וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסה בשקר? באנגליה חושפים: נציגי דואה ליפה ניסו לסדר לה הופעה בקטאר

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 10:08

הזמרת המפורסמת הצהירה שהיא לא מוכנה להופיע במונדיאל בגלל הפרה של זכויות אדם ופגיעה בלהט"בים, באנגליה מפרסמים מיילים שמוכיחים אחרת: אבא שלה פנה לקטאר והציע אותה למופע בטקס הפתיחה

תיקתקנו: סיכום אירועי הספורט 4.12/ספורט1

דואה ליפה, אחת מזמרות הפופ המפורסמות בעולם, הודיעה בחודש שעבר שהיא לא מתכוונת להופיע בטקס הפתיחה של המונדיאל בקטאר למרות כל השמועות סביבה, מאחר שהיא מתנגדת למדיניות של המדינה המוסלמית שאוסרת הומוסקסואליות. כעת מתפרסם באנגליה שלמרות הטענה הפומבית של הזמרת, אבא שלה, שמשמש כסוכן שלה, כן קיים שיחות עם הקטארים וניסה לדחוף למופע של בתו במדינה המוסלמית שמארחת את טורניר הכדורגל היוקרתי.

דואה ליפה, 27, יצאה נגד הקטארים, וטענה שלא הייתה לה שום כוונה להופיע שם עד שהמדינה תשנה את דרכיה ותשפר את יחסה בכל הנוגע לזכויות אדם. ההכרזה הזו שלה שימחה רבים בקהילה הלהט"בית, כולל את אלטון ג'ון, שותפה ללהיט הגדול שלה.

דואה ליפה. רויטרס
אלטון ג'ון ישמח לשמוע על זה? ליפה/רויטרס

עם זאת, כעת ב"דיילי מייל" נחשפות התכתבויות בין אבא של הזמרת ילידת קוסובו, דוקאג'יין ליפה, שפנה מספר פעמים בשנתיים האחרונות אל הוועדה המארגנת של המונדיאל בקטאר והציע מופע שלה. "אני מייצג את בתי, האמנית דואה ליפה, ומוכן לקיים שיחות על מופע שלה בטקס הפתיחה", כתב, כשהוא מספק נתונים על ההצלחה הבינלאומית שלה ומנסה לפתוח במשא ומתן כספי.

ליפה עצמה, שבעבר גם יצאה נגד ישראל, כתבה שהיא מעולם לא הייתה מעורבת בשיחות על מופע שלה בקטאר: "יש המון ספקולציות לגבי הופעה שלי בטקס הפתיחה של המונדיאל... אני לא אופיע, ולא הייתי מעורבת במשא ומתן להופעה... אעודד את אנגליה מרחוק, ומצפה בקוצר רוח לבקר בקטאר כאשר היא תמלא את כל ההבטחות שלה בנוגע למימוש של זכויות אדם כאשר זכתה במכרז לאירוח המונדיאל".

למרות הסתירה בין הטענות, אבא שלה מתעקש שהוא יצר קשר עם הקטארים ללא ידיעתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully