וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה: "עוד רחוקים מהמטרה שלנו". דשאן: "הוא הטוב בעולם"

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 20:52

צרפת חגגה את ההעפלה לרבע הגמר: "יש אחדות בנבחרת הזאת". ז'ירו: "הגשמתי חלום ילדות". ראביו: "מסוגלים לעשות דברים גדולים"

תיקתקנו: סיכום אירועי הספורט 4.12/ספורט1

לפני כשנה וחצי הודחה נבחרת צרפת בשמינית גמר היורו. הערב (ראשון), שוב בשלב 16 הגדולות של טורניר גדול, עמדה אלופת העולם בלחץ - ועוד איך עמדה. הטריקולור ניצחו את פולין 1:3 בדרך לדייט עם אנגליה או סנגל ברבע הגמר, במשחק שהיה כל כולו בצלו של הכוכב הלוהט בתבל. קיליאן אמבפה חגג צמד אדיר (74, 91) וקבע שלל ציוני דרך היסטוריים, אוליבייה ז'ירו כבש ראשון (44) והפך למלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, וכעת צרפת נראית מחוברת, יעילה ומאיימת מתמיד, אולי בדרך להיות הנבחרת הראשונה מאז 1962 ששומרת על התואר.

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

תקציר ניצחונה של צרפת 1:3 על פולין באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

דידייה דשאן, מאמן הטריקולור, שיבח את אמבפה: "זה לא היה פשוט, כי הנבחרת הפולנית מאורגנת היטב וידעה לתסכל אותנו. עשינו מעט חילופים בעמדות של השחקנים במחצית, ושם מצאנו את הפרצה. לאמבפה יש את היכולת הזאת לפתור המון מהבעיות שלנו, אז זה נהדר בשבילנו. אני לא אובייקטיבי, אבל הוא השחקן הטוב בעולם, כמובן. יש אחדות בנבחרת הזאת מהרגע הראשון, כמובן שגם תוצאת הסיום בסוף היא מצוינת בשבילנו. זאת חגיגה משותפת - יחד עם הקרובים שלנו, המשפחה והחברים. נחגוג איתם מעט, כי יש לנו עוד קצת לעשות פה".

על אוליבייה ז'ירו אמר המאמן: "הוא שחקן מדהים, הרבה אנשים ביקרו אותו, אבל הוא תמיד משחק באותה צורה. הוא מעדיף את ההישג הקבוצתי על האישי, אבל זה מדהים שהפך למלך השערים שלנו".

ז'ירו עצמו תיאר כיצד זה מרגיש להפוך למלך שערי נבחרת צרפת בכל הזמנים: "רצינו מאוד להתחיל את המשחק הזה בצורה טובה. ידענו שזה יהיה קשה, אבל עם ההצלות של לוריס והיכולת הטובה שלנו הגנתית הצלחנו לשמור על רשת נקייה. הייתי בהתחלה מתוסכל שלא הייתי מרוכז מספיק כדי לכבוש אחרי הגבהה או שתיים, אבל ידענו למצוא את הדרך הנכונה. המשפחה שלי פה יחד איתי ברגע המיוחד הזה, זה חלום ילדות לעקוף שחקן כמו תיירי הנרי בדרך למלכות השערים של הנבחרת. המון אנשים אמרו לי שזה יגיע, וכעת אני יכול לשים את ההישג הזה בצד בשביל לעזור כמה שיותר לנבחרת שלנו להמשיך קדימה ולהצליח. רציתי לכבוש רק כדי שיפסיקו לדבר על השער הזה".

אמבפה סיכם ואמר: "כמובן שזכיה במונדיאל היא המטרה של כולם, זה החלום שלנו. אני בר מזל להיות כאן, בניתי את פתיחת העונה הזו כדי להגיע מוכן פיזית ונפשית. רציתי להגיע מוכן ובינתיים זה הולך טוב, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה לעמוד במטרה ששמנו לעצמנו - שהיא זכיה".

ז'ול קונדה שפתח בעמדת המגן הימני סיכם: "הם לחצנו אותנו טוב, אבל הצלחנו לזכות בכדורים בחצי שלנו ושלהם כדי ליצור ביטחון וללחוץ אותם בחזרה גבוה. כבשנו את השער הראשון לפני המחצית, שזה זמן מצוין לעלות ליתרון. במחצית השנייה שלטנו אפילו יותר. אנחנו שמחים, אבל זה בהחלט לא היה משחק פשוט. השער של ז'ירו נתן לנו את ההשראה להמשיך ככה גם במחצית השנייה".

אדריאן ראביו הוסיף: "אנחנו מסוגלים לעשות דברים גדולים. אין לנו העדפה בשלב הבא, צריך להתרכז בעצמנו ולהמשיך כפי ששיחקנו במחצית השנייה. אנחנו מוכנים לכל יריבה".

רוברט לבנדובסקי שלח ביקורת מרומזת למאמן שלו ואמר לאחר המשחק: "כשמשחקים כדורגל צריך ליהנות מהמשחק. זה אלמנט שהוא חשוב תמיד וכשמשחקים הגנתי זה פשוט לא זה".

לשאלה האם זה היה המונדיאל האחרון שלו, ענה: "אני לא יודע אם אשחק במונדיאל הבא. אני רוצה ליהנות מכדורגל, זה הדבר הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully