וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "אנחנו עייפים ושמחים". דה פול: "יש לנו את השוער הטוב יותר"

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 7:51

במשחקו האלף בקריירה, כבש כוכב נבחרת ארגנטינה שער ראשון בנוקאאוט, עקף את מראדונה והתקרב לבאטיסטוטה: "עשינו צעד נוסף". הקשר החמיא לאמיליאנו מרטינס: "כדי להשיג דברים גדולים אנחנו זקוקים לו". פרדיננד שיבח את הפרעוש: "הוא כמעט כמו אלוהים"

תיקתקנו: סיכום אירועי הספורט 4.12/ספורט1

כמה שהוא חיכה לזה. ליאונל מסי כבש הערב (שבת) את שערו הראשון בשלבי הנוקאאוט של המונדיאל, על הבמה הגדולה מכולן, ובמשחק הסמלי מכולם - הופעתו האלף בקריירה בכל המסגרות. זה קרה בדקה ה-36, עם פס שטוח ומדויק הישר אל הרשת, שהעלה את נבחרת ארגנטינה ל-0:1 על אוסטרליה בשמינית הגמר. חוליאן אלברס הכפיל (57), קרייג גודווין עוד צימק (77), אך לא יותר. בסופו של דבר, ניצחו האלביסלסטה 1:2 קשה מאוד וקבעו דייט לוהט עם הולנד ברבע הגמר, שייערך ביום שישי ב-21:00.

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 1:2 על אוסטרליה באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

התגובות

איש המשחק ליאונל מסי סיכם ואמר: "זה היה קשה, היינו עייפים. יש לנו מעט מאוד זמן לנוח. זה היה משחק פיזי מאוד אנחנו שמחים לעשות צעד נוסף. הסתבכנו בשער שהם כבשו, אבל שלטנו במשחק. אנחנו בשלב הבא, וזה הדבר החשוב ביותר. אין שמחה גדולה כמו השמחה הזאת".

הפרעוש שיתף: "זאת חוויה מדהימה. זה נפלא לחלוק את הרגעים האלה עם השחקנים והצוות הזה. הקהל הזה נהנה מאיתנו ובטוח שכולם היו שמחים להיות פה איתנו. היחידה הזאת שלנו היא משהו מיוחד".

על היריבה הבאה, הולנד, אמר: "נבחרת מרשימה מאוד. אנחנו חייבים להישאר מאוחדים כמו שהיינו עד עכשיו בטורניר. הולנד זה גם מפגש קשה מאוד".

רודריגו דה פול החמיא לאמיליאנו מרטינס שהציל את ארגנטינה בתוספת הזמן משער שוויון דרמטי: "אנחנו מודעים ומעריכים שבשביל להשיג דברים גדולים אנחנו זקוקים לשוער נהדר, ויש לנו את השוער הטוב ביותר. אנחנו ארגנטינאים ואנחנו יודעים איך זה מרגיש. אנחנו עדיין אוהדים והחיים נתנו לנו את ההזדמנות לשחק פה, זאת זכות גדולה. אני חושב ששיחקתי היום את המשחק הטוב ביותר שלי. הרגשתי נוח והמשכתי להתפתח, לקבל ביטחון. מבחינה פיזית אני מרגיש טוב".

כריסטיאן רומרו הוסיף: "הראנו אופי ושיחקנו כמו שצריך. הנבחרת הזאת הראתה מה היא שווה. אנחנו נבחרת יחסית צעירה, מעבר לשלושת הלוחמים האלה שמנהיגים אותנו ומכתיבים את רוח הנבחרת. גם אם היינו צריכים לשחק מחר או מחרתיים - היינו מגיעים מוכנים".

אמיליאנו מרטינס: "ההדיפה בסיום הייתה מדהימה. נגד ערב הסעודית הרגשתי נורא, מול מקסיקו הצלחנו לכבוש ומול פולין לא עשיתי שום דבר. הכניסה של ליסנדרו מרטינס למשחק היה טובה עבורנו, זה נתן לנו ביטחון. זה המונדיאל הראשון שלי ואני מנסה לעשות את הטוב ביותר שלי. הולנד היא יריבה נהדרת, אבל אנחנו מגיעים למשחק אחרי ארבעה משחקים לא פשוטים מול נבחרות מעולות, כך שאנחנו מוכנים".

השוער לא שכח להחמיא לקפטן הנבחרת: "אנחנו רואים את מסי עם כל כך הרבה תשוקה והדברים שהוא עושה בפשטות. אנחנו חייבים לעזור לו ולתת לו את הסיוע שהוא יצטרך".

חוליאן אלברס שכבש את השער השני אמר: "אני חושב שהדבר החשוב ביותר עבורנו היה לנצח. שיחקנו את המשחק שלנו, סבלנו, אבל ניצחנו. השער שלי היה חשוב לנו כדי לתת לנו שקט נפשי. ניסיתי ללחוץ גבוה ובפעם הזאת זה פשוט עבד".

מסתבר שמסי מחולל נסים

המספרים

* עד הערב, רשם מסי תשעה משחקים, 791 דקות ו-24 בעיטות לשער בלי לכבוש בגביע העולמי.

* מסי עקף את דייגו מראדונה עם שערו התשיעי בגביע העולמי. הוא רחוק אחד בלבד מגבריאל באטיסטוטה, מלך שערי האלביסלסטה בכל הזמנים.

* הפרעוש ציין את שערו ה-22 בטורנירים גדולים - כמו יריבו הגדול כריסטיאנו רונאלדו - אך עקף אותו בגביע העולמי (תשעה שערים לעומת שמונה).

* מסי מעורב ב-16 שערים במונדיאלים (שערים+בישולים), כמו תומאס מולר. הוא רחוק שלושה מהשוואת שיאם של מירוסלב קלוזה ורונאלדו הברזילאי.

* היה זה, כאמור, משחקו האלף בקריירה של הפרעוש, בכל המסגרות. הערב הוא כבש את שערו ה-789.

* כעת, השחקן שכבש הכי הרבה שערים במונדיאלים בלי להבקיע בנוקאאוט הוא כריסטיאנו רונאלדו (8).

* מסי הפך לשחקן עם הכי הרבה פרסי השחקן המצטיין במונדיאל (8), בכך עקף את כריסטיאנו רונאלדו.

אוהדי ארגנטינה חוגגים

תגובות הפרשנים

"איך הוא עושה את זה?" התמוגג בלם העבר האנגלי ריו פרדיננד. "הוא שחקן מדהים, הוא רואה את כל המגרש, הוא פנומן. זו ההופעה האישית הכי גדולה שראינו עד כה במונדיאל, הוא כמעט כמו אלוהים. מעולם לא ראיתי דבר כזה".

"לפעמים צריך לשחק טוב כדי לנצח, ולפעמים זה מספיק שיש לך את ליאונל מסי", סיכם מרטין ווגד ב"קלארין". "הנבחרת עלתה לשמונה הגדולות, והדבר החשוב ביותר הוא שיש שישה ימים לנוח. הדבר השני הכי חשוב - יש את מסי, והנבחרת הזו חכמה. גם המזל כרגע לצידה".

ב"קלארין" זכה הפרעוש לציון הגבוה ביותר בנבחרת, כמובן - 9: "פתח את המשחק עם רגע גאוני, הוא שיגע את האוסטרלים עם הדריבלים המרהיבים שלו". מלבדו, קיבל רודריגו דה פול את הציון הגבוה ביותר (8), כשלציון הנמוך ביותר זכה לאוטרו מרטינס (5), בשל שלל ההחמצות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully