וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מאושר": הכדורגלן שהשיג את החולצות של מסי ואמבפה

מאטי קאש ונבחרת פולין סיימו את דרכם במונדיאל בקטאר, אבל יש שיגידו שהמגן הימני הוא המנצח הגדול של התחרות. ומי לדעתו יכול לעצור את הכוכב הצרפתי?

אוהדי נבחרת דרום קוריאה חוגגים בסיאול את העלייה לשמינית גמר מונדיאל 2022/יוטיוב

מאטי קאש, המגן הימני של נבחרת פולין, אמנם הודח אתמול (ראשון) ממונדיאל 2022 , אבל עבור רבים הוא אחד המנצחים הגדולים של גביע העולם בקטאר. קאש נולד באנגליה לפני 25 שנה לאם ממוצא פולני, קיבל דרכון רק בשנת 2021 ובנובמבר של אותה שנה ערך את הופעת הבכורה במדי נבחרת פולין, וכבר במונדיאל הראשון שלו זימנה לו ההגרלה מפגשים מול ליאונל מסי וקיליאן אמבפה, אולי שני הכדורגלנים הטובים בעולם כיום.

יממה אחרי שאמבפה כבש צמד והוביל את נבחרת צרפת לרבע הגמר על חשבון פולין, הסתבר שקאש אמנם יצא מהמשחק עם "רגליים שרופות" לדבריו, אבל גם עם החולצה של קיליאן אמבפה - ימים ספורים אחרי שזכה גם בזו של ליאונל מסי בניצחון ארגנטינה על פולין בשלב הבתים.

"העברתי את אחר הצהריים בצפייה במשחקים שלו וידעתי שזה יהיה קשה, אבל ברגע שהוא מקבל את הכדור, עוצר ואז מתחיל בתנועה, הוא הדבר הכי מהיר שראיתי", אמר קאש על אמבפה, "ביקשתי ממנו את החולצה לאחר מכן והוא נתן לי אותה, אז אני מאושר".

ואיך הוא קיבל את החולצה של מסי? עם עזרה מחברו לאסטון וילה, אמיליאנו מרטינס שעומד בשערה של נבחרת ארגנטינה: "אני אוהב אותו על זה שהוא השיג לי את החולצה", אמר המגן, "הוא פשוט אמר לי 'קאשי, השגתי לך את החולצה של מסי'. לא האמנתי".

מאטי קאש שחקן נבחרת פולין עם החולצות של ליאונל מסי ושל קיליאן אמבפה. מתוך טוויטר, צילום מסך
"המנצח הגדול". קאש/צילום מסך, מתוך טוויטר

בריאיון שהעניק לתקשורת האנגלית לאחר ההדחה, לקראת רבע הגמר בין אנגליה לצרפת בשבת בערב, אמר המגן: "צפיתי בסרטונים ונערכתי אליו, אבל במציאות הוא שרף לי את הרגליים - זה ההבדל. זה היה ממש קשה. נכנסתי איתו לכמה מירוצים ועשיתי עבודה טובה, אבל הוא כל הזמן נמצא שם. טיפים לאנגליה? הם לא צריכים לקבל ממני, יש להם את קייל ווקר והוא כנראה מהיר כמו אמבפה. אם יש מישהו שיכול לעצור את אמבפה, זה המגן הימני הכי טוב של אנגליה. אמרתי בעבר שהיה לי הכי קשה מול ראחים סטרלינג והוא באמת מהיר, אבל אמבפה ממש מחשמל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully