וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא גורמת לאוזניים שלי לדמם": הפרשנית חטפה אש - והגיבה

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 11:12

אני אלוקו, שחקנית נבחרת אנגליה לשעבר, ביצעה שתי טעויות בשידור חי ברשת ITV הבריטית. חלק מהצופים כעסו, והיא מיהרה לענות: "מתלהבים מהשגיאות שלי, אף אחד לא מושלם"

אוהדי נבחרת ברזיל חוגגים/רויטרס

באופן מבורך למדי, עוד ועוד פרשניות כדורגל מופיעות על המסכים - גם בישראל וגם ברחבי העולם. אני אלוקו, למשל, עשתה היסטוריה כשהרכיבה יחד עם קארן קארני וסימה ג'סוואל את פאנל הנשים הראשון בתולדות גוף השידור הבריטי ITV, אך אמש (שני) היא עלתה לכותרות בנסיבות קצת פחות מחמיאות.

אלוקו, ילידת ניגריה שרשמה 102 משחקים במדי נבחרת אנגליה, הצטרפה לפאנל כדי לדון ב-1:4 של ברזיל על דרום קוריאה, והחמיאה לרישארליסון. "היתה לו השפעה גדולה", אמרה. "הוא מלך שערי ברזיל בשנתיים האחרונות. יש לו מאזן מצוין, 19 שערים ב-40 הופעות. תעשו אתם את החשבון - זה פחות או יותר שער כל משחק".

מיותר לציין שזה לא ממש שער כל משחק, יותר כמו שער כל שני משחקים. "היא גורמת לאוזניים שלי לדמם", צייץ העיתונאי דני ארמסטרונג, ומספר גולשים אחרים הצטרפו עם ביקורת משלהם - לעתים סקסיסטית.

מוקדם יותר השבוע כבר הכעיסה אלוקו חלק מהצופים בבריטניה, כשטענה שג'ימי גריבס החלוץ הרביעי בתולדות הנבחרת, משום שכבש שלושער בגמר המונדיאל (מדובר, כמובן, בג'ף הרסט).

אלוקו ניסתה לקחת את ההערות בהומור. "יש לי תואר ראשון במשפטים, 102 הופעות בנבחרת ודוקטורט, אבל מתמטיקה אף פעם לא היה התחום החזק שלי", צייצה. בתגובה לאחד הגולשים, שטען כי עליה לפרשן רק משחקים בארה"ב, עם פחות צופים, כתבה: "אם לא היית כל כך עסוק בלהתלהב מהטעויות שלי, היית שומע שגם הזכרתי את ג'ף הרסט. אני עושה את זה הרבה זמן, אף אחד לא מושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully