 3:2 לשוויץ שהפכה ליריבה מרה שלהם בשנים האחרונות ושוב נפרדו מהמונדיאל אחרי שלב הבתים - כמו ב-2006, 2010 ו-2018, כך גם ב-2022. מאז 1998 סרביה לא עלתה לשלבי הנוק אאוט.

"נחיתה כואבת לעיטים שלנו!", כתבו בקורייר, "סרביה לא מסוגלת לעבור את שלב הבתים, שוויץ שוב בעטה אותנו מהגביע העולמי!". ב-B92 הוסיפו: "הלקח מרוסיה 2018 לא נלמד. ההגנה הנואשת שלחה את סרביה הביתה".

צפו בתקציר הניצחון של שוויץ על סרביה באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דושאן ולאחוביץ', חלוץ נבחרת סרביה. רויטרס
כך הגיב ולאחוביץ' אחרי המהפך/רויטרס

הקפטן דושאן טאדיץ' אמר בסיום: "זו סיטואציה קשה. חייבים לעשות שינויים כי המצב חוזר על עצמו שוב ושוב. כשאתה סופג 8 שערים ב-3 משחקים אי אפשר לעלות שלב. זו לא רק אשמת ההגנה, אלא של כל הקבוצה".

השחקנים של סרביה שוב איבדו את קור הרוח ברגעי האמת. כשדושאן ולאחוביץ' השלים מהפך והעלה ל-1:2, הוא חגג בתנועות מתריסות כולל תפיסת איבר המין שלו - כנראה בגלל הפרסומים על סקנדל הסקס במחנה. במקום להתרכז בשמירה על היתרון עד סיום המחצית, הסרבים עסקו בשטויות, איבדו פוקוס וספגו שוויון מהיר.

בתגובה לכך או שלא, במחצית השנייה גרניט ג'אקה הצליח להוציא את השחקנים באדום מאיזון כשנראה מבצע גם הוא תנועה מגונה לעבר הספסל, מדי כמה דקות נרשם עימות ושחקני הספסל של פיקסי סטויקוביץ' עמדו ליד המגרש והתעמתו עם שחקנים יריבים.

על כך בקורייר כתבו: "גרניט ג'אקה כרגיל התנהג בחוסר ספורטיביות והיה במרכז כשהעניינים התחילו לבעור. הוא עשה פרובוקציות, הציק לשחקני סרביה - שום דבר שלא ראינו בעבר מהקפטן של שוויץ וארסנל. בסוף לשחקנים שלנו 'נהיה שחור בעיניים' והם ענו לו. התנהגות מבזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully