וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחמיץ גם את צרפת? "סטרלינג לא יחזור לקטאר עד שמשפחתו תהיה בטוחה"

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 10:12

אחרי שחזר ללונדון ופספס את המשחק מול סנגל בגלל פריצה לביתו, שחקן נבחרת אנגליה עומל על הגברת האבטחה בביתו, ממנו נגנבו שעונים ותכשיטי יוקרה. עדיין לא ברור אם יעמוד לרשות סאות'גייט בשבת

אוהדי נבחרת ברזיל חוגגים/רויטרס

נבחרת אנגליה העפילה בקלות לרבע גמר המונדיאל אחרי 0:3 חלק על סנגל בשמינית הגמר. אלא שראחים סטרלינג פספס את המשחק הזה בגלל שביתו נפרץ זמן קצר לפני המשחק והוא טס ללונדון כדי לדאוג לבני משפחתו, שלא נפגעו במהלך הפריצה.

השאלה היא האם סטרלינג מתכונן לחזור לקטאר ויעמוד לרשותו של סאות'גייט במשחק הענק מול צרפת ברבע הגמר, משחק שייערך במוצאי שבת הקרובה. "ראחים אמר לכולם שהוא לא מתכוון לחזור לקטאר עד שמשפחתו תהיה מוגנת ב-100 אחוזים", כך אמר מקורב לשחקן ל"סאן" הלונדוני.

שחקן נבחרת ארצות הברית טיילר אדאמס שומר על שחקן נבחרת אנגליה ראחים סטרלינג. Clive Mason, GettyImages
לא ברור אם יחזור למונדיאל הזה. סטרלינג/GettyImages, Clive Mason

מתברר שביתו של ראחים היה מאובטח מאוד, כולל פטרולים קבועים של מאבטחים, אבל זה עדיין לא מנע את הפריצה של הכנופייה שפועלת בלונדון ושדדה כבר שחקן רביעי של צ'לסי בחודשים האחרונים. הכנופייה לא פגעה במשפחה של סטרלינג, אבל גנבה שעונים בשווי של 300 אלף ליש"ט ותכשיטים מעוצבים.

ארוסתו של סטרלינג, פייג' בת ה-27, דיווחה למשטרה על הפריצה בשבת בלילה, פחות מ-24 שעות לפני המשחק של אנגליה מול סנגל ביום ראשון. סטרלינג נגרע מהסגל למשחק מול סנגל וטס מיד ללונדון ועדיין שוקל לחזור לקטאר, אבל רק אם ביתו יהיה מוגן ומשפחתו לא תהיה בסכנה.

פייג' חזרה ללונדון יחד עם שלושת ילדיהם הקטנים אחרי שאנגליה צלחה את שלב הבתים של המונדיאל וכעת סטרלינג עומל על תגבור האבטחה של הבית, כולל פטרולים קבועים שיסיירו 24/7 סביב הבית, התקנת מצלמות ואמצעי ראיית לילה. נכון לעכשיו עדיין לא ברור אם כוכב צ'לסי ישחק נגד צרפת ובכל מקרה לאנגליה יש מחליפים ראויים כמו פיל פודן, מרכוס רשפורד וג'ק גריליש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully