וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "ליאונל מסי בכושר מפחיד, הכל עובר דרכו בארגנטינה"

הברזילאי הבהיר כי הסלסאו חושבת רק על הרבע נגד קרואטיה, אבל בדרום אמריקה כבר מפנטזים על המפגש האפשרי בחצי הגמר בין היריבות המושבעות

אוהדי נבחרת ברזיל חוגגים/רויטרס

דני אלבס וליאונל מסי זכו יחד בעשרות תארים בברצלונה, אבל במה שאמור להיות המונדיאל האחרון של שניהם, רק אחד מהם יוכל לזכות - ואנחנו במרחק ניצחון נוסף של כל נבחרת ממפגש מטורף בין ברזיל לארגנטינה בחצי הגמר בקטאר.

אמש (שני) דרסה ברזיל 1:4 את דרום קוריאה וכך הבטיחה את עלייתה לרבע הגמר מול קרואטיה. אם תנצח ביום שישי, תעפיל לחצי הגמר ושם תמתין לה המנצחת של רבע הגמר השני שייערך ביום שישי בערב בין ארגנטינה להולנד. באופן לא מפתיע, על אף שטרם הגיעו לשם, בברזיל ובארגנטינה כבר נערכים לקרב הגדול שהולך ומסתמן.

דני אלבס, שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
סגנית אלופת העולם מחכה לברזיל ברבע. דני אלבס/רויטרס

אלבס בן ה-39, שעלה אתמול מהספסל בניצחון הקליל של הסלסאו על יונג מין סון וחבריו, נשאל על ידי עיתונאי האתר הארגנטיני OLE על מפגש אפשרי עם חברו הטוב ליאונל מסי ואמר: "מה אפשר לומר עליו...זה מסי. כרגע מסי זה נבחרת ארגנטינה. אני חושב שהכל עובר דרכו, אין כדור שלא עובר דרך הרגליים שלו. הוא בתקופה מפחידה ואין בכלל ספק שהוא אחד השחקנים הכי טובים בתחרות הזו - רק השם שלו לבד מעניק לו את הכבוד הזה".

עם זאת, הבהיר אלבס: "אנחנו לא בוחרים את היריבות שלנו, אלא שמים הכל בצד ונלחמים עבור המטרה. אסור לנו לחשוב על חצי הגמר כרגע, כי אנחנו רק ברבע הגמר ואנחנו מאוד מכבדים את קרואטיה, שהיא נבחרת מאוד איכותית. לקרואטיה מגיע שנתכונן אליה ב-110 אחוז ואנחנו חושבים רק על המשחק מולה".

המפגש האחרון בין ברזיל לארגנטינה נערך לפני כשנה במוקדמות המונדיאל והסתיים ב-0:0. לפני כשנה וחצי, ביולי 2021 בגמר הקופה אמריקה. ארגנטינה ניצחה במראקנה 0:1 משער של אנחל די מריה וזכתה בגביע לראשונה מאז 1993, ועוד על אדמת ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully